FANDOM

Comença la batalla! - Mostrant els resultats de l'entrenament!
Episodi 521
← Anterior Episodi 521 Pròxim →
Informació
Nom en japonès 戦闘開始! 見せろ修行の成果!
Nom en anglès The Battle Begins! Show the Training Results!
Estrena al Japó 30 d'octubre de 2011
Opening We Go!
Comença la batalla! - Mostrant els resultats de l'entrenament! és l'episodi 521 de One Piece.

ResumEdita

En Ruffy arriba al Groove 46 on hi ha la falsa tripulació i els nous reclutes. El Fals Ruffy diu que castigarà a l'autèntic per la injúria que li ha fet abans. De sobte, la Marina arriba i envolta els pirates, els quals comencen a lluitar per tal de protegir el seu capità. Quan els pacifistes arriben la falsa tripulació decideix fugir, però per error topen amb els pacifistes, que derroten el Fals Ruffy d'un cop i l'identifiquen com a Demalo Black, un pirata menor de 26 milions de recompensa. En Sentomaru ordena atacar l'autèntic Ruffy ja que havia estat identificat abans d'entrar a la zona, però ell esquiva els atacs del pacifista i el derrota d'un sol cop. En Zoro i en Sanji arriben i derroten a l'altre pacifista donant-li 2 cops mortals: en Zoro el talla en dos mentre en Sanji li trenca el coll. Quan s'escapen del Groove en Ruffy detecta en Rayleigh amb el seu Haki i es gira cap a ell saludant-lo i proclamant-li que serà el rei dels pirates, a la qual cosa respon amb un somriure.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc del retorn a Sabaody
Capítols del manga
598 599 600 601 602
Episodis de l'Anime
517 518 519 520 521 522