FANDOM

Diesel
Manga - Anime

Diesel anime

Informació
Nom japonès: ディーゼル
Nom anglès: Diesel
Nom català: Diesel
Afiliació: Pirates de la Big Mom
Ocupació: Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:

En Diesel és un membre dels Pirates de la Big Mom. També és un membre de la Tribu Braçosllargs.

AparençaEdita

En Diesel és un home alt amb les cames molt primes i un petit bigoti. La seva característica més notòria és el seu barret gegant amb una forma semblant a la d'una xemeneia que treu fum, així com rodes als dos costats del cos que sembla que no serveixin per res més que quan ell les fa girar mentre corre. Com a braçllarg, té els braços insòlitament llargs, cadascun amb un colze extra.

Porta un vestit negre amb un corbatí gegant i clar, pantalons foscos i una màscara fosca sobre els ulls.

PersonalitatEdita

En Diesel és molt lleial a la Big Mom, ja que va matar bastanta gent per aconseguir-li farina i va córrer immediatament a informar-la de la derrota de la Brûlée. Confia molt en la seva capacitat per córrer fins al punt de presumir-ne i té una singular manera de córrer actuant com un tren de vapor.

Habilitats i PodersEdita

En Diesel afirma que és un corredor molt ràpid, tot i que la ràpida mink Carrot va aconseguir atrapar-lo fàcilment. També és prou fort com per transportar a tres persones, inclòs en Chopper en la seva forma més pesada, a la vegada mentre corre.

És un guerrer amb moltes capacitats, ja que va ser capaç de matar a bastanta gent per aconseguir farina.

HistòriaEdita

Arc de l'Illa PastísEdita

Tres dies abans del casament entre en Sanji i la Charlotte Pudding, la Big Mom va enviar en Diesel a una illa desconeguda per aconseguir farina pel casament. En Diesel va atacar la fàbrica de farina i va matar els obrers de la fàbrica per completar la missió.

Dos dies després, en Diesel estava amb la Charlotte Brûlée i altres subordinats seus en el Món dels Miralls mentre es preparaven per cuinar la Carrot en un estofat. En Diesel defensava que tapessin l'olla tant bon punt la deixessin caure per evitar lluitar-hi. Però la verdadera Carrot estava a l'altell i, mentre llençava una pedra a en Randolph, en Diesel la va veure. La Carrot i en Tony Tony Chopper van aconseguir atacar el grup i derrotar a tots menys en Diesel, fent que corregués fora de la casa per informar la Big Mom de l'incident. Però la Carrot el va atrapar i li va tapar els ulls fent-lo colisionar.

Després, va ser obligat a ajudar la Carrot i en Chopper a viatjar pel Món dels Miralls.