Diables Guardians
Manga - Anime

Els Diables Guardians

Informació
Nom japonès: 獄卒獣
Nom anglès: Jailer Beast
Nom català: Diables Guardians
Afiliació: Impel Down; Govern Mundial
Ocupació: Guardians
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:

Els Diables Guardians (獄卒獣) són els guardies més ferotges de la presó submarina Impel Down, a part d'en Magellan i en Hannyabal (aquest últim després del timeskip). Són liderats per la Sadi-chan.

Després del timeskip apareix un cinquè Diable Guardià: el Minochihuahua.

Aparença[modifica | modifica el codi]

Els Diables Guardians són animals gegants que utilitzen pantalons, pero no porten roba a la part superior del cos (a excepció del Minorino). En Crocodile revela que tots són usuaris de les Zoan Despertar. Tots ells tenen un aspecte cómic i inofensiu.

Membres[modifica | modifica el codi]

  • Minotaure: una vaca gegant amb una maça de punxes.
  • Minocoala: un coala gegant amb uns bons punys.
  • Minorino: un rinoceront gegant amb dues masses de punxes.
  • Minozebra: una zebra gegant amb una maça de mànec llarg amb una bola amb punxes.
  • Minochihuahua: Un chihuahua que porta una camisa i sabates, és el nou guardià després del timeskip.

Personalitat[modifica | modifica el codi]

Són criatures despiadades que maltracten als presoners d'Impel Down. Són les criatures més temudes dins de la presó, només superats pel Cap de Cancellers Magellan.

A més a més, són inteligents i serveixen suficientment per comprendre i seguir les ordres donades pels guàrdies humans. També sembla que li tinguin por a la Sadi-chan quan aquesta s'enfada amb ells.

Història[modifica | modifica el codi]

Els Diables Guardians torturen brutalment als presoners. Quan en Ruffy arriba al Nivell 3, el primer en aparèixer és el Minotaure, qui va ser enviat per aturar-lo. Però és derrotat per en Ruffy, i posteriorment per en Ruffy, en Buggy, en Mr. 2 i en Mr. 3. Més tard, quan en Ruffy entra al Nivell 4, els altres Diables Guardians (Minocoala, Minorino i Minozebra) són assignats per protegir la porta de les escales cap al Nivell 5.

Després que en Ruffy i els presoners que es van escapar arriben al Nivell 4, els Diables Guardians (excepte el Minotaure) i la Sadi-chan, intenten parar-los, però en Ruffy, en Jinbe i en Crocodile els derroten fàcilment.

Quan es dirigeixen cap al Nivell 3 torna a aparèixer el Minotaure a les escales, derrotant als presoners, però en Ruffy el derrota amb un sol cop

Més tard, quan la Sadi-Chan desperta als Diables Guardians els envia al Nivell 1 on començen a derrotar a varis presoners que intentaven escapar, però de nou són derrotats per en Ruffy, en Jinbe i en Crocodile.

Després del timeskip es veuen amb un nou membre: el Minochihuahua.

Grans Batalles[modifica | modifica el codi]

Trivia[modifica | modifica el codi]

  • Són els primers usuaris de les Zoan Despertar, encara que ningú se'n va adonar fins que en Crocodile ho va explicar.
  • Tots els seus noms provenen de la combinació de "Mino" i el nom d'un animal.