FANDOM

Cha paury
ARTICLE SENSE ACABAR
Aquest article està sent editat per en Marcmpujol i en Drmorfeo. Si et disposes a fer una edició significativa, si us plau avisa'ls!
Galley-La Tilestone
Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Espècies animals/Saga CP9" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!

Els animals de One Piece es classifiquen en les següents categories:[1]

  • Criatures tipus A: grans i amigables.
  • Criatures tipus B: petit i inofensiu.
  • Criatures tipus C: gran i ferotge.
  • Criatures tipus D: petit i ferotge.

Les espècies següents apareixen a la saga del CP9 (Arc del Davy Back Fight, Arc de la memòria robada, Arc de Water 7, Arc d'Enies Lobby i Arc de després d'Enies Lobby).

South Blue Edita

Classe A Edita

Super Pardal Edita

Chuuchuun

En Chuchun, un super pardal.

Els Super pardals(超スズメ Chō Suzume) són ocells originaris del South Blue. Són una espècie de pardals gegants que poden volar molt ràpidament. En Chuchun, l'ocell que munta l'Itomimizu (el comentarista del Davy Back Fight), és un membre d'aquesta espècie. Van aparèixer per primer cop al capítol 306 i a l'episodi 208.

Grand Line Edita

Classe A Edita

Mico Marí Edita

Micos marins

Un grup de micos marins darrere del Going Merry.

Els Micos Marins (シーモンキー, Shī Monkī) són criatures marines gegants molt semblants a micos. Es poden trobar a mig camí entre Skypiea i Long Ring Long Land, zona en la qual formen grans ones amb les seves poderoses aletes, com les que van fer enfonsar el vaixell dels Pirates Granotes Dentades. Van aparèixer per primer cop al capítol 303 i a l'episodi 207.

Classe C Edita

Tauró Estrellat Edita

Monda Portrait

En Monda, membre dels Pirates d'en Foxy.

Els Taurons estrellats (ホシザメ Hoshizame) són una espècie de tauró de color taronja amb estrelles grogues per tot el cos. Tot i que no són molt més grans que una persona, són molt poderosos i tenen molta força, a més de ser uns grans nedadors. En Monda és l'únic membre d'aquesta espècie que ha aparegut, al Capítol 306 i a l'Episodi 209.

Long Ring Long Land Edita

Els animals que viuen a Long Ring Long Land tenen una peculiaritat, ja que tots són més llargs (o tenen alguna part del cos exageradament llarga) del que serien els animals convencionals.

Classe A Edita

Ós Edita

Ós long ring long land

Un ós caminant de peu.

L'Ós és un ós polar corrent, però té el cos més estirat i camina de peu, fet que el fa ser confós per una persona sovint. Va aparèixer per primer cop a l'Episodi 207.

Guineu Edita

Long Ring Long Land Fox

Una guineu de Long Ring Long Land.

La Guineu de Long Ring Long Land té el pèl de color crema i amb taques fosques. Com tos els animals de l'illa, té el cos exageradament llarg. Va aparèixer per primer cop a l'episodi 207.

Referències Edita

  1. One Piece Blue: Grand Data File, la classificació i la perillositat dels animals és revelada.