FANDOM

Douglas Bullet
Douglas Bullet infobox
Informació
Nom japonès: ダグラス・バレット
Nom anglès: Douglas Bullet
Nom català: Douglas Bullet
Primera aparició: One Piece: Stampede
Afiliació: Pirates d'en Roger (abans); Galzburg (abans)
Ocupació:
Sobrenom: "Hereu del dimoni" (鬼”の跡目 “Oni” no Atome?)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: Desconeguda
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Gasha Gasha no Mi
Nom català: N/A
Significat: Xoc
Tipus: Paramècia
En Douglas Bullet, més conegut com l'Hereu del Dimoni era un membre de l'exèrcit de Galzburg fins que va marxar per ser membre dels Pirates d'en Roger, i després de deixar la tripulació, va ser empresonat a Impel Down.

En el present, ha abandonat Impel Down i participa a l'Exposició Pirata, motiu de que sigui l'antagonista principal de One Piece: Stampede.

Aparença Edita

En Douglas Bullet és un home molt gran i musculós, ample d'espatlles i amb el cabell ros i recollit en una cua. Té diversos tatuatges al braç esquerre i una gran cicatriu a la zona del pit, la qual ocupa també part del coll i el braç esquerre.

Porta el que sembla un uniforme militar negre, amb una camisa de botó decorada amb diverses medalles i insignies, algunes amb les inicials "GF", pantalons llargs amb cinturó, guants blancs i unes botes.

Quan era jove era poc corpulent i duia al cabell molt més curt. Anys després va guanyar més múscul i el seu cabell es va tornar més llarg. No duia la seva cicatriu durant aquella época.

Art conceptual d'en Douglas Bullet a l'anime
Art conceptual d'en Bullet a l'anime.

Personalitat Edita

Degut a haver sigut soldat des que era molt petit, en Bullet valora la força per sobre de tot, estant constantment a la recerca de maneres de tornar-se més fort. Per això, passa el temps destruint i lluitant amb tothom amb qui es troba. Sent en Gol D. Roger l'únic que l'ha vençut, i tenint en compte el seu estatus llegendari, en Bullet el veu com un l'individu més fort, arribant a voler matar les persones més fortes del món actualment, com els supernoves o els Yonko per aconseguir el mateix títol que en Roger. Ha demostrat admirar aquells més forts que ell, tot i que només es deu al seu desig de vence'ls algun dia.

Veu l'amistat innecessària en la seva recerca de fortalesa, degut en gran part a que va ser traït pels seus companys de la Galzforce. Com a conseqüència, en Bullet utilitza la seva rancor i derrotes com a motivació. En Roger va intentar ensenyar-li la importància de tenir el suport d'altres persones però ell va rebutjar la lliçó, volent únicament guanyar-lo durant la seva estada amb els Pirates d'en Roger.

Igual que molts personatges de One Piece, en Bullet té un riure distinctiu: "Kahahaha" (カハハハ?)

En quant a habilitats de lluita cos a cos, en Bullet pot ser considerat un dels pirates més poderosos del món. Té grans qualitats de lluita i experiència, havent lluitat en cruentes guerres des que era petit i posant la seva vida en joc constantment al camp de batalla. Va arribar a ser el millor guerrer de la Galzforce, i va aconseguir posar fi a una guerra considerada "inacabable" quan només tenia 14 anys. Al final, els seus propis companys van arribar a tenir tanta por de la seva força que van intentar matar-lo, tement que es pogués posar en contra d'ells algun dia. El complot va fracassar i en Bullet, enfurismat, va arrasar el seu país ell sol.

Quan era jove, pràcticament ningú podia igualar en Bullet en força i mai va ser vençut fins que no va conèixer el que seria el Rei dels Pirates, Gol D. Roger. En Buggy va igualar la seva força a la d'en Silvers Rayleigh i fins i tot va plantejar la possibilitat de que fos més fort, degut a que en Rayleigh va acabar retirant-se mentre que en Bullet va seguir entrenant. L'amenaça que representava en Bullet va arribar a ser tan gran que el govern va enviar una Buster Call només contra ell, dirigida per oficials llegendaris com en Sengoku i en Monkey D. Garp, i tot i així en Bullet va oposar molta resistència. No va ser fins que la Buster Call va rebre l'ajuda d'altres pirates enemics d'en Bullet que finalment van aconseguir fer-lo caure.

