FANDOM

Episodi d'en Ruffy: Aventura a l'Illa Mà
Episodi Ruffy
← Anterior Episodi Especial 6 Pròxim →
Informació
Nom en japonès エピソード オブ ルフィ ハンド アイランドの冒険
Nom en anglès Episode of Luffy: Adventure on Hand Island
Estrena al Japó 15 de desembre de 2012
Ending We Are!
L'Episodi d'en Ruffy: Aventura a l'Illa Mà és el sisè episodi especial de l'anime One piece. Es va llançar després de l'episodi 576, en commemoració de la pel·lícula One Piece Film Z als cinemes del Japó.

ResumEdita

Durant la batalla amb diversos vaixells de guerra de l'Armada, els Pirates del Barret de Palla es veuen forçats a fer servir el Cop de Vent per escapar d'una enorme bala de canó que els arriba des de dalt.

Aterren forçosament en una illa propera, i decideixen explorar-la mentre en Franky repara el vaixell. Troben un poble, coneixen el seu passat i la gent i en Ruffy es fa amic de l'escultor de cera.

Després que digui que el seu aprenent s'havia unit a l'Armada i posteriorment havia estat empresonat per saber crear una cera increïblement sòlida, en Ruffy troba la resta i surten per ajudar l'aprenent. Deixant en Sanji i l'Usopp per fer front a les tropes de l'Armada, troben l'aprenent, en Regis, atrapat en una gàbia. Accidentalment activen una trampa d'aigua, i són salvats per l'oportuna intervenció d'en Sanji. Quan aconsegueixen escapar, decideixen destruir les armes d'en Bilić.

Personatges per ordre d'aparicióEdita

Notes de l'animeEdita

  • Per primer cop a l'anime, s'explica la història sobre com en Ruffy va fer-se la cicatriu sota l'ull.
  • Va ser emès el mateix dia que One Piece Film Z, i mostra l'aparença d'en Coby i en Helmeppo després del salt temporal a l'anime.
  • Aquest episodi especial dura 1 hora i 42 minuts.
  • Segueix la història d'en Ruffy i en Shanks amb la versió del manga més que la de l'anime.
  • Aquest especial mostra l'episodi amb l'Alvida duent-se a terme en un vaixell pirata en comptes de en un vaixell de passatgers com a la versió original de l'anime.

NavegacióEdita

Episodis Especials de l'Anime
Especials de Televisió
SP1
SP2
SP3
SP4
SP5
SP6
SP7
SP8
SP9
SP10
SP11
SP12
Saga del Cap Ruffy
SP4
291
292
303
406
407
Especial Chopper Man
279
336
Saga Little East Blue
426
427
428
429
Crossover
492
542
590
Smartphone
GI