FANDOM

Cha paury
ARTICLE SENSE ACABAR
Aquest article està sent editat per en Marcmpujol i en Drmorfeo. Si et disposes a fer una edició significativa, si us plau avisa'ls!
Galley-La Tilestone
Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Espècies animals/Saga East Blue" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!

Els animals de One Piece es classifiquen en les següents categories:[1]

  • Criatures tipus A: grans i amigables.
  • Criatures tipus B: petit i inofensiu.
  • Criatures tipus C: gran i ferotge.
  • Criatures tipus D: petit i ferotge.

Els animals següents apareixen a la Saga de l'East Blue:

Classe A Edita

Tonyina elefant Edita

Tonyina elefant

La Tonyina elefant que va guanyar en Sanji.

Les Tonyines elefant (エレファント・ホンマグロ, Erefanto Honmaguro) són uns peixos que provenen del South Blue. La primera va aparèixer va ser al Capítol 68 i a l'Episodi 26, en el que en Sanji en guanya una en un concurs a Loguetown.

Vaca marina Edita

Mohmoo

La Mohmoo, una Vaca marina.

Les Vaques marines (海牛, Kaigyū) són unes criatures marines que actuen, s'assemblen, i fan sons com una vaca normal, tot i que aparentment són carnívores. Sembla que no tenen problemes per ser a terra. L'única vaca marina que apareix és la Mohmoo, que va aparèixer per primer cop al Capítol 73 i a l'Episodi 31 sent part dels Pirates de l'Arlong.

Sennenryu Edita

Els Sennenryu (千年竜, Sen'nen-ryū, literalment "Drac mil·lenari") són dracs que provenen de l'Illa Creuer. Cada 1000 anys, tornen al niu a parir i morir. Els seus ossos s'arrenquen per a crear un elixir capaç de donar la invencibilitat, cosa que en Nelson Royale i l'Eric desitjaven. Només surten a l'anime a la Saga de l'Illa Creuer, i apareixen per primer cop a l'Episodi 55.

Classe B Edita

Illa del Tresor de l'East Blue Edita

Article principal: Illa del Tresor de l'East Blue
Illa del Tresor

L'Illa del Tresor de l'East Blue.

Aquesta illa està habitada per animals estranys, la majoria dels quals són barreges entre dos o més animals. Alguns dels animals que habiten l'illa inclouen:
  • Un híbrid conill/serp.
  • Un híbrid guineu/gall.
  • Un híbrid panda/rat-penat.
  • Un híbrid porc/lleó.
  • Un híbrid zebra/estrús.
  • Un híbrid hipopòtam/goril·la.
  • Un híbrid ornitorrinc/ovella.
  • Un híbrid tigre/elefant.
  • Un híbrid caniche/ànec.
  • Un híbrid rinoceront/cangur.
  • Un híbrid girafa/gos.
  • Un híbrid vaca/tortuga.
  • Un cranc gegant.

Classe C Edita

Ocell Rosa Estrany Edita

Ocell rosa

L'Ocell Rosa Estrany portant a en Ruffy.

L'Ocell rosa estrany (怪鳥ピンキー, Kaichō Pinkī) és un ocell gegant que en Ruffy va intentar capturar, però l'ocell era més fort i se'l va endur oceà endins. Per això en Zoro el va estar perseguint amb un bot dels Pirates d'en Buggy. Després va ser disparat per en Buggy i va caure a Orange Town. Va aparèixer per primer cop a l'Episodi 4 i al Capítol 8.

Ocell Gegant Edita

Ocell gegant

L'ocell gegant amb els seus pollets.

L' Ocell Gegant és un ocell que va intentar menjar-se a en Buggy com a venjança per haver intentat menjar-se un dels seus pollets, però no tenia bon gust, així que el va escopir. Va aparèixer per primer cop el Capítol 39 i a l'Episodi 46.

Lleó gegant Edita

Richie

En Richie, el lleó gegant.

Els Lleons gegants són uns animals molt semblants als lleons reals però amb mida gegantina i la crin porpra. L'únic espècimen vist a la sèrie és en Richie.

Referències Edita

  1. One Piece Blue: Grand Data File, la classificació i la perillositat dels animals és revelada.