FANDOM

La lluita d'en Brook. Un camí difícil per convertir-se en un membre de la tripulació autèntic?
Episodi 384
← Anterior Episodi 384 Pròxim →
Informació
Nom en japonès ブルック大奮闘 真の仲間への道険し?
Nom en anglès Brook's Hard Struggle - The Difficult Path to Becoming a True Nakama?
Estrena al Japó 11 de gener de 2009
Opening We are (nova versió)
La lluita d'en Brook. Un camí difícil per convertir-se en un membre de la tripulació autèntic? és l'episodi 384 de One Piece.

Resum Edita

Després de llegir la revista de les aventures dels Pirates del Barret de Palla, en Brook tracta d'ajudar a tots els seus companys perquè pugui estar al seu nivell. En primer lloc, ajuda a en Sanji a la cuina, però li cauen tots els plats. En Sanji els agafa tots, i després en Brook disculpa i ofereix portar-li a la Nami una tassa de te, encara que en Sanji volia fer-ho ell mateix. Llavors, el porta a la Nami, però vessa el te en el mapa que estava dibuixant. A continuació, va a veure a en Franky i a l'Usopp que estan construint una arma. Li ofereix la seva ajuda a omplir l'arma, però l'omple de salsa de soja en lloc de cola, fent que l'arma esclati. En Chopper, que està assecant algunes plantes al sol, troba la seva obra arruïnada per la soja. El treball de l'Usopp i en Franky es perd, i en Ruffy és l'únic que sembla feliç, i diu que la soja aporta més sabor a la carn que menja. Finalment, se'n va amb en Zoro, però no li deixa fer la seva meditació diària. Al final, ell parla amb la Nico Robin. Ella li diu que ell només ha de ser ell mateix, i que s'ha de trobar un membre de la tripulació com els altres.

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc de l'Illa Balneari
Episodis de l'Anime
382 383 384