FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Dorry" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Dorry
Manga - Anime

Dorry Anime

Informació
Nom japonès: ドリー
Nom anglès: Dorry
Nom català: Dorry
Afiliació: Pirates Gegants d'Elbaf
Ocupació: Pirata; Capità
Sobrenom: Dorry "l'Ogre Blau" (青鬼のドリー, Ao-Oni no Dorī?)
Edat:
Aniversari: 2 d'octubre
Alçada:
Recompensa: 100.000.000 Berrysymbol
Edat: 158 (debut)
160 (Timeskip)
Doblatge català: Enric Serra Frediani
En Dorry és un dels capitans pirates de la Pirates Gegants d'Elbaf. Ha estat lluitant durant més de 100 anys contra en Brogy a Little Garden. Té una recompensa de 100.000.000 Berrysymbol.

Aparença Edita

És un gegant molt corpulent i amb una barba llarga de color fosc. Generalment es vesteix amb un vestit de víking i un casc que passa sobre els seus ulls. És tan gran que en Ruffy li cap al palmell de la mà. És un gegant de 160 anys, el que significa que es troba en millor moment de la seva vida.

Galeria Edita

Personalitat Edita

És un gegant bonàs, però el seu orgull a vegades pot obtenir el millor d'ell. És un ferm creient en els costums de lluitar per la seva terra natal i segueix les normes amb molt d'honor. Les compliria encara que estigués greument ferit.

Relacions Edita

Brogy Edita

En Dorry és el millor amic d'en Brogy. Tot i així, segons l'argument, els dos gegants havien començat un duel a mort 100 anys abans a causa dels costums de la seva terra natal. Deixant de banda això, encara són els millors amics i cadascun respecta profundament l'altre. La relació competitiva entre en Dorry i en Brogy és comparable a la d'en Zoro i en Sanji.

Ruffy Edita

En Dorry immediatament va entaular una amistat amb en Ruffy, després que aquest gairebé fos menjat per un dinosaure i en Dorry el salvés. Tenien una relació tan forta com la de dos vells amics.

Com a gegant, té una gran força i resistència. És considerat més fort que qualsevol gegant corrent.

Armes Edita

Porta una espasa llarga d'estil Víking, i la fa servir en les batalles contra en Brogy (abans de ser destruïda). També porta un escut lligat al braç.

Història Edita

Saga Little Garden Edita

En Mr. 3 revela que en Dorry havia estat un dels tres líders a la tripulació dels Gegants Pirates. La seva tripulació era una de les més feroces del món, ja que els membres de la tripulació eren tots gegants.

Brogy Dorry

Una altra de les batalles d'en Brogy i en Dorry.

La seva vida com a pirata va acabar quan va començar un duel per honor amb el seu company Brogy, a causa d'una discussió. Això va ser revelat en un flaix back, on una nena petita els preguntava quin dels dos reis del mar que havien pescat era el més gros. Així, tal com dictaven les normes d'Elbaf, van començar un duel a una illa aïllada, Little Garden, que havia durat els últims 100 anys.

Quan els Pirates del Barret de Palla arriben a l'illa en Dorry s'ajunta amb en Ruffy, la Vivi i en Carue fins que una bomba posada a la seva bóta per en Mr. 3 fa que en Dorry acusi els pirates d'haver-lo atacat. Malgrat estar ferit acudeix al duel contra en Brogy, però amb el dany que li ha causat la bomba i amb un sabotatge per part d'en Mr. 3 en Dorry acaba perdent el duel.

En Dorry, presumpte mort al principi, va recuperar la consciència poc després de la batalla amb en Mr. 3, i ell i en Brogy es van abraçar contents d'estar vius. En Dorry i en Brogy després donen als Pirates del Barret de Palla un comiat especial: amb l'últim atac de les seves respectives armes travessen un rei del mar que els barrava el pas.

Dos anys després Edita

Brogy Dorry 2anys

En Brogy i en Dorry continuen el seu duel.

En Dorry encara està al mig del duel amb en Brogy a Little Garden, sense un final proper. Es poden veure diaris volant al fons, cosa que fa pensar que els dos gegants han llegit sobre el retorn dels Pirates del Barret de Palla.