FANDOM

Emblema Important! Ep! Aquest article té una Plantilla Incorrecte!
Aquest article no té plantilla o en té una d'incorrecte. Ajuda'ns posant-hi la correcte!
Davy back fight

El Davy Back Fight és un joc creat fa molts anys a Kaizoku Jima, el suposat paradís dels pirates, situat en algun lloc de la Grand Line. El joc consisteix en l'obtenció d'una banda millor, obtenint per a la seva pròpia els membres de la tripulació contrària. El guanyador pot triar qualsevol dels membres de la banda contrària, i l'elegit li ha d'oferir lleialtat al seu nou capità.

En cas de no quedar cap membre d'interès es pot decidir quedar-se amb el Jolly Roger (bandera) del contrari o la vela del vaixell. L'equip que perdi la seva bandera haurà de superar la vergonya de la derrota i navegar sense bandera durant la resta de la seva existència. La decisió de participar en el joc només pot ser presa pels capitans, quan els capitans estan d'acord, tots dos disparen una arma i el que ho faci més alt decidirà les regles del joc.

Condicions en cas de derrotaEdita

  • Tots els membres o bandera perduts en un Davy Back Fight no poden ser recuperats en un Davy Back Fight posterior.
  • Tots els membres elegits pel guanyador, hauran de jurar fidelitat al seu nou capità.
  • Després de la pèrdua d'un Jolly Roger la banda mai més podrà onejar la seva bandera.

Origens del nomEdita

El nom del joc deriva de Davy Jones, vell pirata que va ser castigat pel diable, segons la llegenda sembla que el seu vaixell va ser enfonsat amb tots els seus tresors ocultats en el seu cofre i encara es troba al fons de les profunditats del mar. Tot el que s'enfonsa al mar pertany a Davy i per tant no pot ser recuperat, d'aquí va néixer "Davy Back".

Reglament ortodox, El joc de les Tres MonedesEdita

En la sèrie només vam veure el joc amb reglament ortodox, que és la modalitat que millor se li dóna a la banda de Foxy, però es diu que hi ha altres modalitats. En el joc de les tres monedes els equips es batran en tres proves diferents amb reglament ortodox. Les monedes representen el tresor que rep en Davy Jones quan un tresor és perdut al mar.

Jocs del Davy Back FightEdita

Donut Race Edita

El Donut Race (Cursa del Donut en Català) és una carrera, on tres membres de l'equip de cada equip se'ls dóna tres barrils i han de construir el seu propi vaixell amb ells. Cada equip utilitza la seva barca per anar a l'illa (o part de l'illa en què es troben, si hi ha una petita illa al costat d'ella, o part de la principal) i la primera persona a arribar a la meta guanya. Tots dos equips estan autoritzats a usar armes, i poden fer qualsevol cosa, incloent retrocedir la seva barca, per fer mal a l'altre vaixell, i fins i tot matar a tots els membres de l'equip contrari. Els altres membres de la tripulació també poden donar suport a l'equip.

Groggy RingEdita

El Groggy Ring (Ring Groggy en Català) es juga amb 3 jugadors (encara que si algun jugador d'aquest joc va ser elegit per l'altra tripulació, no podrà participar i no es podrà substituir), un dels jugadors de cada equip ha de ser el "Ballmer". En una pista els jugadors han de ficar el Ballmer del aquipo contrari en el Ring i fer un gol (en un salvavides gran i circular). Tampoc està permès l'ús d'armes (encara que si l'àrbitre no se n'adona, estan permeses). Guanya l'equip que faci el primer gol.

Roda que RodaEdita

La Roda que Roda és una cursa de patinatge de cinc jugadors, un entrenador que dirigirà l'equip i un ajudant. La cursa es realitza en un estadi a l'aire lliure construït prèviament. L'entrenador escull l'ordre dels patinadors que corren cada volta. A l'inici de cada volta surt un patinador de cada equip i quan passen vint segons surten els altres membres. El primer que ha sortit ha d'intentar patinar més tros que l'altre per guanyar i els defenses han d'evitar que els altres defenses desqualifiquin al patinador. Cada volta dura cinc minuts i qui guanyi més voltes ha vençut el Davy Back Fight. Si es surt fora la pista es queda desqualificat.

El Joc de Matar dels PiratesEdita

En el Joc de Matar dels Pirates poden participar tants jugadors com membres tinguis a la tripulació. Tot i ser una versió del tradicional joc de matar té una normativa tant complexa que s'ha hagut de recopilar les regles en un llibre. Les principals són que la cara no compta i la pilota no es pot tallar ni empassar. No es permeten armes tret del Canó.

Pica-paretEdita

Cada equip té cinc jugadors i estan permeses les armes. El primer equip que arribi al que para guanya. Si el que para diu "un, dos, tres, pica-paret" i algú es mou, queda desqualificat.

La Lluita dels capitans o CombatEdita

És l'esdeveniment principal, la lluita del capità és un duel entre els dos capitans. Es dispara una canonada, i on sigui, o el que sigui serà el camp de batalla en el lloc on caigui la bala. Mentre que l'interior de l'anell, els opositors se'ls permet utilitzar qualsevol objecte o arma a la sorra. Les Fruites del Diable també estan permeses. La primera persona fora del ring perd. Això inclou ser volat en trossos, quedar inconscient o ser colpejat amb un cop de puny que li faci sortir de l'àrea.