FANDOM

Elmy
Manga - Anime

Elmy

Informació
Nom japonès: エルミー
Nom anglès: N/A
Nom català: N/A
Afiliació: Aliat dels Pirates d'en Barbablanca
Ocupació: Capità; Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
L'Elmy és una capitana amb molta reputació que va arribar al Nou Món i que en algun moment va aliar-se amb en Barbablanca. Va ser convocada pel Yonko per anar a combatre la Marina per tal de salvar l'Ace.

Aparença Edita

És un dona que porta el cabell llarg, de color rosa i arrissat. Li falten diverses dents, porta els llavis i els ulls pintats i porta joies, anells i arracades.

Personalitat Edita

No se sap res de la seva personalitat. Es pot intuir que confia i és lleial a en Barbablanca pel fet d'assistir a la guerra.

Es desconeixen completament les seves habilitats de combat, però se suposa que han de ser prou bones com per poder fer-se un nom propi al Nou Món i fer-se aliada d'en Barbablanca, un dels quatre Yonko.

Història Edita

Un temps abans de la història actual, l'Elmy va fer-se pirata i va aconseguir arribar al Nou Món després de travessar suposadament la primera meitat de la Grand Line. Allà, va guanyar-se una bona reputació i fama i va arribar a ser coneguda. En algun moment va convertir-se en aliada dels Pirates d'en Barbablanca. Quan l'Ace estava a punt de ser executat a Marineford, ella juntament amb la seva tripulació va unir forces amb en Barbablanca per fer front a la Marina i evitar l'execució del seu comandant.

Després de la Guerra Edita

Després de la Guerra, se la veu a l'enterrament de l'Ace i en Barbablanca. No se sap si amb la mort d'en Barbablanca encara manté l'aliança amb la tripulació d'en Barbablanca.