FANDOM

Curiel
Manga - Anime

Curiel

Informació
Nom japonès: クリエル
Nom anglès: Curiel
Nom català: Curiel
Afiliació: Pirates d'en Barbablanca
Ocupació: Comandant de la 10a Divisió
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:

En Curiel és el comandant de la desena divisió dels Pirates d'en Barbablanca.

HistòriaEdita

MarinefordEdita

Durant la guerra, Curiel va ser el primer a ser vist atacant amb la resta de pirates, després que l'almirall Aokiji congelés la badia i immobilitzar tots els vaixells. Després se'l va veure lluitant contra Gekko Moriah, afirmant que no deixaria que Barbablanca o Ace morissin.

Quan van activar les parets d'acer, se'l va veure atacant en va amb el seu bazooka. A continuació, va esquivar els punys de magma d'Akainu i va ajudar a sortir a la seva divisió de l'aigua bullint. Després que Akainu assassina a Ace, ell l'ataca amb el seu bazooka, però no li fa mal. Plora quan veu a Barbablanca morir a mans dels pirates de Barbanegra.

S'uneix als membres de la seva tripulació per lluitar contra Akainu, sent derrotat i caient als peus de l'almirall. Després de la guerra se suposa que aquesta amb els seus companys.

Després de la GuerraEdita

Després de la guerra está al costat dels seus companys està en l'enterrament de Barbablanca i l'Ace.

AparençaEdita

Curiel és un home gran i robust amb ulleres que porta un barret de pescador verd i un parell de protectors per a les oïdes que s'assemblen a uns auriculars moderns. També porta el símbol d'en Barbablanca tatuat en la seva barbeta. Vesteix una armilla i uns pantalons de camuflatge.

PersonalitatEdita

Com tots els comandants de les divisions dels pirates de Barbablanca, Curiel sembla molt lleial a Barbablanca, com quan lluita contra Moria, dient que no deixarà que morin ni el seu capità ni l'Ace.

HabilitatsEdita

Com a comandant de la desena divisió, Curiel té autoritat sobre tots els pirates de la seva divisió.

Va equipat amb pistoles i canons, i sembla ser un lluitador formidable utilitzant aquest tipus d'armes, podent enfrontar-se a un dels Shichibukai, Gekko Moriah.