FANDOM

Clover
Manga - Anime

Professor Clover

Informació
Nom japonès: クローバー
Nom anglès: Clover
Nom català: Clover
Afiliació: Clan d'Ohara
Ocupació: Professor, investigador i arqueòleg
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Clover era el director de la Biblioteca d'Ohara, i una autoritat en arqueologia. Era professor, investigador i un dels arqueòlegs que van estudiar els Poneglyph amb els seus col·legues a l'Arbre del Coneixement.

Aparença Edita

És un home vell amb una barba de color gris amb forma de fulla de trèvol, com el seu cabell. La seva roba és una jaqueta grisa i blanca amb dos signes iguals, i la seva samarreta es de ralles blanques i vermelles.

Història Edita

Després de la sortida de la Nico Olvia d'Ohara, la Robin va entrar a l'Arbre del Coneixement. En Clover li va permetre llegir els llibres. Després va ajudar a la Nico Robin a convertir-se en una arqueòloga oficial . No obstant això, li va prohibir estudiar els Poneglyph d'Ohara, no volia que ella caigués presa dels Govern Mundial com la seva mare, la Nico Olvia, ho va fer.

Lamentablement, el Govern Mundial es va assabentar de la investigació d'Ohara i va enviar als CP9 per tenir cura d'ells. En Clover va intentar persuadir de la Robin com per escapar dels CP9 que van envoltar als arqueòlegs. La raó d'això és que en Clover va parlar amb el Govern Mundial en relació amb les troballes de l'investigació dels Poneglyph. Ell no volia que la Nico Robin coneixes els resultats, per por que ella també estigues buscada pel Govern Mundial.

En Clover va assenyalar que abans que el Govern Mundial es formés, el món estava governat per un antic regne. Però van ser aniquilats per un grup que un dia es va convertir en el Govern Mundial. No obstant això, abans de que en Clover pogués revelar el nom, li van disparar i va ser ferit de mort. El Buster Call es va iniciar llavors i els vaixells de la Marina van començar l'assalt de l'illa. En Clover, l' Olvia i els altres arqueòlegs, es va quedar per guardar tants llibres com podien de l'Arbre del Coneixement per a les generacions futures. Després, ell i els savis es van allotjar tots a l'arbre, ja que es va cremar al voltant d'ells i la resta d'Ohara va ser destruïda. Els van matar a tots, quan l'arbre va caure i els van cremar mentre estaven tirant els llibres al llac, amb l'esperança de preservar la història. La Marina més tard va trobar els llibres al llac després de buscar a l'illa els supervivents, però ells pensaven que era només una coincidència.