Tot i ser empresonat a Impel Down, en Bullet va seguir entrenant a la seva cel·la i fent-se més fort, fins al punt de matar ràpidament als seus companys durant la visita d'en Barbanegra, qui, per por, va rebutjar reclutar-lo per la seva tripulació. Dos anys després d'allò, en Bullet va lluitar amb nou dels onze supernoves i els va guanyar fàcilment tot i ser alguns dels pirates més poderosos del moment.

Capacitats físiques Edita

Degut a la seva gran experiència al camp de batalla i com a pirata, i al seu entrenament a la presó, en Bullet disposa d'una descomunal força física, arribant al seu límit al voltant dels 40 anys, esdevenint un dels pirates més forts del món. Exemples del seu poder són quan va desviar les bales de canó d'en Capone Bege només amb les mans i destruir el seu Gran Padrí rápidament, una fita que ni la Charlotte Linlin va aconseguir, necessitant més intents per fer-lo caure, i tombant l'X Drake amb les mans quan aquest estava en la seva forma dinosaure.

Tot i la seva forma física, en Bullet és increíblement ràpid, movent-se de manera que cap dels supernoves era capaç de seguir-lo amb la mirada, fins al punt d'igualar l'Snakeman d'en Ruffy.

En Bullet és també extremadament resistent, aguantant els atacs dels supernoves X Drake i Urouge sense patir gaires ferides i diversos atacs del Boundman l'Snakeman d'en Ruffy després d'allò. La seva força ve acompanyada de les seves grans habilitats de lluita cos a cos, les quals li han permès vèncer nacions senceres com la Galzforce. A Impel Down va ser un dels pocs supervivents del repte d'en Barbanegra.

Coneixements mecànics Edita

Per poder fer servir al màxim la seva Fruita del Diable, en Bullet s'ha tornat un expert en tecnologia i mecànica. És capaç de desmuntar i tornar a montar un gran nombre de màquines i objectes per construir amb la ment qualsevol cosa que ell vulgui. El seu coneixement és suficientment gran com per despertar els seus poders per modificar paisatges sencers i reestructurar-los en un gran exoesquelet fàcilment controlable per ell.

Fruita del Diable Edita

Per més informació veure: Gasha Gasha no Mi.

En Bullet va menjar la Gasha Gasha no Mi, una Fruita del Diable Paramecia que li permet desmuntar objectes inanimats i muntar-los un altre cop amb la ment amb la forma que vulgui. Amb aquest moder, en Bullet és capaç de construir una gran varietat de màquines, sobretot exoesquelets per augmentar el seu poder.

En Bullet ha arribat a despertar el seu poder, cosa que li permet manipular objectes a gran distància. D'aquesta manera, pot canviar la forma d'illes senceres com vulgui fins al punt de crear golems de gran alçada.

Rokushiki Edita

En Bullet pot utilitzar al menys dues técniques del Rokushiki. Va fer servir el Soru contra en Ruffy i contra en Kid i en Killer, esquivant els seus atacs per contraatacar després. En el seu últim enfrontament amb en Ruffy va fer servir el Geppo per lluitar contra ell per l'aire.

Haki Edita

Per més informació, mireu el següent article: Haki.

És un dels pocs personatges que poden utilitzar els tres tipus de Haki:

Haoshoku Haki Edita

En Bullet és una de les poques persones capaces d'utilitzar el Haoshoku Haki, i pot utilitzar-lo amb la mateixa mestria que el Ruffy.

Busoshoku Haki Edita

El Bullet és capaç d'utilitzar Busoshoku Haki a un nivell molt alt, i pot endurir el seu cos sencer en ell. El Bullet també pot usar-lo al costat dels objectes que combina amb la seva fruita del diable, fins al punt de poder endurir un enorme colós en la seva totalitat amb ell.

