FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Dorimu" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Dorimu
Noko
Informació
Nom japonès: ドリム (anime);
ノコ (joc)
Nom anglès: Drim (anime);
Noko (joc)
Nom català: Dorimu
Primera aparició: One Piece: Ocean's Dream; Episodi 220
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Nemu Nemu no Mi
Nom català: Fruita del Dormir
Significat: Dormir
Tipus: Paramècia
En Dorimu és un personatge no-canònic i antagonista de l'arc de la memòria robada.

També és l'antagonista principal del joc de PlayStation One Piece: Ocean's Dream! i de la seva seqüela per a GameBoy Advance Dragon Dream!, on l'anomenen Noko.

Aparença Edita

És un noi prim amb els cabells de color blau-gris, una mica llargs. Quan no té memòria, mostra una cara molt seria, després, quan li retorna la memòria és un nen normal, alegre.

Va vestit amb un jersei lila amb les mànigues arremangades, uns pantalons marró clar fins als genolls i unes botes marró. Com a complements porta: Un gorro de ratlles grogues i blaves, una capa de color lila, un to més fosc que el jersei i també en Tatsu, un drac que ha menjat la fruita Nemu Nemu no Mi, que el controla.

Personalitat Edita

Sota la influencia d'en Tatsu és un nen arrogant sense personalitat, però un cop recupera els records és un nen normal que troba a faltar a la seva mare.

En realitat el que té el poder de robar els records el cavallet de mar (Drac mil·lenari) que porta, Tatsu. En Dorimu no és res més que el transport hipnotitzat d'en Tatsu.

Pel que sembla és un nen força àgil, ja que s'amaga als arbres i salta entre ells, també es mou molt bé per sota l'aigua i aguanta força temps a sota.

Diferències entre l'anime i els videojocs Edita

En els videojocs és ell, anomenat Noko, qui roba els records. A l'anime, en canvi, el que ho fa és el Tatsu, el cavallet de mar, i en Noko només és una eina. En ser derrotat corre cap al poblat amb la seva mare.

A l'anime el noi es diu "Drim". En el doblatge català, com és habitual, es va fer servir la romanització del seu nom "Dorimu" (ドリム Dorimu?).

MarxandatgeEdita

Video GamesEdita

Enemy AppearancesEdita

Non-Playable AppearancesEdita