FANDOM

Saga de l'Ambició d'en Z - La petita Lily gegant!
Episodi 575
← Anterior Episodi 575 Pròxim →
Informació
Nom en japonès Zの野望編 小さな巨人リリー!
Nom en anglès Z's Ambition Arc - The Little Giant Lily!
Estrena al Japó 2 de desembre de 2012
Opening We Go!
Saga de l'Ambició d'en Z - La petita Lily gegant! és l'episodi 575 de One Piece.

Resum Edita

En algun lloc, hi ha una flota de vaixells de la Neo Marina, amb l'Ain i en Bins a bord.

Els Pirates del Barret de Palla es troben amb els efectes del Mar Maubeugemour, patint miratges i estranyes condicions meteorològiques. En un temps estable, en Sanji es disposa a servir el menjar quan de sobte s'adona que algú se l'ha menjat. Després d'una sèrie d'intents de capturar la petita (ínfima) lladre, aquesta es fa gegant però en Ruffy la tira a l'aigua. En Sanji va a salvar-la i, quan es desperta, es presenta com a Lily Enstomach. Els explica que en realitat va néixer com a gegant però es va menjar la Mini Mini no Mi. Tot seguit, els diu que el seu objectiu és salvar al seu pare, un cuiner pirata arrestat per la Marina i apunt d'ingressar a Impel Down. En Ruffy i els seus li prometen que l'ajudaran.

A un vaixell de la Neo Marina, l'Ain truca a en Shuzo i li pregunta per què no és amb la flota. En Shuzo li respon que es vol dirigir cap al pare de la Lily, per complir el seu pla de destruir els pirates del Nou Món, assumint les possibles conseqüències.

Finalment, els Barret de Palla es troben amb la flota de la Marina. En Ruffy anuncia que comença la batalla.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc de l'ambició d'en Z
Episodis de l'Anime
575 576 577 578