FANDOM

Déu del Sol... Déu de la pluja... Déu del bosc... Déu de la terra... Us oferim la vida d'aquesta noia i us supliquem que ajudeu el nostre poble.

— Els shandians en oferir la Mousse de sacrifici.

Déu Kashi
Manga - Anime

Kashigami (Déu Kashi) Anime

Informació
Nom japonès: カシ神
Nom anglès: Kashigami
Nom català: Déu Kashi
Primera aparició: Capítol 287; Episodi 187[1]
Afiliació: Shandians
Ocupació: Déu dels Shandians
Sobrenom:
Edat:
Aniversari: 4 de novembre[2]
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
No confondre amb en Kashi, un dels guardians de les portes d'Enies Lobby juntament amb l'Oimo.

El Déu Kashi era l'avi de la Nola, i era considerat un Déu pels Shandians fa quatre-cents anys.[1]

AparençaEdita

El Déu Kashi és gairebé idèntic a la seva néta Nola, però força més petit. És de color blau clar en tot el seu cos amb ratlles blaves més fosques, excepte la panxa, de color blanc. Té una línia de cabells blancs a cada costat del seu llarg cos. Els seus ulls són petits i de color groc, i uns bigotis molt llargs. Tot i que té uns ullals idèntics a la Nola, no se sap si, com ella, també és capaç de segregar un verí tan mortífer.

PersonalitatEdita

Poc se'n sap de la seva personalitat. Sembla comportar-se en base als seus instints animals, acceptant els sacrificis, que ell considera menjar.

HistòriaEdita

Apareix quan els shandians ofereixen la Mousse en sacrifici a l'Altar. Quan prova de menjar-se-la, en Norland li talla el cap per salvar la noia.[1]

FillEdita

El Déu Kashi tenia un fill del qual no se'n sap el nom. Apareix quan en Montblanc Norland està atrapat degut als moviments de la terra i en Calgara se'n riu pensant que ha estat castigat pels Déus. Mentre en Norland explica provant de convèncer en Calgara que és capaç de salvar el seu poble, el fill del Déu Kashi se'l mira tranquil jaient al costat d'en Calgara. Quan per fi es decideix a atacar en Norland, un convençut Calgara el mata per protegir en Norland. Tot i això, abans de morir va engendrar un fill: la Nola.[3]

TriviaEdita

  • Tot i que la serp es va batejar com a "Déu Kashi", molt shandians no havien vist mai el Déu fins que va aparèixer a l'altar. Tenint en compte això, es pot deduir que els rituals de sacrifici no eren cosa comuna entre els shandians.[1]
  • Mentre a la versió original en Calgara deixa clar que qui apareix mentre en Norland està atrapat és el fill del Déu Kashi, a la versió catalana es diu que es tracta del mateix Déu Kashi, cosa que no té sentit perquè tot just l'havia mort el mateix Norland tallant-li el cap.[3]

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 One Piece Manga i Anime — Vol. 31 Capítol 287 (pàg. 14) i Episodi 187, el Déu Kashi debuta.
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 31 Capítol 289 (pàg. 13) i Episodi 188, la filla del Déu Kashi debuta.

NavegacióEdita

[v · e]
Shandians
Antics shandians: Calgara  •  Mousse  •  Herb  •  Seto  •  Nola  •  Déu Kashi  •  Pantri
Actuals shandians: Wiper  •  Laki  •  Kamakiri  •  Braham  •  Genbou  •  Aisa  •  Cap dels Shandians  •  Isa  •  Yotsubane  •  Mayushika  •  Warashi
Habilitats
Armes: Waver  •  Dials  •  Bazuca de flames  •  Pistola de flaix  •  Espasa de flames
Altres: Mantra
Articles relacionats
Arcs: Arc d'Skypiea
Mini-històries: On són ara (Part 1)
Localitzacions: Jaya  •  Shandra  •  Skypiea  •  Jardí Superior
Altres: Febre dels arbres  •  Campana d'Or