Chimney

La Chimney

Manga - Anime La Chimney

Informació
Nom japonès: チムニー
Nom anglès: Chimney
Nom català: Chimney
Afiliació: Tren de Mar
Ocupació:
Sobrenom:
Edat: 8 (debut)
10 (timeskip)
Aniversari:
Alçada: 115 cm
Recompensa:
Aniversari: 2 de juny[1]
Doblatge català: Meritxell Ané

La Chimney és la néta hiperactiva de la conductora de Tren de Mar Kokoro, amb un pare desconegut. Té una mascota que es diu Gonbe i va sortir durant els arcs de Water 7, Enies Lobby i Després d'Enies Lobby.

Aparença[modifica | modifica el codi]

La Chimney al manga en color.

La Chimney és una nena amb el cabell verd clar, lligat amb dues trenes que pugen rectes cap amunt. Els seus ulls són blaus i rodons, la seva pell és blanca i sempre està somrient. Vesteix amb un vestit taronja amb ratlles liles, una jaqueta groga clara de màniga curta i unes sandàlies liles.

Després del timeskip, és una mica més alta i es vesteix amb roba de conductor, amb un barret gran com la Kokoro, un abric sobre les espatlles, guants i un xiulet.

Personalitat[modifica | modifica el codi]

És alegre i aventurera, sempre té un somriure a la cara, té una actitud despreocupada i és molt curiosa, pel qual, és una nena innocent. A més, quan va amb en Gonbe i s'avorreix, normalment acaben descobrint coses que ningú hauria descobert. Ella i la seva àvia Kokoro també canvien el nom a la gent, com fa en Ruffy.

Habilitats i Poders[modifica | modifica el codi]

Es la néta de la Kokoro, una sirena que es va casar amb un ésser humà i van tenir una filla mig sirena, qui desprès va tenir una filla amb un altre ésser humà i, com a resultat, va sorgir la Chimney que és 1/4 de sirena i 3/4 humana.[2] L'únic que ha heretat de la seva àvia és que és una molt bona nedadora.[2] També sembla ser resistent, ja que només va sortit amb una mica de sang el nas després que el Rocket Man s'estavellés violentament.[3] Té una molt bona vista perquè va veure en Ruffy atrapat entre dos edificis i era molt fosc. També s'havia adonat de l'escala a la part superior del tribunal d'Enies Lobby, i cal assenyalar que en ambdues situacions, la Chimney estava a una distància considerable.

Història[modifica | modifica el codi]

Saga de Water 7[modifica | modifica el codi]

Arc de Water 7[modifica | modifica el codi]

Apareix per primer cop al costat de la seva àvia Kokoro i de la seva mascota, en Gonbe, al costat de les vies del tren de mar.

Més tard, quan es van adonar que l'Aqua Laguna s'acostava, van anar a Water 7 i van apareixent per allà. Després tornen a apareixen quan en Franky va al Bar d'en Blueno.

Arc d'Enies Lobby[modifica | modifica el codi]

Acompanya als membres de la Galley-La, la Família Franky i la tripulació del Barret de Palla al Rocket Man. Jugant per Enies Lobby, troba un passadís secret que li ensenya a en Ruffy. Allà, hi ha una porta d'acer que el pirata trenca amb el Gear Third i ella es sorprèn molt.[4] En Lucci revela que ell sabia que la Chimney i en Gonbe els seguien però no hi va fer res perquè l'Spandam no li havia ordenat.

Com que en Ruffy es barallava amb en Lucci, ella i en Gonbe van córrer amb la Kokoro i els altres membres del barret de palla a través del passadís secret. Quan en Lucci inunda el passadís, la Kokoro es va transformar en sirena, va agafar a tot el grup i, a través del mar, els va portar a un vaixell de l'Armada que controlaven la Nico Robin i en Franky. La Chimney, en Gonbe i la Kokoro veuen en Chopper immòbil i els del barret de palla lluitant contra els marines. Quan els de l'Armada saben que volen escapar amb aquell vaixell, preparen els seus per destruir-lo. En Sanji, però, en el moment precís, la salva a ella, en Gonbe, la Kokoro i en Chopper. Quan els soldats de l'Armada aconsegueixen acorralar-los, senten el Going Merry i salten a bord i finalment aconsegueixen fugir d'Enies Lobby.

