FANDOM

Doma
Manga - Anime

Doma

Informació
Nom japonès: ドーマ
Nom anglès: Doma
Nom català: Doma
Afiliació: Pirates d'en Barbablanca (aliat)
Ocupació: Pirata; Capità
Sobrenom: "Cavaller bohemi" (遊騎士, Yū Kishi?)
Edat:
Aniversari: 1 de febrer
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Doma va ser un aliat dels Pirates d'en Barbablanca.

AparençaEdita

En Doma és un home amb els cabells negres arrissats i una barba que sembla tenir les línies que s'estenen als seus ulls. Ell porta una bena vermella gran i un collaret amb joies grans blaus clares i quadrades sobre això. Entre el coll i l'espatlla tein una cicatriu, i porten un abric gran i llarg marró clar amb un ampli coll i punys vermell fosc, tancats per un cinturó. També porta uns pantalons blaus ficats dins de les botes.

Porta un mico sobre la seva espatlla. El mico en general és vist agafat al abric amb la seva cua prènsil al voltant del seu braç; aquest també porta una pistola de fusell d'espurna que utilitza durant la batalla

Personalitat Edita

No se saben gaires detalls de la seva personalitat, però es pot deduir que és fidel i segueix les ordres d'en Barbablanca, ja que ell i la seva tripulació van assistir a la Guerra per salvar l'Ace.

HabilitatsEdita

En Doma ha aconseguit fer-se una reputació al Nou Món i aliar-se amb Barbablanca gràcies a les seves habilitats.

En Doma és un espadatxí que fa servir un estil d'espasa dual i és vist lluitant amb dues espases sostingudes en una encaixada invers. El seu nivell exacte d'espadatxí es desconegut, però suposadament és bastant alt. A l'anime, era capaç de lluitar contra el Vicealmirall Momonga. També és molt àgil i sembla preferir atacar donant puntades de peu que cops de puny.

HistòriaEdita

PassatEdita

En el passat va aparèixer una vegada lluitant amb els Pirates d'en Barbablanca i després de ser derrotat per l'Ace es va fer aliat d'ells.

Saga de MarinefordEdita

Arc de Marineford

Va participar en la guerra de Marineford per salvar l'Ace, on va lluitar contra en Momonga igualant en combat al vicealmirall.

Arc de després de la guerra Edita

Va assistir a l'enterrament del Barbablanca i l'Ace.