Tècniques Edita
  • Cop definitiu (ウルティメトストライク): Mentre cobreix el seu cos complet en Busoshoku Haki, el Bullet llança desenes de cops de puny a una velocitat increïble, comparables al gomu gomu no jet gatling. En aquest estat el seu Busoshoku Haki es torna blavós fosc i emet vapor, i és capaç de competir momentàniament amb un gomu gomu no king kong gatling del Ruffy en la seva forma Boundman.

Kenbunshoku Haki Edita

El Bullet és capaç d'utilitzar el Kenbunshoku Haki. Se'l va veure utilitzant-ho per esquivar diversos cops del Ruffy.

Història Edita

Passat Edita

En Bullet va nèixer en un illa del Grand Line en la que s'estava duent a terme una guerra inacabable. Els seus pares el van abandonar just després de nèixer i va acabar sent adoptat pel cos militar de l'estat de Galzburg, conegut com la Galzforce. Va rebre el seu nom i el seu cognom juntament amb altres joves recrutes, però era tractat com algú prescindible, duent a terme les missions més perilloses i amb les probabilitats de mort més altes. En Bullet va sobreviure gràcies a la seva motivació per guanyar la Medalla, un premi donat als soldats que haguéssin complert més fites al camp de batalla, i va arribar a participar a tantes que va acabar molt a prop d'aconseguir-la, fins al punt que els seus companys el van mantenir al marge per enveja i ressentiment a la seva descomunal força. Tot i així, en Bullet va acabar passant per sobre dels seus companys i va aconseguir la Medalla. Amargat pels intents dels seus companys per que no aconseguís la Medalla, en Bullet va decidir que mai més es deixaria despistar per la confiança i el companyerisme i va anar aconseguint més Medalles any rere any. Als 9 anys, la seva força ja no tenia rival a tota la Galzforce. Als 13 anys va menjar la Gasha Gasha no Mi en un moment de necessitat extrema, en un intent de sobreviure i no morir de gana.

Quan tenia 14 anys, els esforços del Bullet van portar la guerra cada cop més a prop d'acabar i el seu general Douglas Gray, la figura paterna d'en Bullet, li va prometre un ascens a l'elit de l'exércit un cop acabés la guerra, i en Bullet tindria per fi pau i llibertat. Amb aquesta promesa al cap, en Bullet va participar a l'última batalla fins que l'altre bàndol es va rendir. No obstant, els companys d'en Bullet, en Gray inclòs, es van tornar contra ell i van intentar matar-lo, veient la seva força com a massa perillosa per controlar. Enfurismat un cop més per la traició dels seus companys, en Bullet els va matar a tots, deixant el seu país en ruines. L'alt nivell de destrucció que va dur al seu país va acabar cridant l'atenció del Govern Mundial i en Bullet va fer-se a la mar com a pirata a la recerca de més batalles.

Un any després, als 15 anys, en Bullet va desafiar en Gol D. Roger i per primer cop a la seva vida va ser vençut. En Bullet lluitaria amb en Roger molts cops més amb el mateix resultat fins que va començar a admirar-lo, així que va entrar als Pirates d'en Roger com a lluitador. Dos anys després es va enterar de la malaltia del Roger i va començar a dubtar les seves possibiltats de vènce'l abans que ell morís. També va començar a pensar que la seva lleialtat a la tripulació limitava la seva força, així que, un any després, va desafiar en Roger a un últim duel i, un cop vençut, va deixar la tripulació. Un any després va lluitar contra en Crocodile. El seu duel va acabar en empat.

Després de l'execució d'en Roger dos anys després, en Bullet es va quedar sense objectiu a la vida i es va dedicar a destruir tot al seu pas en un atac de desesperació, arrasant el poble d'en Cidre en algun moment. Un any després en Bullet va arribar a ser l'únic objectiu d'una Buster Call, enfrontant-se a la flota de la Marine dirigida per en Sengoku i en Monkey D. Garp. Altres pirates que en Bullet havia vençut van venir a ajudar la Marine i, entre tots, van aconseguir vèncer en Bullet i tancar-lo a Impel Down, provocant un odi tant contra la Marine com els pirates per part d'en Bullet. En Bullet va seguir entrenant a la presó, arribant al seu límit 21 anys després, als 43 anys. Va ser aleshores quan els Pirates d'en Barbanegra van atacar el nivell 6 de la presó, donant-li una ocasió per fugir.

