FANDOM

Esbós
Article incomplet

Duval
Manga - Anime

Duval

Informació
Nom japonès: デュバル
Nom anglès: Duval
Nom català: Duval
Afiliació: Genets de la Vida Rosa
Ocupació: Traficant d'esclaus
Sobrenom: "Máscara de ferro"; "L'home més guapo del món"
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Domènech Farell
En Duval és el líder dels Genets de la Vida Rosa, abans coneguts com a Genets dels Peixos Voladors. És un segrestador que fa negocis a l'Arxipèlag Sabaody. Al principi era un enemic dels Pirates del Barret de Palla, però poc després se'n converteix en aliat.

Aparença Edita

Mascaraduval

La máscara que duia inicialment en Duval

En Duval és un home ros força alt (fa el doble que una persona de mida normal) i amb un tronc força fort, tot i que els braços i les cames són bastant prims. Al principi duia una màscara que li cobria tota la cara, fins que en Sanji la hi va modificar. Vesteix una jaqueta oberta, uns pantalons negres i unes botes altes. També porta unes espatlleres que li protegeixen, tant les espatlles com el clatell, i una llarga capa.

El canvi més gran d'en Duval és a la cara.

Abans de la modificació d'en Sanji Edita

La cara d'en Duval abans que en Sanji la hi modifiqués era exactament la mateixa del dibuix del cartell de cerca i captura del propi Sanji. Tenia una cara rodona, amb uns ulls grans, ametllats i marrons, l'esquerre cobert pel cabell, els llavis molt gruixuts, el nas arrodonit i ample i les celles rinxolades.

Després de la modificació d'en Sanji Edita

Després de l'operació, la cara d'en Duval passa de ser arrodonida per estar més ben definida. Es pentina cap enrere deixant a la vista els dos ulls i tant els llavis com el nas passen a ser molt més prims. Els rínxols de les celles no són tan exagerats.

Comparacioduval

A l'esquerra, la cara d'en Duval abans que en Sanji li modifiquès. A la dreta, després de l'operació.

Personalitat Edita

Al principi se'ns presenta un Duval frustrat, que afirma que en Sanji li ha arruïnat la vida. Això es deu al dibuix del cartell de cerca i captura del cuiner, que és exactament igual a la seva cara. D'aquesta manera, en Duval dedica tot el seu temps a trobar en Sanji, a qui considera culpable de que l'Armada l'hagi perseguit varies vegades per equivocació. Això el converteix en un home sense escrúpols que farà el que sigui per fer-li pagar a en Sanji pel que li va fer.

El propi Duval explica que abans era el pinxo del poble a qui tothom temia, però portava una vida tranquil·la.

Tot això canvia quan en Sanji li modifica la cara. En Duval es converteix, en les seves pròpies paraules, en l'home més guapo del món. Es torna molt extrovertit, presumit i una mica afeminat. Tota l'estona va dient-se a ell mateix que és molt guapo i quan li parlen es pensa que l'estan afalagant constantment per la seva relativa bellesa.

La seva actitud amb els del Barret de Palla també canvia constantment. Passa d'odiar-los a convertir-se en un fidel aliat per expressar la seva gratitud a en Sanji.

En Duval té força suficient com per esclafar els seus propis arpons amb les mans i és suficientment habilidós en combat per sobreviure els atacs de l'Armada i d'altres caçarrecompenses duts a terme contra ell. Va vèncer en Peterman, líder dels Hound Pets, amb facilitat i va ser capaç de protegir el Thousand Sunny durant dos anys sencers amb la col·laboració de l'Octy i el Bartholomew Kuma.

Té molta experiència en quant a segrestos tot i no voler dedicar-s'hi en realitat, movent-se de manera coordinada amb els seus homes per sotmetre enemics que sols no podrien. Havent treballat també d'esclavista, coneix el funcionament de les subhastes de l'Arxipèlag Sabaody.

Mentre els seus homes piloten peixos voladors gegants, en Duval munta un bisó anomenat Motobaro.

