FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Chew" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
35 (timeskip)="display:none"
Chew
Manga - Anime

Chew anime

Informació
Nom japonès: チュウ
Nom anglès: Choo
Nom català: Chu
Afiliació: Pirates de l'Arlong; Pirates del Sol (abans)
Ocupació: Pirata, Oficial pirata; Tirador
Sobrenom:
Edat: 33 (debut)

35 (timeskip)

Aniversari:
Alçada: 257 cm
Recompensa: 5.500.000 Berrysymbol
Aniversari: 23 de maig[1]
Doblatge català: Norbert Ibero
En Chew (チュウ, Chu) és un home-peix de l'espècie de les sardines, però té un morro molt allargat. És un oficial dels Pirates de l'Arlong i anteriorment era un membre dels Pirates del Sol. Va ser finalment derrotat per l'Usopp i la Marina el va capturar juntament a tota la seva tripulació exceptuant en Hatchan.

Aparença Edita

En Chew és un Home-Peix molt musculós i té uns llavis molt grossos. Porta el tatuatge dels Pirates de l'Arlong al braç dret. També porta una armilla blava a ratlles i uns pantalons pirates de color lila.

Personalitat Edita

En Chew és un dels oficials de la Tripulació de l'Arlong. Igual que l'Arlong, pensa que els humans són una raça inferior als homes-peix. Ell, juntament amb la resta d'oficials, van destrossar el vaixell del capità Pudding Pudding, que era un vaixell de la Marina que venia a ajudar a la gent del poble.

Com a home-peix, té la força d'un humà multiplicada per deu. A causa de que té els llavis tan grossos pot aspirar molta aigua que reserva al seu interior per després disparar com si fos una pistola. Més tard lluita contra l'Usopp, on l'astúcia d'aquest últim va ser qui va decidir el guanyador, ja que en Chew era enganyat diverses vegades per l'Usopp fins que el va poder derrotar a cops de martell al cap.

Atacs Edita

  • Pistola d'Aigua: En Chew aspira aigua per la boca i la escup ràpidament de forma que sembla un tret de pistola.
  • Canó d'Aigua: En Chew aspira grans quantitats d'aigua per la boca de forma que el seu cos és semblant a un globus. Un cop reserva una gran quantitat d'aigua al seu interior l'escup com si fos un canó. Aquest atac és la prolongació del anterior amb resultats més terribles.
  • Ametralladora d'Aigua: En Chew dispara diferents trets d'aigua de forma que sembla una pistola ametralladora.

Galeria Edita

Pistola d'Aigua Chew
Pistola d'aigua.
Canó d'aigua Chew
Canó d'aigua.
Metralladora d'Aigua Chew
Metralladora d'aigua.

Història Edita

Passat Edita

Chew Jove

En Chew com a membre dels Pirates del Sol.

Quan era jove, en Chew, en Hatchan i en Kuroobi tenien previst obrir una botiga de Takoyaki. En algun moment van canviar d'idea ja que en Fisher Tiger va atacar Mariejoa i va formar la tripulació dels Pirates del Sol. Més tard, quan en Fisher Tiger va morir, en Jinbe es va convertir en el seu segon capità i va deixar que en Macro i l'Arlong fessin les seves pròpies tripulacions i anessin a l'East Blue. Llavors va ser quan en Chew va arribar juntament amb la resta de Pirates de l'Arlong al poble de Coco, van formar una dura dictadura a Coco i van assassinar a la Bell-mère.

Destrucció d'Arlong Park Edita

Com a oficial de l'Arlong, en Chew, juntament amb en Hatchan i en Kuroobi, van enfonsar fàcilment al vaixell Naval de la Marina 77. L'Usopp, en Zoro i en Johnny arriben a l'illa per emportar-se la Nami i els Pirates de l'Arlong empresonen a en Zoro. La Nami, però, l'allibera d'amagat. Després, l'Arlong es troba amb l'Usopp al poble i aquest el fa enfadar, de forma que ordena que l'atrapin immediatament. En Chew, juntament amb tres tritons més, van a buscar-lo. Després d'una llarga persecució, en Chew aconsegueix atrapar a l'Usopp i se l'emporta a Arlong Park. Allà, la Nami fa veure que l'apunyala i el tira a la piscina.

