FANDOM

Drac Número Tretze
Manga - Anime

Drac punk hazard

Informació
Nom japonès: ドラゴン十三號
Nom anglès: Dragon Number Thirteen
Nom català: Drac Número Tretze
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
El Drac Número Tretze és un drac que viu a l'Illa de Punk Hazard, al Nou Món. És un drac gegantí i que pot escopir foc. El drac era d'en Vegapunk [1] i havia estat creat per ell, per tal de que fos el guardià de l'illa.[2]

Habilitats i podersEdita

El drac és capaç de llançar una gran llengua de foc, capaç de fondre els edificis del seu voltant. Quan en Ruffy el va tocar, va comentar que el seu cos també era molt calent. Té una pell molt resistent, capaç de suportar un atac d'en Ruffy amb el Gear Second activat. També té una gran força, ja que va ser capaç d'aturar un atac d'en Zoro amb les dents. Gràcies a les seves ales és capaç de volar a gran alçada. No sembla ser massa llest, ja que en Ruffy va aconseguir enganyar-lo i fer que es mossegués ell mateix una ala.

HistòriaEdita

Quan els Pirates del Barret de Palla van arribar a Punk Hazard, en Ruffy, en Zoro, la Robin i l'Usopp van anar a explorar l'illa. Allà van veure que aquella illa era propietat del Govern Mundial, però tot i així van entrar. Un cop dins, van trobar-se amb el drac. Ells no es podien creure que una criatura com aquesta pogués existir de debò. Inicialment, els nois van creure que podia parlar, però es va descobrir que no, que qui parlava era un home que estava tallat per la cintura i que la seva meitat inferior estava enganxada al drac (estranyament aquesta meitat parlava).

Trobadaambeldrac

La trobada amb el Drac de Punk Hazard

Després de la trobada amb el drac, aquest va començar a atacar-los, cosa que va obligar a en Ruffy i en Zoro a lluitar contra ell. Finalment, en Zoro va aconseguir matar-lo tallant-li el cap.

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga - Capítol 662, la Monet li diu a l'M que el drac d'en Vegapunk havia estat derrotat.
  2. One Piece Manga - Capítol 664: En Barbamarró explica que el drac va ser creat artificialment per en Vegapunk i la seva funció.