FANDOM

La mare és forta! La comèdia de pallassades d'en Zoro fent de cangur
Episodi 318
← Anterior Episodi 318 Pròxim →
Informació
Nom en japonès 母 は 強し! ゾロ の ドタバタ 家事 手伝い
Nom en anglès The Mother is Strong!Zoro's Slapstick Housework Help
Estrena al Japó 15 de juliol de 2007
Opening Crazy Rainbow
La mare és forta! La comèdia de pallassades d'en Zoro fent de cangur és l'episodi 318 de One Piece.

Resum Edita

Després de ser negat diverses vegades a les botigues perquè li arreglin la Yubashiri, en Zoro es troba els dos nens que el van ajudar a tornar on s'estaven els Pirates del Barret de Palla quan ell s'havia perdut. Aquests, li demanen que sigui el seu mestre i l'ensarronen per convertir-lo en el seu nou "Gran Germà" de la seva família, que aquesta està composta per una mare que acull tot de nens sense pares, o sigui, que cap d'ells és germà biològic, encara que la mare digui que això no és l'important. Mentre li encolomen tota la feina de la casa a en Zoro, fins i tot cuidar els nadons, vénen uns cobradors a reclamar els diner que els devien, però la mare els fa fora a cops. Més tard, van a fer la compra pel carrer i en Zoro tota l'estona s'ha d'estar amagant, preocupat per si el veuen els seus amics, però la Nico Robin el veu, i llavors aquest s'enfada i decideix deixar aquella família. Al deixar-los sols, però tornen els cobradors i comencen una baralla contra la família. Al final, en Zoro va a ajudar-los i guanyen. La mare de la família, el deixa marxar amb els seus amics.

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc de després d'Enies Lobby
Capítols del manga
431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441
Episodis de l'Anime
313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323
324 325