FANDOM

Cha paury
ARTICLE SENSE ACABAR
Aquest article està sent editat per en Marcmpujol i en Drmorfeo. Si et disposes a fer una edició significativa, si us plau avisa'ls!
Galley-La Tilestone
Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Espècies animals" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!

Els animals de One Piece es classifiquen en les següents categories:[1]

  • Criatures tipus A: grans i amigables.
  • Criatures tipus B: petit i inofensiu.
  • Criatures tipus C: gran i ferotge.
  • Criatures tipus D: petit i ferotge.

Les espècies següents es poden trobar arreu del món:

Classe A Edita

Tauró Panda Edita

Tauró Panda

Un tauró panda.

Els Taurons Panda (パンサメ, Pansame) són taurons amb unes marques que fan que s'assemblin a un ós panda. A diferència dels altres taurons, les dents no són gaire afilades. Un tauró panda va portar en Yosaku al Baratie per avisar en Ruffy i en Sanji sobre el que va passar amb la Nami. Un altre es veu a la Mini-Història de l'Octy en la que ell en salva un. Com a recompensa, li dóna un anell.[2] Els taurons panda van fer la seva primera aparició al Capítol 68 i a l'Episodi 30.

Als jocs One Piece: Unlimited Aventure i Unlimited Cruise, el jugador pot practicar la pesca de taurons panda, que poden ser cuinats per en Sanji.

Porc senglar marí Edita

Porc senglar marí

Un Porc senglar marí.

Els Porcs senglars marins (海イノシシ, Umi Inoshishi) son unes grans criatures que viuen al mar que va aparèixer a la Mini Història de l'Octy. La seva aparença és com la d'un peix molt gran i voluminós, amb una aleta dorsal relativament prima i el cap d'un porc senglar, ullals prominents i un gran morro; també té una mica de cabell. Va ser empassat per un gegantí Monstre Marí, després va ser vomitat, quan l'Octy el va derrotar, i finalment va regurgitar la Keimi i en Pappug.

Balenes Illa Edita

Les Balenes Illa (アイランドクジラ, Airando Kujira) són les balenes més grans del món de One Piece. Són provinents del West Blue, però al començament del Nou Món és vist un gran banc d'aquesta espècie. Són molt intel·ligents, capaces d'entendre un diàleg humà complex, com també llegir el llenguatge corporal. Com que són unes criatures molt sociables, normalment neden en grans bancs. La primera balena-illa en aparèixer va ser la Raboon, al Capítol 102 i a l'Episodi 62.

Raboon Red Line
La Raboon davant la Red Line.
Balenes illa
Un banc de balenes illa.

Classe B Edita

Cargol Telèfon Edita

Article principal: Cargol Telèfon
Den Den Mushi

Un Cargol telèfon.

Els Cargols Telèfon (電伝虫, Den Den Mushi) són el principal mitjà de comunicació al món de One Piece. Existeixen diversos tipus que substitueixen els telèfons, faxos i càmeres de vídeo del món real. Són idèntics als cargols i la mida varia entre cinc i quaranta centímetres, tot i que alguns assoleixen mides superiors al metre i mig. Al seu estat natural es comuniquen mitjançant ones de ràdio, el que va ser aprofitat per desenvolupar diversos mitjans de comunicació mitjançant la implantació de dispositius electrònics a la seva closca. D'aquesta forma s'estableix una simbiosi en la que els Cargols Telèfon actuen com a màquines al servei de les persones a canvi de seguretat i aliment.[3]

News Coo Edita

News Coo diari

Un News Coo.

Els News Coo (ニュースクー, Nyūsu Kū) són de la mida dels pelícans. Duen gorres per indicar el seu treball i porten els diaris a una bossa que es troba sobre les seves espatlles, com un repartidor de diaris real, així com una bossa penjant al coll perquè el client pagui el seu diari. El primer News Coo va aparèixer al Capítol 96 i a l'Episodi 45, quan li entrega un diari a la Nami.

Gos Edita

Chouchou

En Chouchou, un gos.

Els Gossos són uns animals normalment utilitzats com a animals de companyia existents tant al món de One Piece com al real. S'han vist diversos exemplars al llarg de la sèrie. La primera aparició va ser al Capítol 12 i a l'Episodi 6.

Escarabat Edita

Batchee

L'escarabat Batchee.

Els Escarabats són un tipus d'insecte. L'únic escarabat esmentat ha estat en Batchee, que en Fullbody va posar a la sopa que li va fer en Sanji per tal d'humiliar-lo. Va aparèixer per primer cop al Capítol 43 i a l'Episodi 20.

Classe C Edita

Reis del Mar Edita

Article principal: Rei del Mar
Reisdelmar

El Going Merry en comparació amb Reis del Mar.

Els Reis del Mar (海王類, Kai Ō Rui) són criatures mítiques marines, que solen ser més grans que les criatures marines corrents. El seu hàbitat principal són el Cinturó de la Calma, a la Grand Line, però a vegades també als oceans.

La seva mida és descomunal, com es pot veure a la fotografia. Escasses espècies animals són capaces de derrotar-los, com els Cocodrils Banana, les Yuda i els Blugori, així com els gegants. Que un humà s'enfronti a un Rei del Mar es considera un suïcidi, per això hi ha gent com en Franky que considera una mostra de força derrotar-ne un.

Referències Edita

  1. One Piece Blue: Grand Data File, la classificació i la perillositat dels animals és revelada.
  2. One Piece Manga - Vol. 20: Capítols 184 - 195, l'Octy es troba amb un Tauró Panda.
  3. SBS One Piece Manga - SBS Volum 19, s'explica com funciona i què és el Cargol Telèfon.