Usopp guanya Chew

En Chew derrotat per l'Usopp.

Més tard es torna a veure a en Chew quan els Barret de Palla ataquen Arlong Park amb la intenció de derrotar a tots els que hi ha dintre. Llavors comencen les batalles, però l'Usopp surt corrents amb en Chew darrera fins que aquests dos lluiten i l'Usopp guanya. Quan l'Usopp torna a Arlong Park, l'Arlong s'enfada moltíssim ja que han derrotat a un altre dels seus companys (comptant en Hatchan, els que va derrotar en Zoro i en Kuroobi, que està apunt de ser derrotat per en Sanji). Se sap que la Marina va arrestar en Chew, juntament amb els Pirates de l'Arlong.

Grans Batalles Edita

Traducció i Doblatge Edita

El seu nom va ser escrit per Oda com "Chew" en el databook One Piece Red. No obstant, els fans tendeixen a dir "Chuu", que és similar a una paraula japonesa. En les versions angleses en comptes de Chew o Chuu li diuen "Choo".

Tant en la versió japonesa com el doblatge de FUNimation, en Chew té tendència a dir "chu" al final de les frases.

Trivia Edita

  • L'origen de la seva espècie de tritó ve de kisu.
  • La seva habilitat per escopir aigua a una distància imita la capacitat d'escopir aigua d'un arquer d'aigua.

Referències Edita

Navegació Edita

[v · e]
Illa dels Tritons
Residents
Homes-Peix: Arlong  •  Hatchan  •  Chew  •  Kuroobi  •  Pisaro  •  Kaneshiro  •  Take  •  Shioyaki  •  Octopako  •  Jinbe  •  Hammond  •  Kasagoba  •  Hody Jones  •  Fisher Tiger  •  Ammo Knights  •  Dosun  •  Zeo  •  Daruma  •  Ikaros Much  •  Harisenbon  •  Junan  •  Papaneel  •  Togare  •  Gotan  •  Meverly  •  Nuru  •  Tom  •  Hack
Tritons: Keimi  •  Hyouzou  •  Sirenes Medaka Quintuplets  •  Ishilly  •  Kairen  •  Hiramera  •  Seira  •  Mero  •  Lulis  •  Adele  •  Fillonce  •  Sora  •  Fukaboshi  •  Ryuboshi  •  Manboshi  •  Shyarly  •  Neptune  •  Ministre de la Dreta  •  Ministre de l'Esquerra  •  Shirahoshi  •  Den  •  Aladine  •  Otohime  •  Maria Napole  •  Luca  •  Garcia
Animals: Pappug  •  Hoe  •  Megalo  •  Surume  •  Daidalos
Habilitats
Tècniques de lluita: Karate Home-Peix (Jujutsu Home-Peix)  •  Merman Combat  •  Merman Gujutsu  •  Rokutoryu  •  Hattoryu
Armes: Kiribachi  •  Kirisame
Altres: Haki  •  Esteroide d'Energia  •  Coral Bubbly
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Totland
Localitzacions: Regne Ryugu  •  Palau Ryugu  •  Cova Sirena  •  Coral Hill (Cafè Sirena)  •  Gyoverly Hills  •  Bosc Marí  •  Criminal Brand Company  •  Districte Home-Peix  •  Dojo Karate Home-Peix  •  Fàbrica de dolços  •  Plaça Gyoncorde  •  John's Candies Shop
Vaixells: Noè  •  Ryugu
Organitzacions: Shichibukai  •  Pirates del Sol  •  Pirates de l'Arlong  •  Pirates d'en Macro  •  Nous Pirates Home-Peix  •  Pirates Voladors  •  Pirates de la Big Mom  •  Pirates d'en Barbablanca
Altres: Esclavitud  •  Edward Newgate  •  Charlotte Linlin  •  Tamatebako  •  Princesa Sirena (Posidó)