Poc després, en Bullet va trobar en Buena Festa, un pirata considerat mort de fa molt de temps, i junts es van fer amb un Eternal Pose a Laugh Tale, fet pels Pirates d'en Roger. Els dos pirates planificarien l'Exposició Pirata durant els dos anys següents, pla amb el que en Bullet es convertiria en Rei dels Pirates després de matar els pirates més forts del moment, els quals vindrien cap a ell atrets per l'Eternal Pose.

One Piece: Stampede Edita

Mentre en Festa dirigia l'Exposició Pirata, en Bullet va romandre a la seva llar esperant a començar el pla. En algun moment en Trafalgar Law el va descobrir i en Bullet el va atacar, però en Law va poder fugir.

Finalment, en Bullet va aparèixer en mig de la recerca del tresor en la que els supernoves estavan participant per fer-se amb l'Eternal Pose. La seva primera víctima va ser l'Usopp, qui acababa de trobar el cofre on era l'Eternal Pose per recuperar-lo. Just abans de poder matar-lo, en Ruffy el va aturar i va intercanviar un parell de cops amb ell abans de que en Bullet desafiés a tots els membres de la Pitjor Generació presents, demostrant la seva superioritat física a tots ells. En Ruffy va acabar adoptant la seva forma Gear Fourth: Snakeman i va atacar en Bullet repetides vegades, causant-li només unes petites lesions. En Bullet va decidir fer sortir el seu vaixell, el Catapulta, per transformar-lo en un robot gegant amb la seva fruita del diable. Després va recobrir el seu braç mecànic amb Haki i va vèncer la resta dels supernoves, centrant-se in altre cop en el Ruffy després fins que l'Usopp va disparar-li les seves llavors, causant només que una planteta cresqués dins del robot. Indiferent, en Bullet va deixar l'Usopp un altre cop fora de combat.

Tot seguit, en Bullet va baixar a la ciutat, on es va enfrontar als pirates i soldats de la Marine presents, a més de la Buster Call que havia vingut a destruir l'illa. En Bullet va despertar els seus poders per destruir l'illa i els vaixells de la Buster Call, convertint-se en un inmens gegant de pedra i metall, gran com una muntanya. També va procedir a elevar la costa de l'illa per impedir que ningú marxés. Va se aleshores quan en Bullet va revelar la seva intenció de matar a tothom a l'illa sense excepció per després anar a pels Yonko per arribar a ser Rei dels Pirates. També va revelar voler absorbir la resta de la Buster Call per destruir el Govern Mundial i ser declarat l'home més fort del món.

Una estona després, en Ruffy es va recuperar i va atacar en Bullet un altre cop sense èxit. Poc després ho va tornar a intentar amb el mateix resultat, però la Shichibukai Boa Hancock va venir després per donar una forta patada al pit del gegant. Després, en Crocodile va atacar-lo amb una tempesta de sorra per impedir que es reformés, permetent en Law fer un tall a través del Haki d'en Bullet. En Sabo i l'Smoker van fer servir el tall per atacar-lo amb un atac combinat que va servir per fer esclatar el braç del gegant. En Bullet va fer moure el gegant per recuperar el braç només per veure com en Rob Lucci el destruïa amb el seu Rankyaku.

Tot i això, en Bullet seguia confiat en que podria vèncer els seus oponents amb només un braç, veient com en Ruffy inflava el seu braç fins a tornar-lo gegant. En Bullet va xocar el seu puny contra el del Barret de Palla, veient sorprés com el jove pirata superava el seu atac. Això va donar temps als seus aliats a atacar un altre cop, acabant de destruir el gegant. En Bullet va sortir de la runa dins del seu exoesquelet fet a partir del Catapulta, però la força dels atacs soferts van provocar que la resta de les llavors de l'Usopp fessin crèixer un munt de plantes dins el robot, deixant-lo malmés i ferint en Bullet, qui va acabar sortint a l'exterior en persona. En Bullet i en Ruffy van lluitar un cop més en una baralla a cops de puny en la que en Bullet va començar amb l'avantatge fins que en Ruffy va aconseguir distreure'l fent-li recordar en Roger, cosa que li va permetre vènce'l d'una vegada per totes amb el seu Gomu Gomu no King Kong Gatling, fent-lo caure a terra.

