FANDOM

Episodi de la Nami
Episodi Nami
← Anterior Episodi Especial 5 Pròxim →
Informació
Nom en japonès エピソードオブナミ 航海士の涙と仲間の絆
Nom en anglès Episode of Nami: Tears of a Navigator and the Bonds of Friends
Estrena al Japó 25 d'agost de 2012
Ending We Are!
L'Episodi de la Nami: Llàgrimes d'una oficial i els llaços entre amics és el cinquè episodi especial de l'anime One Piece. Va ser emès després de l'episodi 560.

ResumEdita

L'episodi segueix la mateixa trama general que la feta durant l'Arc de l'Arlong, però de manera abreujada. La Nami deixa l'equip després de l'Arc del Baratie per tornar a Coco. En Ruffy i la seva tripulació la segueixen, descobrint que ella treballa per a un terrible pirata anomenat Arlong, que va matar la seva mare i que ha estat utilitzant les seves habilitats de navegant i cartògrafa per robar diners als pirates durant els últims vuit anys per donar-los a l'Arlong i que així alliberi el seu poble. Quan en Ruffy se n'assabenta, i derrota l'Arlong, la Nami decideix fer-se pirata com a oficial dels Pirates del Barret de Palla.

Al final de l'especial, es revela que l'episodi és un record que la Nami té durant l'arribada cap a l'Illa dels Tritons.

Personatges per ordre d'aparicióEdita

TriviaEdita

  • Durant l'opening, diversos cartells de crida i cerca es veuen caient, consistint en personatges canònics i de farciment. El poster original de la Nico Robin és vist tot i que no havia estat introduit a la sèrie en aquell moment.
  • En Pudding Pudding no va sortir a l'episodi especial.
  • En Zoro no és mai lligan en aquesta versió, sinó que va al Poble de Gosa amb l'Usopp i en Johnny. Aleshores busca la Nami per Arlong Park.
  • L'Arlong va a Coco després que els seus companys li diguessin que un intrús, l'Usopp, tot i que igualment ataca en Genzo per reunir armes.
  • L'ofegament d'en Ruffy és eliminat. Queda atrapat a la roca, tot i que en Sanji la trenca abans que l'Arlong el pugui llançar al mar.
  • Les lluites d'en Ruffy, Zoro i Sanji ocorren simultàniament, mentre que canònicament no és així.
  • L'Arlong es refereix a la mort d'en Fisher Tiger dient "no oblidarem els humans que van matar el seu benefactor".
  • Tot i que l'especial es fa durant el post-timeskip, la tomba de la Bell-mère que s'ensenya és en la versió pre-timeskip, tot i que la versió post-timeskip ja s'havia vist en la portada del capítol 629.

NavegacióEdita

Episodis Especials de l'Anime
Especials de Televisió
SP1
SP2
SP3
SP4
SP5
SP6
SP7
SP8
SP9
SP10
SP11
SP12
Saga del Cap Ruffy
SP4
291
292
303
406
407
Especial Chopper Man
279
336
Saga Little East Blue
426
427
428
429
Crossover
492
542
590
Smartphone
GI