FANDOM

Espasa de flames
Espasa de flames
Estadístiques
Nom japonès: 閃光銃(フラッシュガン)
Nom anglès: Burn Blade
Nom català: N/A
Significat Literal: Espasa de flames
Tipus d'arma: Pal de fusta amb un dial de vent a la punta ple de gas inflamable
Propietari(s): Aisa[1]; Kamakiri[2]
Grau:
Preu:
Primera aparició: Capítol 249;
Episodi 163[1][2]
L'espasa de flames és una arma que funciona amb un dial de vent. Tant l'Aisa com en Kamakiri en tenen una[1][2].

Aparença i dissenyEdita

L'espasa de flames consisteix en un simple pal de fusta que a l'extrem hi té enganxat un dial de vent[1][2].

HabilitatsEdita

El seu funcionament és simple: quan s'ignicia el dial, aquest produeix una gran pressió que fa de fulla de l'espasa i és capaç de tallar fins i tot un arbre del Jardí Superior d'una sola estocada[2].

Traducció i doblatgeEdita

  • Tot i que a la versió original japonesa en Kamakiri diu el nom de l'arma quan la fa servir contra l'Eneru, a la versió catalana en el seu lloc crida "Et cremaré viu!". Per això, no hi ha nom oficial d'aquesta arma en català. Així, "espasa de flames" és la traducció literal del nom original.
  • Quan en Kamakiri desenfunda l'arma, a la versió original l'Eneru exclama "Vaja, un dial de vent!". En canvi, a la versió catalana exclama "Vaja, un dial làser!". Aquest error es deu al fet que l'arma realment sembla un làser.

TriviaEdita

  • El principi de funcionament de l'espasa de flames és molt similar al de l'Espasa Blava d'en Caesar Clown, que consisteix a crear una espasa de flames cremant oxigen[3].

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 One Piece Manga i Anime — Vol. 28 Capítol 264 (pàg. 6) i Episodi 173, l'Aisa amenaça la Nami amb la seva espasa de flames.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 One Piece Manga i Anime — Vol. 28 Capítol 264 (pàg. 14) i Episodi 173, en Kamakiri prova d'atacar l'Eneru amb la seva espasa de flames.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 69 Capítol 681 (pàg. 9-10) i Episodi 607, en Caesar Clown fa servir l'Espasa Blava.

NavegacióEdita

[v · e]
Shandians
Antics shandians: Calgara  •  Mousse  •  Herb  •  Seto  •  Nola  •  Déu Kashi  •  Pantri
Actuals shandians: Wiper  •  Laki  •  Kamakiri  •  Braham  •  Genbou  •  Aisa  •  Cap dels Shandians  •  Isa  •  Yotsubane  •  Mayushika  •  Warashi
Habilitats
Armes: Waver  •  Dials  •  Bazuca de flames  •  Pistola de flaix  •  Espasa de flames
Altres: Mantra
Articles relacionats
Arcs: Arc d'Skypiea
Mini-històries: On són ara (Part 1)
Localitzacions: Jaya  •  Shandra  •  Skypiea  •  Jardí Superior
Altres: Febre dels arbres  •  Campana d'Or