Trivia Edita

  • En Bullet és el segon personatge no-canònic capaç d'utilitzar el haoshoku haki, després d'en Naguri.
  • En Bullet és el segon usuari de fruita del diable no-canònic que desperta els seus poders, després d'en Gild Tesoro.
  • En Bullet té algunes semblances amb en Byrnndi World:

Navegació Edita

[v · e]
Pirates d'en Roger
Capità: Gol D. Roger 
Tripulació: Silvers Rayleigh  •  Scopper Gaban  •  Crocus  •  Shanks  •  Buggy  •  Seagull  •  Sunbell  •  Taro  •  Doringo  •  Petermoo  •  Millet Pine  •  Ganryu  •  CB Gallant  •  Donquino  •  Mr. Momora  •  Moon Isaac Jr.  •  Yui  •  Rangram  •  Mugren  •  MAX Marks  •  Spencer  •  Erio  •  Rowing  •  Jacksonbanner  •  Bankuro  •  Yamon  •  Blumarine  •  Kozuki Oden   •  Kozuki Toki   •  Inuarashi  •  Nekomamushi  •  Douglas Bullet
Vaixell: Oro Jackson
Habilitats
Fruites del Diable: Bara Bara no Mi  •  Toki Toki no Mi  •  Gasha Gasha no Mi
Estils de lluita: Haki  •  Electro
Articles relacionats
Arcs: Arc d'en Morgan  •  Arc d'en Buggy  •  Arc de Loguetown  •  Arc d'Skypiea  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc de l'Arxipèlag Sabaody  •  Arc de Marineford  •  Arc de Zou  •  Arc del País de Wano
Altres: Testament d'en D.  •  Pirates d'en Barbablanca  •  Pirates del Pèl-roig  •  Pirates d'en Buggy  •  Incident de God Valley  •  Guerra d'Edd  •  Joy Boy
[v · e]
Usuaris de Fruites del Diable
Paramècia
Canòniques: Monkey D. Ruffy *  •  Buggy *  •  Alvida *  •  Mikita *  •  Gem *  •  Nico Robin *  •  Galdino *  •  Wapol *  •  Bentham *  •  Zala *  •  Daz Bones *  •  Hina *  •  Bellamy *  •  Edward Newgate  *  •  Foxy *  •  Blueno *  •  Califa *  •  Very Good *  •  Shu *  •  Sharinguru *  •  Brook *  •  Absalom  *  •  Gecko Moria *  •  Perona *  •  Bartholomew Kuma *  •  Shiki *  •  Jewelry Bonney  •  Capone Bege *  •  Basil Hawkins *  •  Eustass Kid  •  Scratchmen Apoo  •  Urouge  •  Trafalgar Law *  •  Boa Hancock *  •  Magellan *  •  Emporio Ivankov *  •  Inazuma *  •  Jozu *  •  Tsuru *  •  Blamenco  •  Sanjuan Wolf  •  Marshall D. Teach *  •  Vander Decken IX *  •  Kin'emon *  •  Baby 5 *  •  Buffalo *  •  Viola *  •  Jora *  •  Bartolomeo *  •  Leo *  •  Kelly Funk *  •  Sugar *  •  Issho *  •  Gladius *  •  Senor Pink *  •  Machvise *  •  Diamante *  •  Pica *  •  Mansherry *  •  Trébol *  •  Donquixot Doflamingo *  •  Donquixot Rosinante  *  •  Kurozumi Kanjuro  •  Charlotte Pudding *  •  Charlotte Linlin *  •  Charlotte Perospero *  •  Charlotte Brûlée *  •  Charlotte Cracker *  •  Charlotte Galette *  •  Charlotte Opera *  •  Charlotte Mont-d'Or *  •  Charlotte Smoothie *  •  Charlotte Katakuri *  •  Charlotte Daifuku *  •  Charlotte Oven *  •  Carmel  *  •  Streusen *  •  Charlotte Newshi *  •  Morley *  •  Belo Betty *  •  Tama  •  Kozuki Toki  *  •  Shinobu *  •  Shiryu *  •  Kurozumi Higurashi  *  •  Kurozumi Semimaru  *
