FANDOM

Curiel
Manga - Anime

Curiel

Informació
Nom japonès: クリエル
Nom anglès: Curiel
Nom català: Curiel
Afiliació: Pirates d'en Barbablanca (abans)
Ocupació: Pirata; Tirador; Comandant de la 10a Divisió (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari: 12 de setembre
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:

En Curiel és el comandant de la desena divisió dels Pirates d'en Barbablanca.

Aparença Edita

En Curiel és un home gran i robust amb ulleres que porta un barret de pescador verd i un parell de protectors per a les oïdes que s'assemblen a uns auriculars moderns. També porta el símbol d'en Barbablanca tatuat en la seva barbeta. Vesteix una armilla i uns pantalons de camuflatge.

PersonalitatEdita

Com tots els comandants de les divisions dels pirates d'en Barbablanca, en Curiel sembla molt lleial al seu capità, com quan lluita contra en Moriah, dient que no deixarà que morin ni el seu capità ni l'Ace.

HabilitatsEdita

Com a comandant de la desena divisió, en Curiel té autoritat sobre tots els pirates de la seva divisió.

Armes Edita

Va equipat amb pistoles i canons, i sembla ser un lluitador formidable utilitzant aquest tipus d'armes, podent enfrontar-se a un dels shichibukai, en Gekko Moriah.

HistòriaEdita

Passat Edita

Saga de MarinefordEdita

Arc de Marineford Edita

Durant la guerra, Curiel va ser el primer a ser vist atacant amb la resta de pirates, després que l'almirall Aokiji congelés la badia i immobilitzar tots els vaixells. Després se'l va veure lluitant contra en Gekko Moriah, afirmant que no deixaria que en Barbablanca o l'Ace morissin.

Quan van activar les parets d'acer, se'l va veure atacant en va amb el seu bazooka. A continuació, va esquivar els punys de magma de l'Akainu i va ajudar a sortir a la seva divisió de l'aigua bullint. Després que l'Akainu assassinés a l'Ace, ell el va atacar amb el seu bazooka, però no li va fer mal. Plora quan veu a Barbablanca morir a mans dels pirates de Barbanegra.

Es va unir als membres de la seva tripulació per lluitar contra l'Akainu, sent derrotat i caient als peus de l'almirall.

Arc de després de la guerra Edita

Després de la guerra se'l veu al costat dels seus companys a l'enterrament d'en Barbablanca i l'Ace.

Durant el Timeskip Edita