Saga de l'Ambició d'en Z - En Ruffy contra en Shuzo! és l'episodi 578 de One Piece.

Resum[modifica | modifica el codi]

Els membres de la Neo Marina s'estavellen contra el Thousand Sunny i els Pirates Barret de Palla protegeixen el seu vaixell. Llavors, apareix en Shuzo i colpeja a la Lily i al seu pare. En Ruffy comença un combat amb ell, que sembla que va a perdre. Quan està acabat, l'Usopp fa entrar per error la Lily a la boca d'en Ruffy. Aquesta, des de dins del seu estómac, creix, converteix el pirata en un gegant. El noi de goma gegant activa el Gear Second i aconsegueix derrotar a en Shuzo, que és posteriorment lligat en una roca juntament amb altres membres de la Neo Marina.

El vicealmirall Momonga els troba i els diu que seran portats a Impel Down. En Shuzo, però, afirma que no confessarà res. Els Barret de Palla van a gaudir de la cuina d'en Panz Fry i, finalment, s'acomiaden d'ell i de la Lily.

En un vaixell, l'Ain informa a en Zephyr el que ha passat amb en Shuzo. En Z, però, diu que confia en que no confessarà res i anuncia que executaran el seu pla.

Personatges per ordre d'aparició[modifica | modifica el codi]

Navegació[modifica | modifica el codi]

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc de l'ambició d'en Z
Episodis de l'Anime
575 576 577 578