No canòniques: Ain *  •  Bins *  •  Gild Tesoro *  •  Baccarat *  •  Tanaka *  •  Douglas Bullet *  •  Ann *  •  Lily Enstomach *
Zoan
Naturals: Dolton *  •  Tony Tony Chopper *  •  Pell *  •  Lasso *  •  Chaka *  •  Drophy *  •  Pierre *  •  Rob Lucci *  •  Funkfreed *  •  Kaku *  •  Jabura *  •  Boa Sandersonia *  •  Boa Marigold *  •  Minotaure  •  Minorinoceront  •  Minokoala  •  Minozebra *  •  Dàlmata  •  Onigumo  •  Epoida  •  Pekoms *  •  Smiley  *  •  Kabu *  •  Bian *  •  Morgans *  •  Minochihuahua *  •  Bunbuku *
Prehistòriques: X Drake *  •  Jack *  •  King *  •  Page One *  •  Queen *  •  Ulti *
Mítiques: Marco *  •  Sengoku *  •  Kaido  •  Catarina Devon *  •  Kurozumi Orochi  *
Artificials: Momonosuke *  •  Sheepshead *  •  Ginrummy *  •  Batman *  •  Gazelleman *  •  Holdem *  •  Mouseman *  •  Speed *  •  Snakeman *  •  Rabbitman *  •  Sarahebi *  •  Dobon *  •  Babanuki *  •  Daifugo *  •  Solitaire *  •  Alpacaman *  •  Madilloman *  •  Bao Huang *  •  Bearman  *
Lògia
Canòniques: Smoker *  •  Portgas D. Ace  *  •  Crocodile *  •  Eneru *  •  Kuzan *  •  Marshall D. Teach *  •  Borsalino *  •  Sakazuki *  •  Caribou *  •  Caesar Clown *  •  Monet  *  •  Sabo *
No canòniques: Honey Queen *  •  Gasparde *  •  Simon *
[v · e]
Usuaris de Haki
Kenbunshoku Haki
Usuaris canònics: Aisa  •  Basil Hawkins  •  Calgara   •  Coby  •  Crocus  •  Eneru  •  Gedatsu  •  Helmeppo  •  Hotori i Kotori  •  Hotori i Kotori  •  Kozuki Momonosuke  •  Ohm *  •  Otohime   •  Rebecca  •  Satori *  •  Shirahoshi  •  Shura *  •  Usopp
Busoshoku Haki
Usuaris canònics: Alpacaman *  •  Aphelandra  •  Ashura Doji  •  Batman *  •  Belladonna  •  Blue Fan  •  Boo  •  Charlotte Cabaletta *  •  Charlotte Cadenza  •  Charlotte Counter  •  Charlotte Raisin  •  Cosmos  •  Daisy  •  Denjiro  •  Enishida  •  Hyogoro  •  Izo  •  Kawamatsu  •  Kikunojo  •  Kikyo  •  Marguerite  •  Nerine  •  Nyon  •  Pansy  •  Poppy  •  Ran  •  Raizo  •  Rindo  •  Shimotsuki Ryuma   •  Speed *  •  Sweet Pea  •  X Drake
Usuaris no canònics: Dice  •  Shuzo  •  Zephyr
Busoshoku Haki + Kenbunshoku Haki
Usuaris canònics: Bastille  •  Bellamy  •  Blueno  •  Boa Marigold  •  Boa Sandersonia  •  Borsalino  •  Califa  •  Cavendish  •  Charlotte Cracker  •  Charlotte Daifuku  •  Charlotte Oven  •  Charlotte Perospero  •  Charlotte Smoothie  •  Diamante  •  Dracule Mihawk  •  Edward Weevil  •  Fukuro  •  Inuarashi  •  Issho  •  Jabura  •  Jesus Burgess  •  Jinbe  •  Jozu  •  Kaku  •  Kin'emon  •  Kumadori  •  Kurozumi Kanjuro  •  Kuzan  •  Marco  •  Marshall D. Teach  •  Momonga  •  Monkey D. Garp  •  Nekomamushi  •  Pedro   •  Pekoms *  •  Pica  •  Rob Lucci  •  Roronoa Zoro  •  Sabo  •  Sai  •  Sakazuki  •  Sentomaru  •  Smoker  •  Stussy  •  Tamago  •  Tashigi  •  Trafalgar D. Water Law  •  Trébol  •  Tsuru  •  Ulti  •  Vergo   •  Vinsmoke Sanji  •  Vista
