FANDOM

Saga de l'Ambició d'en Z - Apareix un misteriós esquadró!
Episodi 576
← Anterior Episodi 576 Pròxim →
Informació
Nom en japonès Zの野望編 謎の最強軍団登場!
Nom en anglès Z's Ambition Arc - The Mysterious Strongest Army Appears!
Estrena al Japó 9 de desembre de 2012
Opening We Go!
Saga de l'Ambició d'en Z - Apareix un misteriós esquadró! és l'episodi 576 de One Piece.

Resum Edita

La Nami fa un pla per rescatar al pare de la Lily i l'explica a la tripulació. Quan l'estan executant, s'adonen que en Ruffy ha pujat al Submarí Tauró en comptes de al Mini Merry. Mentrestant, el vicealmirall Momonga demana explicacions sobre les seves accions al presoner Panz Fry, el pare de la Lily.

Mentre uns distreuen als marines, en Zoro i en Sanji alliberen a en Panz Fry tallant les cadenes. En Ruffy, però, també es deixa veure i els marines els reconeixen. El Vicealmirall Momonga l'ataca amb l'espasa i en Zoro el defensa. Durant el retrobament entre la Lily i el seu pare, uns míssils ataquen al gegant pirata cuiner i apareix un esquadró de la Neo Marina, liderats per en Shuzo. Durant la conversa entre aquest i en Momonga, explica que l'objectiu de l'organització és acabar amb els pirates del Nou Món i que estan liderats per en Z, deixant sorprès al Vicealmirall.

En Shuzo també vol matar a la Lily i en Sanji la protegeix. Llavors, els submarins de la Neo Marina disparen contra ells i en Momonga talla les bales, dient que no protegeix als pirates sinó al nom de la Marina. És apunt de començar una batalla entre tres bàndols.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc de l'ambició d'en Z
Episodis de l'Anime
575 576 577 578