FANDOM

Quin desastre per en Sanji! La reina torna a Kamabakka!
Episodi 510
← Anterior Episodi 510 Pròxim →
Informació
Nom en japonès サンジの受難 - 王国へと帰還した女王!
Nom en anglès Sanji's Suffering - The Queen Returns to His Kingdom!
Estrena al Japó 14 d'agost de 2011
Estrena en català 7 de setembre de 2014
Opening Fight Together; One Day (català)
Quin desastre per en Sanji! La reina torna a Kamabakka! és l'episodi 510 de One Piece.

Resum Edita

L'episodi comença amb la Porta de la Justícia que s'obre, amb en Ruffy, en Rayleigh i en Jinbe derrotant a tots els Infants de la Marina en un vaixell de guerra i obligant a un d'ells a obrir les portes.

Al Regne Torino, en Chopper es prepara tornar a Sabaody. Els nadius li donen menjar. Admet que prefereix quedar-se i estudiar medicina a l'illa. Camina, però després recorda, que no té transport. El Pollet Gegant apareix i li diu que el seu pare el portarà. En Chopper es diverteixen a la part posterior de l'ocell gegant en l'aire. Llavors apareix el News Coo i li dóna un diari. En Chopper es sorprèn de la notícia que hi veu.

Mentrestant, la Robin és escortada en un carroatge en el Tequila Wolf. Té un retrat de si mateixa a la falda. Hi ha un flashback on es veu en Soran donant-li el retrat. Ella li dóna les gràcies a en Soran, i aquest li pregunta si es tornarà a reunir. La Robin diu que sí. Després el revolucionari li diu a la Robin que en Dragon la vol veure. Ella no hi està d'acord i diu que ha de complir amb la seva tripulació. S'acaba el flashback i es veu la Robin amb un dels revolucionaris que li diu per què el pont gegant s'està construïnt. Llavors li donen el diari d'avui. Ella el llegeix i deixa anar un somriure.

Al Regne Kamabakka, en Sanji tracta de convèncer a la Caroline que li doni una barca. Ben aviat, apareix l'Ivankov en la seva forma femenina, procedent d'un vaixell de guerra. A en Sanji li surt sang del nas de mirar el "seu" cos, però quan l'Iva canvia a home en Sanji li comença a preguntar sobre en Ruffy. L'Ivankov no està convençut que en Sanji sigui un dels Barret de Palla, a causa de la foto del seu cartell. En Sanji el desafia a una lluita. L'Ivankov queda impressionat per les seves puntades, però tot i així el guanya. Després de la batalla decideix parlar-l'hi d'en Ruffy. En Sanji rep el diari i es sorprèn de la notícia.

A Baltigo, la seu de l'Exèrcit Revolucionari, en Dragon parla amb l'Ivankov sobre les notícies i revela lo del seu fill. També afirma que ha de reunir a tots els seus Comandants, perquè la mort d'en Barbablanca causarà un rebomborii. L'Ivankov li pregunta si s'ha sorprès en llegir el diari per lo que en Ruffy ha fet a Marineford.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc de després de la Guerra
Capítols del manga
581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591
592 593 594 595 596 597
Episodis de l'Anime
490 491 493 494 495 496 497 498 499 500 501
502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512
513 514 515 516