FANDOM

El combat ferotge! El mestre del sabre Zoro contra l'acròbata Cabaji és l'episodi 7 de One Piece.

Resum Edita

En Zoro i la Nami arriben. L'alcalde del poble vol lluitar contra en Buggy però, en Ruffy el deixa inconscient. En Buggy ordena disparar la Salva Buggy al poble per demostrar el seu poder, però en Ruffy utilitza el globus de Goma-Goma per desviar la bomba que venia cap a ells i la llença cap a els homes d'en Buggy. En Buggy, però, es protegeix amb dos dels seus homes. En Buggy ordena a en Cabaji que ataqui a en Ruffy, i en Cabaji hi va amb el seu monocicle i desembeina l'espasa, però en Zoro bloqueja l'atac, afirmant que ell serà l'oponent d'en Cabaji. En Cabaji i en Zoro comencen ràpidament la baralla. En Cabaji li dóna puntades al costat a en Zoro, que encara està ferit, per la qual cosa cau. En Zoro s'aixeca, però, es nega a perdre, i segueix la lluita. En Cabaji utilitza jocs bruts, i fa que en Zoro plori de mal. La Nami decideix anar-se'n. En Buggy a continuació, llança la mà per agafar a en Zoro i així en Cabaji el podria atacar, però en Ruffy trepitja la mà d'en Buggy per detenir-lo. En Zoro ataca a en Cabaji just a temps i el derrota. Mentrestant, la Nami es cola en una habitació i hi troba un pirata borratxo i l'enganya, després comença a robar el tresor d'en Buggy. Més tard en Ruffy i en Buggy es començen a barallar i, en veure el barret d'en Ruffy, en Buggy recorda a en Shanks.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc d'en Buggy
Capítols del manga
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
Episodis de l'Anime
4 5 6 7 8