FANDOM

Una situació explosiva! En Ruffy contra el Fals Ruffy. és l'episodi 517 de One Piece.

Resum Edita

A Sabaody en Ruffy, ha fet enfadar el seu fals i recorda que ha promès a la Hancock que no es ficaria en problemes per tal i recorda com s'ha acomiadat d'elles. Al Bar de la Shakky ella li comenta a en Sanji l'ordre d'arribada de la tripulació a l'illa i que el Sunny gràcies a la defensa que n'ha fet en Duval i els Genets de la Vida Rosa mentre aquests estan en un racó del bar recuperant-se de les ferides. Al poble una batalla entre pirates es presenciada per en Chopper. Quan els falsos Zoro, Sanji, Robin i Chopper apareixen la batalla para per por a la tripulació. En Chopper segueix a la falsa tripulació mentre els crida i els hi demana perquè no el reconeixen. En Sanji marxa a comprar mentre la Robin arriba al bar. En Ruffy mentre continua indiferent a les mostres de fanfarroneria del seu doble i la resta de companys. Li diu que li sap greu haver-lo fet caure però que té pressa i marxa fent-lo caure de nou. El fals s'aixeca i fart li dispara amb la pistola un tret que en Ruffy esquiva fàcilment gràcies al Kenbunshoku Haki i després amb el Haoshoku Haki deixa fora de combat a la falsa tripulació i marxa. En Chopper segueix seguint a la resta de la falsa tripulació mentre aquests s'adonen de qui és en realitat i decideixen atraure'l cap a ells mentre la Falsa Robin explusa al Fals Chopper i intenta atreure el de veritat. El Fals Chopper enrabiat mossega la Falsa Robin. En aquell moment uns agents del govern segresten la Falsa Robin i en Chopper preocupat (ja que encara no s'ha adonat que són uns impostors) diu que l'han d'anar a buscar i han d'avisar a en Ruffy i segueix als suplantadors. Al mercat en Sanji busca provisions i va a una peixateria on el pescador li comenta que un home amb el cabell verd, tres catanes i un haramaki ha pujat per error a un vaixell pirata recobert que s'ha enfonsat cap a l'Illa dels Tritons. En Sanji diu que no es preocupi per això que no morirà pas. De sobte una cosa surt de l'aigua i és el vaixell el qual ha estat partit d'un sol tall net per la meitat i es veu en Zoro dient que ha pujat al vaixell erroni i que ha estat culpa del destí.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc del retorn a Sabaody
Capítols del manga
598 599 600 601 602
Episodis de l'Anime
517 518 519 520 521 522