FANDOM

Doha Ittanka II
Manga - Anime

Doha Ittanka II anime

Informació
Nom japonès: ドーハ・イッタンカII世
Nom anglès: N/A
Nom català: Doha Ittanka II
Afiliació:
Ocupació: Presoner d'Impel Down
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Doha Ittanka II és un presoner del Nivell 6 d'Impel Down.

AparençaEdita

L'Ittanka és un home molt gran i una mica robust. El seu cabell és marró clar i està bastant despentinats, semblant-se a la cabellera d'un lleó. Els seus ulls són celestes clars i per alguna raó, semblen brillar en la foscor. Porta l'uniforme de pres, el qual ja està una mica desgastat i trencat, així com grillons en braços i cames.

PersonalitatEdita

A l'Ittanka sembla agradar-li la violència i la mort, ja que es va emocionar a l'escoltar que l'Edward Newgate podria morir a la guerra imminent.

Habilitats i podersEdita

Al ser tancat en el Nivell 6, l'Ittanka va haver de ser una amenaça colossal per al Govern Mundial.

HistòriaEdita

PassatEdita

L'Ittanka va ser capturat i tancat en algun moment en el Nivell 6 d'Impel Down.

Arc d'Impel DownEdita

Quan en Crocodile va esmentar que seria una bona oportunitat per matar en Barbablanca, l'Ittanka es va emocionar molt. Més tard, en Marshall D. Teach va irrompre al pis i va instar els presoners a matar-se entre si perquè els més capaços poguessin escapar amb ell. Després d'això, la destinació de l'Ittanka és desconegut.

TriviaEdita

  • El seu nom és un joc de paraules amb Dо̄ haitta no ca (同 入 っ た の か lit: «Com va arribar aquí»?).