FANDOM

Doran
Manga - Anime

Doran anime

Informació
Nom japonès: ドラン
Nom anglès: Dolan
Nom català: Doran
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Doran és un nen que estava a Punk Hazard.[1] Va ser alliberat al costat de la resta dels nens, gràcies als Pirates del Barret de Palla.

Aparença Edita

En Doran és molt més gran que un nen normal i corrent, a causa dels experiments realitzats per en Caesar Clown. Mentre estava a l'Habitació de les Galetes, vestia una samarreta sense mànigues de color blanc i pantalons curts.[1] Quan en Kin'emon va abrigar els Barret de Palla i els nens, va portar un abric amb guants i botons negres.[2]

Personalitat Edita

És un nen normal i tímid. Va tenir molta por de el cap tallat d'en Kin'emon i es va impressionar molt amb l'aparença de robot d'en Franky.[3]

A causa d'haver estat un conillet d'índies pels experiments d'en Caesar, en Doran té una estatura i una força molt superior a la d'un humà normal perquè havia de créixer fins a ser una gegant.

Història Edita

Passat Edita

En algun moment, va ser separat de la seva família i portat a Punk Hazard amb el pretext que estava malalt.

Arc de Punk Hazard Edita

Efecte de la NHC10

En Doran i la Mocha sucumbint davant els efectes d'abstinència.

En Doran estava amb la resta de nens a l'Habitació de les Galetes a Punk Hazard fins que els Pirates del Barret de Palla van arribar.[3] Els pirates els van treure del laboratori i els van portar a un amagatall. Allà, però, en Doran i altres nens van patir els símptomes d'abstinència de la droga NHC10 i es van tornar violents, tot reclamant menjar els caramels que els donava en Caesar Clown. L'Usopp va adormir els nens amb un gas i els Barret de Palla els van encadenar, per evitar que els tornessin a atacar quan es despertessin.[4]

En Doran va trencar les cadenes i, a causa dels efectes de la NHC10, va atacar la Nami i l'Usopp. Després va marxar amb en Caesar altre cop al laboratori per poder menjar més caramels.[5]

Quan en Chopper i la Mocha van bloquejar l'accés als nens a l'Habitació de les Galetes, es va veure en Doran picant la porta per intentar-la tirar a terra.[6] Després, va perseguir la Mocha dins l'habitació per a que els donés el caramel i, quan la nena en va sortir, la va perseguir pels passadissos amb els altres nens.[7][8]

Mocha amb sobredosi

En Doran contemplant l'estat de la Mocha.

Durant un moment, en Doran i els altres nens van ser aturats per la Nami amb una Bola Làctea. Tot i això, els nens la van trencar i van continuar perseguint la Mocha. Quan finalment la van atrapar, els nens la van començar a atacar fins que la Mocha es va menjar tots els caramels. En Doran i els altres nens es van enfadar, però es van preguntar per què la nena havia començat a sagnar. Es va veure en Doran preguntant-se per què la Mocha estava mal ferida a terra.[9]

De cop, en Sanji i els marines del G-5 van arribar i es van encarregar dels nens. Els van lligar i sedar, evitant que es moguessin més i permetent a en Chopper anar a curar la Mocha.[9]

Després de la derrota d'en Caesar, en Trafalgar Law va utilitzar els seus poders per treure del cos dels nens tota la droga NHC10 i altres substàncies que els havia donat en Caesar. Tot seguit, van començar el viatge per visitar el doctor Vegapunk per a que els ajudi a tornar a la seva mida original.[10]

Arc de DressrosaEdita

Mentre viatjaven amb els Marines del G-5, la Tashigi va informar als nens que veurien el doctor Vegapunk en pocs dies.[11]

Referències Edita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 67 Capítol 657 i Episodi 583, en Doran apareix per primera vegada.
  2. One Piece Manga i Anime — Vol. 67 Capítol 663 i Episodi 588, en Doran amb abric.
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 67 Capítol 658 i Episodi 583, els Barret de Palla arriben a l'Habitació de les Galetes.
  4. One Piece Manga i Anime — Vol. 67 Capítol 665 i Episodi 591, els nens reclamen caramels i els Barret de Palla els encadenen.
  5. One Piece Manga i Anime — Vol. 68 Capítol 674 i Episodi 600, en Doran torna amb en Caesar.
  6. One Piece Manga i Anime — Vol. 69 Capítol 688 i Episodi 614, en Doran vol arribar a l'Habitació de les Galetes.
  7. One Piece Manga i Anime — Vol. 69 Capítol 685 i Episodi 611, en Doran persegueix la Mocha dins l'habitació
  8. One Piece Manga i Anime — Vol. 69 Capítol 686 i Episodi 612, en Doran i els nens persegueixen la Mocha.
  9. 9,0 9,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 69 Capítol 688 i Episodi 614, en Doran es pregunta per què la Mocha sagna.
  10. One Piece Manga i Anime — Vol. 70 Capítol 696 i Episodi 622, en Law cura els nens i la Tashigi comença a fer-se'n càrrec.
  11. One Piece Manga i Anime — Vol. 79 Capítol 793 i Episodi 736, els nens viatgen amb la Tashigi.

Navegació Edita

[v · e]
Organització d'en Caesar Clown
Mestre: Caesar Clown
Afiliacions: Donquixot Doflamingo  •  Kaido  •  Vergo  •  Trafalgar Law  •  Jack  •  Pirates de la Big Mom
Subordinats: Pirates d'en Barbamarró  •  Unitat Patrulla Centaure (Smooge  •  Fen Bock  •  Chappe  •  Run)  •  Yeti Cool Brothers  •  Drac  •  Monet  •  Smiley  •  Barbamarró
Recerca de la gegantització: Momonosuke  •  Mocha  •  Sind  •  Doran  •  Ally  •  Uzu  •  Konbu  •  Biyo  •  Ginko
Vehicles: Globus volador de gas
Habilitats
Fruites del Diable: Gasu Gasu no Mi  •  Sara Sara no Mi (Model Axolot)  •  Yuki Yuki no Mi
Articles relacionats
Arcs: Arc de Punk Hazard
Localitzacions: Punk Hazard  •  Dressrosa
Substàncies: NHC10  •  KYP  •  H2S  •  Shinokuni  •  SAD  •  Koro
Altres: Brokers  •  Centaures  •  Shichibukai  •  Vegapunk