ArmesEdita

En Duval utilitza generalment canons d'arpons per lluitar. En el seu arsenal té un arma amb forma d'escopeta i una altra semblant a un bazuca. Els seus arpons estan coberts d'un verí tant potent que pot matar l'objectiu en tres minuts, a més de ser molt corrosiu.

Història Edita

PassatEdita

Capítol 0: Strong WorldEdita

Poc després de l'execució d'en Gold Roger, en Duval va néixer. No obstant, degut a la seva lletjor, va ser considerat "maleït" per la gran era pirata.

Vivint com un segrestador Edita

En Duval va viure inicialment com un mafiós a una illa petita, però va haver de fugir després de l'incident a Enies Lobby, degut a la seva semblança amb el retrat d'en Sanji al seu cartell de cerca i captura. Això el va fer objectiu de caçarrecompenses i l'Armada, obligant-lo a viure com un proscrit. Poc després va ser capturat i tancat dins d'una gàbia d'acer però el Motobaro el va salvar, convertint-se en la montura d'en Duval.

Degut al fracàs dels intents d'en Duval de raonar amb els seus perseguidors, va acabar obligat a dur una màscara de ferro per amagar el seu rostre.

Temps després va arribar a l'Arxipèlag Sabaody i allà va fundar el seu grup de segrestadors amb l'objectiu de venjar-se algun dia d'en Sanji, a qui acusa d'haver-li arruinat la vida.

Saga de la Gran GuerraEdita

Arc de l'Arxipèlag SabaodyEdita

En Duval va enviar els Pirates d'en Macro a capturar l'Octy per atreure la Keimi, el Pappug i els Pirates del Barret de Palla cap a una trampa per venjar-se finalment del Sanji. El pla va funcionar i els pirates van arribar a la seva base on es van enfrontar als homes del Duval i als Pirates d'en Macro, derrotant-los i rescatant l'Octy. Durant la lluita, en Duval va perdre la màscara, revelant el seu motiu per odiar el Sanji. Després d'això va intentar ofegar-lo llençant-lo al mar dins d'una xarxa de ferro, però la Keimi el va salvar. Després, el Sunny va destruir la base del Duval amb el Canó Gaon. Tot seguit, en Ruffy va deixar inconscient el Motobaro amb el seu Haoshoku Haki.

Quan el Sanji va sortir de l'aigua, va colpejar la cara del Duval de tal manera que el va tornar més ben plantat (igual que va fer abans amb en Wanze). Gràcies a això, el Duval va deixar d'odiar el cuiner i el seu grup va deixar d'enfrontar-se a en Ruffy i companyia, fins i tot els va donar el seu número de cargol telèfon.

A l'Arxipèlag Sabaody, en Duval va contactar a en Sanji i el va ajudar a trobar la Keimi després de que la segrestessin els esclavistes, alliberant-la després del Peterman.

Acabats els enfrontaments a la casa de subhastes, en Duval i el seu grup van marxar amb en Ruffy a un punt allunyat on es van quedar a vigilar el Sunny fins que els del Barret de Palla tornessin, però això no va passar degut a que van ser enviats fora de l'axripèlag per en Bartholomew Kuma.

Arc de Després de la GuerraEdita

En Duval va continuar protegint el Sunny dels Coffee Monkeys, manifestant la seva intenció de protegir el vaixell costi el que costi, estant disposat a lluitar amb en Kuma quan aquest va aparèixer davant d'ell i els seus homes. No obstant, va resultar que el Shichibukai estava al seu bàndol.

Durant els dos anys següents Edita

En Duval, l'Octy i en Kuma va protegir el Sunny durant dos anys dels atacs de l'Armada i els caçarrecompenses fins que al final tant ell com l'Octy van haver de retirar-se per acumulació de ferides, quedant-se en Kuma com l'únic protector del vaixell.

Saga de l'Illa dels TritonsEdita

Arc del retorn a SabaodyEdita

Quan en Sanji va arribar al bar de la Shakuyaku, en Duval era allà curant-se les ferides rebudes mentre protegia el Sunny. El cuiner va agrair-li la seva ajuda però ràpidament va deixar de fer-li cas per preguntar per la Nami.

Grans Batalles Edita