FANDOM

Esbós
Article incomplet

Crocus

Crocus post

Manga - Anime

Crocus anime

Informació
Nom japonès: クロッカス
Nom anglès: Crocus
Nom català: Crocus
Afiliació: Pirates d'en Roger (abans)
Ocupació: Faroner; Doctor (abans); Pirata (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Edat: 71 (debut)
73 (timeskip)
Doblatge català: Amadeu Aguado

En Crocus és el vigilant dels Caps Bessons i el cuidador de la Raboon. Va formar part de la tripulació del Rei dels Pirates com a doctor.

AparençaEdita

L'aparença d'en Crocus està basada en una flor del mateix nom, com veiem als pètals del voltant del seu cap[1]. Té un cos musculat amb algunes rascades, és calb (excepte pels pètals grocs i liles i una mica de cabell blanc) i té una barba blanca que es divideix en dos parts. El seu llavi de baix és molt més gros que el de dalt. També té un nas considerable.

Vesteix una camiseta rosa amb ratlles grogues i verdes i amb cercles liles a la part groga. També porta uns pantalons grisos i sandàlies. Vesteix ulleres, un collaret, tres braçalets d'or i un braçalet amb una joia verda. Té una rascada considerable al braç esquerre.

Fa 24 anys, tenia cabell negre amb parts grogues sortint-ne (possiblement, els futurs pètals). Tenia una cara menys marcada i portava un barret rosa amb taques negres. No portava barba però tenia una mica de perilla.

Com a membre dels pirates d'en Roger, portava una camiseta de tires rosa, un barret fosc del mateix color i portava arpons a la seva esquena. La seva barba i el cabell encara eren negres i era molt més musculat.

Després del Time-skip, és exactament igual amb la mateixa roba però amb una nova camiseta més fosca que la d'abans i amb diferents dibuixos.

Personalitat Edita

Crocus és una persona oberta i curadora de la gent a qui estima, un cop va aguantar el cop directe d'un canó disparat per la Miss Dimecres i el Mr.9 per tal de protegir la Raboon. Això ens diu que realment s'estima molt a la balena. També té l'hàbit estrany d'esperar-se un temps abans de respondre les preguntes que li fan.

Habilitats i PodersEdita

HistòriaEdita

Error de citació: Hi ha etiquetes <ref> però no cap etiqueta <references/>