Haoshoku Haki + Busoshoku Haki
Usuaris canònics: Eustass Kid  •  Gol D. Roger   •  Kaido  •  Kozuki Oden   •  Portgas D. Ace 
Haoshoku Haki + Busoshoku Haki + Kenbunshoku Haki
Usuaris canònics: Boa Hancock  •  Charlotte Katakuri  •  Charlotte Linlin  •  Chinjao  •  Donquixot Doflamingo  •  Edward Newgate   •  Monkey D. Ruffy  •  Sengoku  •  Shanks  •  Silvers Rayleigh
Usuaris no canònics: Douglas Bullet
[v · e]
Habitants del North Blue
Lvneel: Montblanc Noland   •  Montblanc Cricket
Flevance: Trafalgar Law  •  Lami 
Notice: Bellamy  •  Sarquiss   •  Hewitt   •  Lily   •  Mani   •  Muret   •  Eddy   •  Rivers   •  Ross 
Germa: Vinsmoke Judge  •  Vinsmoke Sora   •  Vinsmoke Reiju  •  Vinsmoke Ichiji  •  Vinsmoke Niji  •  Vinsmoke Sanji  •  Vinsmoke Yonji  •  Époni  •  Cosette
Illa Swallow: Penguin  •  Shachi
Poble Kuen: Baby 5
Galzburg: Douglas Bullet
Pirates: Basil Hawkins  •  Faust  •  Caribou  •  Coribou  •  Diamante  •  Pica  •  Vergo   •  Trébol  •  Lao G  •  Senor Pink  •  Gladius  •  Machvise  •  Jora  •  Buffalo  •  Dellinger  •  Monet   •  Sugar  •  Avalo Pizarro  •  Doc Q  •  Fossa  •  Vista  •  Thatch   •  Ben Beckman  •  Masira  •  Diez Barrels   •  Wellington *  •  Psycho P 
Govern Mundial: Sakazuki  •  Borsalino  •  Tsuru  •  X Drake  •  Fullbody  •  Blueno  •  Jabura  •  Blugori
Altres: Karasu  •  Marianne  •  Ozu   •  Surume  •  Russian   •  Gimlet   •  Count Times 
Habilitats
Fruites del Diable: Ope Ope no Mi  •  Bane Bane no Mi  •  Gasha Gasha no Mi  •  Wara Wara no Mi  •  Numa Numa no Mi  •  Hira Hira no Mi  •  Ishi Ishi no Mi  •  Beta Beta no Mi  •  Sui Sui no Mi  •  Pamu Pamu no Mi  •  Ton Ton no Mi  •  Ato Ato no Mi  •  Guru Guru no Mi  •  Yuki Yuki no Mi  •  Hobi Hobi no Mi  •  Buki Buki no Mi  •  Magu Magu no Mi  •  Pika Pika no Mi  •  Woshu Woshu no Mi  •  Ryu Ryu no Mi (Model Al·losaure)  •  Doa Doa no Mi  •  Inu Inu no Mi (Model Llop)
Estils de lluita: Haki  •  Rokushiki  •  Estil Cama Negra  •  Electro
Articles relacionats
Illes: Regne de Lvneel  •  Micqueot  •  Spider Miles  •  Flevance  •  Illa Minion  •  Illa Swallow  •  Illa Rubeck  •  Notice  •  Rakesh  •  Poble Kuen  •  Regne de Germa  •  Galzburg
Organitzacions: Germa 66  •  Pirates d'en Donquixot   •  Pirates del Cor  •  Pirates d'en Hawkins  •  Pirates d'en Drake  •  Pirates d'en Bellamy  •  Pirates d'en Caribou
Altres: En Norland el Mentider  •  Amber Lead