Quan ja estaven lluny d'Enies Lobby, es van reunir amb l'Iceburg i els seus treballadors. El Going Merry es trenca i ella assisteix al seu funeral Víking amb la resta del grup.

Arc del retorn a Water 7[modifica | modifica el codi]

La Chimney i el grup retornen a Water 7 i passen l'estona amb els Barret de Palla a la seu de la Galley-La. Quan el Vicealmirall Garp arriba a veure en Ruffy, La Chimney se sorprèn en saber que en Garp és l'avi d'en Ruffy i en Dragon és el seu pare. La Chimney i en Gonbe després de nedar en la piscina de la Galley la Nami espia la conversa d'en Ruffy i en Koby. Ella i la seva mascota després assisteixen a la gran festa dels Barret de Palla. Després que en Franky, l'Iceburg, i els treballadors de la Galley-la acabessin de construir el Thousand Sunny, la Chimney, en Gonbe i la Kokoro veuen els Barret de Palla navegar cap a una nova aventura.

Durant els timeskip[modifica | modifica el codi]

La Chimney, en Gonbe i la Kokoro es veuen després en l'estació de tren de mar, divertint-se amb la Yokozuna, ja que ell ja no es baralla més amb el tren de mar.

Dos anys després[modifica | modifica el codi]

Després del timeskip, la Chimney ha crescut més i s'ha convertit en la cap d'estació els diumenges.

Abans de One Piece[modifica | modifica el codi]

Un esbós de la Chimney, la Kokoro i en Gonbe.

L'Oda l'inclou en alguns esbossos inicials. Tenia el serrell cap a un costat i un rostre més prim.

Referències[modifica | modifica el codi]

  1. One Piece Blue Deep: Characters World pàg. 104, es revela el seu aniversari.
  2. 2,0 2,1 SBS One Piece Manga - SBS Volum 45, Pregunta d'un fan: Si la Kokoro és una sirena, per què la seva néta Chimney és un ésser humà normal?
  3. One Piece Manga i Anime - Vol. 42 Capítol 400 i Episodi 285, la Chimney, en Gonbe i la Kokoro surten de la caiguda del Rocket Man amb una mica de sang al nas.
  4. One Piece Manga i Anime - Vol. 42 Capítol 403 i Episodi 228, la Chimney és testimoni del primer cop que apareix el Gear Third d'en Ruffy.

Navegació[modifica | modifica el codi]

[v · e]
Water 7
Alcalde: Iceburg
Civils: Paulie  •  Peeply Lulu  •  Tilestone  •  Chimney  •  Gonbe  •  Yokozuna  •  Zambai  •  Mozu i Kiwi  •  Schollzo  •  Kop  •  Tamagon  •  Ishigo Shitemanna  •  Kakukaku  •  Happa Yamao  •  Kyukyu  •  Bushon  •  Stevie  •  Tyrannosaurus  •  Abi   •  Akihiro   •  Aunt   •  Ayako   •  Banbangi   •  Yoko 
Afiliacions: Govern Mundial
Articles relacionats
Arcs: Arc de Water 7  •  Arc de després d'Enies Lobby
Mini-històries: On són ara  •  Des de les Cobertes del Món  •  Des de les Cobertes del Món: Arc de l'Home dels 500 Milions
Localitzacions: Moll 1  •  Franky House  •  Base de la Galley-La
Altres: Paradís  •  Galley-La Company  •  Família Franky  •  Tom's Workers  •  Aqua Laguna