FANDOM

Cha paury
ARTICLE SENSE ACABAR
Aquest article està sent editat per en Marcmpujol i en Drmorfeo. Si et disposes a fer una edició significativa, si us plau avisa'ls!
Galley-La Tilestone
Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Espècies animals/Saga Gran Guerra" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!

Els animals de One Piece es classifiquen en les següents categories:[1]

  • Criatures tipus A: grans i amigables.
  • Criatures tipus B: petites i inofensives.
  • Criatures tipus C: grans i ferotges.
  • Criatures tipus D: petites i ferotges.

Els animals següents apareixen a la Saga Guerra d'en Barbablanca (Arc d'en Don Roent, Arc de Thriller Bark, Arc de l'Illa Balneari, Arc de l'Arxipèlag Sabaody, Arc d'Amazon Lily, Arc d'Impel Down, Arc de Marineford, Arc de després de la Guerra):

Amazon Lily Edita

Classe C Edita

Yuda Edita

Yuda

Les Yuda usades per la tribu Kuja.

Les Yuda (游蛇(ユダ), Yuda) són un tipus de serp ferotge i molt verinosa que viu al mar, al Calm Belt, i són tan perilloses que els reis del mar no les ataquen. Tot i així, la tribu Kuja, va ser capaç de domesticar-les i utilitzar-les per tirar del seu vaixell.

Són molt semblants a les armes serps, però són bastant més grans i tenen una llarga cabellera, amb els ulls amb la pupil·la ametllada, com els gats. Van aparèixer per primera vegada al Capítol 516 i a l'Episodi 409.

  • Les Yuda són la segona espècie que apareix que són més ferotges que els reis del mar i que pertanyen a un Shichibukai, sent els primers els Cocodrils banana d'en Crocodile.

Pantera Edita

Pantera

En Bacura, una pantera.

Les Panteres són felins forts i ferotges que tenen com a mascotes algunes Kuja. Una Pantera coneguda seria en Bacura, propietat de la Boa Sandersonia. Van aparèixer per primer cop al Capítol 516 i a l'Episodi 409.

Referències Edita

  1. One Piece Blue: Grand Data File, la classificació i la perillositat dels animals és revelada.