FANDOM

En Chess va ser el ministre de defensa del Regne de Drum. Després de l'atac d'en Barbanegra i els seus pirates va fugir ràpidament amb el seu rei per ser pirata a la mar fins a poder tornar algun dia al regne.

AparençaEdita

Porta un vestit de bufó de la cort de tons blaus i vers. A sobre porta una capa blanca semblant a un abric per protegir-se del fred. Va equipat amb un arc i fletxes per atacar. Té els llavis ondulats.

PersonalitatEdita

Com a cap de personal del rei Wapol anotava cada llei nova que aquest dictava. També anotava tot el que menjava. És una perona arrogant que li agrada fanfarronejar quan ha estat ell qui ha derrotat l'enemic. Tampoc té cap mena d'escrupuls ens atacar persones inocents.

Habilitats i PodersEdita

Fletxa Chess en Flames

En Chess utilitzant fletxes de foc contra el seu enemic.

En Chess utilitza un arc per lluitar. Ataca amb diversos tipus de fletxes i moltes vegades amb més d'una simultaniament. Sol atacar amb fletxes de foc en un atac anomenat Escac i mat combinat amb en Kuromarino.

HistòriaEdita

PassatEdita

Es va convertir en el cap de personal d'en Wapol quan aquest va accedir al tron. Aprovava tot el que dictava sense cap retret fins i tot la supressió de tots els metges menys els Isshi-20.

Quan en Barbanegra va arribar a l'illa va fugir amb la resta de personal excepte en Dolton sense ni tan sols lluitar.

PresentEdita

Apareix per primera vegada quan la tripulació dels pirates d'en Wapol es creuen amb els del Barret de Palla que buscaven un metge. Els demanen si tenen una brúixola eterna cap a Drum que és on volien anar. Després d'atacar el vaixell i que en Wapol fos enviat pels aires aquests juren que es venjaran.

Un dia més tard arriben finalment a Drum després d'un any exiliats. A l'arribar rapidament començen a aterroritzar els habitants. Més tard quan arriven al poble en Dolton mira d'aturar-los enfrontant-se contra ells però li dispara fletxes enverinades que el deixen fora de combat. Quan més tard juntament amb en Wapol i en Kuromarino intenten escalar Rocadrum per arribar al seu castell es troben una bandada de conills salvatges que havia provocat una allau. Ells però es pensen que l'allau ha estat cosa d'en Ruffy i companyia així que decideix buscar-los. Més endevant troben en Ruffy que porta a en Sanji i la Nami esgotats i decideixen atacar-los. En Ruffy però esquiva el cop però ells continuen atacant mentre que en Ruffy es veu impossibilitat de lluitar a causa de la càrrega que porta fins que apareixen els conills salvatges i l'ajuden a defensar-se i contraatacar a causa d'un favor que previament havia fet en Ruffy a un d'ells.

Un cop han escalat el castell lluiten contra en Chopper, la Dra. Kureha, en Ruffy i en Sanji ja recuperats.
Baku Baku

Wapol fusiona a Chess i Kuromarimo en Chessmarimo.

Gairebé són vençuts però resisteixen els cops i deixen Fora de combat en Sanji entre ell i en Kuromarino. Quan en Ruffy humilia de nou en Wapol aquest utilitza el poder de la Baku Baku no Mi per fusionar els seus subordinats creant així en Chessmarino que s'enfronta contra en Chopper. En aquesta batalla és on per primer cop en Chopper utilitza les seves ultrapíndoles deixant sorprès el seu rival i esquivant amb facilitat els atacs. Finalment és derrotat gracies a l'ultracervell d'en Chopper que havia detectat que el seu punt feble era la barbeta.

Després d'això ja no se sap res més d'ells.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 15 Capítol 131 i Episodi 78, en Chess apareix per primer cop però no és introduït.
  2. One Piece Manga i Anime — Vol. 16 Capítol 142 i Episodi 91, en Chess és introduït en un flashback.
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 Vivre Card - One Piece Visual Dictionary, es revela informació sobre en Chess.

NavegacióEdita

[v · e]
Tiradors
Arcs: Batman  •  Charlotte Joscarpone  •  Charlotte Mascarpone  •  Chess  •  Kikyo  •  Marguerite  •  Naomi Drunk   •  Pukau   •  Ran  •  Speed  •  Yotsubane
Pistoles i revòlvers: Ain   •  Banshee  •  Braham  •  Bunny Joe  •  Capone Bege  •  Charlotte Effilée  •  Charlotte Marble  •  Charlotte Pudding  •  Daddy Masterson   •  Daifugo  •  Demaro Black  •  Izo  •  Lucky Roux  •  Macro  •  Madilloman  •  Miss Dia del Pare  •  Mr. 7  •  Vito
Rifles: Benn Beckman  •  Bell-mère   •  Charlotte Mont-d'Or  •  Kansho   •  Kurozumi Orochi   •  Laki  •  Mihar  •  Petermoo  •  Rivers   •  Van Augur  •  Yasopp  •  Yeti Cool Brothers
Ametralladores: Charlotte Poire  •  Gotty  •  Igaram  •  Jigoku Benten  •  Queen  •  Scotch
Bazooka: Absalom   •  Curiel  •  Genbou  •  Hublot  •  Patty  •  Rindo  •  Wiper
D'una fruita del diable: Babanuki  •  Baby 5  •  Gem  •  Gladius
Altres: Charlotte Flampe  •  Charlotte Katakuri  •  Chew  •  Duval  •  Hammond  •  Jean Ango  •  Lindbergh  •  Usopp
Armes
: Pistola Gero Gero *  •  Pistola Groga *  •  Senriku *  •  Pistola de flaix *
[v · e]
Illa de Drum
Ciutadans: Dalton  •  Kureha  •  Hiruluk   •  Tony Tony Chopper   •  Negikuma Maria  •  Stool  •  Tamachibi  •  Isshi-100  •  Wapol   •  Chess   •  Kuromarimo   •  Robson  •  Musshuru
Afiliacions: Govern Mundial
Habilitats
Fruites del Diable: Baku Baku no Mi   •  Ushi Ushi no Mi (Model Bisó)  •  Hito Hito no Mi   •  Noko Noko no Mi
Articles relacionats
Localitzacions: Castell de Drum  •  Cornàs  •  Cocoa Weed  •  Gyasta  •  Robelle  •  Rocadrum
Altres: Regne Sakura  •  Telefèric de Drum
Mini-històries: Des de les Cobertes del Món  •  Des de les Cobertes del Món: Arc de l'Home dels 500 Milions
Pel·lícules: Episodi d'en Chopper Plus: Florir a l'hivern, el miracle del cirerer florit