FANDOM

Domino

Domino Manga Post

Manga - Anime

Domino

Informació
Nom japonès: ドミノ
Nom anglès: Domino
Nom català: Domino
Afiliació: Govern Mundial
Ocupació: Cap de la Guàrdia; Vice Gerent (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Domino era la Vice Gerent de Impel Down que treballava sota les ordres d'en Hannyabal. Dos anys després, tots dos han ascendit i ara és la Cap de la Guàrdia.

Va ser una antagonista secundària de l'arc d'Impel Down.

AparençaEdita

La Domino és una dona prima, amb el cabell ros ondulat i llarg, que li cobreix l'ull dret. Porta ulleres de sol i una versió modificada de l'uniforme militar del personal d'Impel Down, que consisteix en un barret marró amb el logotip de la presó, una jaqueta de color marró clar que fa servir com a vestit sobre una camisa blanca amb una corbata negre. A més, igual que els altres membres del personal, uns guants de color marró i unes botes del mateix color, pero en aquest cas molt més llargues que les botes de la resta de funcionaris.

PersonalitatEdita

La Domino és molt estricta i seriosa, fins i tot va renyar a en Magellan per parlar massa en el bany. Malgrat això, com molts altres, es va enamorar de la bellesa de la Hancock i, a causa d'això, no va recordar que no havia portat a terme una recerca pel seu cos.

Habilitats i PodersEdita

No es té constància de que la Domino hagi menjat alguna Fruita del Diable o que tingui algun poder especial, ja que no va participar en cap batalla. Tot i això, sembla ser que és forta, ja que és les persones amb més poder a Impel Down.

HistòriaEdita

Domino amb manilles

Mostrant les manilles de Kairoseki a la Boa Hancock.

Saga de la gran Guerra Edita

Arc d'Impel Down Edita

La primera aparició de la Domino va ser a Impel Down per fer-li una inspecció al cos de la Boa Hancock, la qual la va petrificar amb els seus poders de la fruita Mero Mero no Mi. D'aquesta forma, en Ruffy, que estava amagat a la seva capa, no va ser detectat.

Domino pedra

Just després d'haver estat transformada en pedra.

Després de que en Ruffy aconseguís escapar, la Hancock la va tornar a la normalitat, però la Domino no recordava què havia passat i estava confosa. Va acompanyar a la Hancock a l'oficina d'en Magellan al Quart Nivell d'Impel Down. Tres hores abans de l'execució de l'Ace, la Domino va aparèixer a fora del bany d'en Magellan per informar-lo de que preparés la transferència de l'Ace a Marineford. Ella el va renyar per parlar massa al bany i que tindrien molts problemes si arribaven tard. Va ser vista per última vegada aguantant un Cargol Telèfon a en Magellan durant l'arribada de la segona olejada.

Durant el TimeskipEdita

Després del Timeskip s'ha convertit en la cap de la guàrdia de la presó.