FANDOM

Atacs en equipEdita

Aquests són els diferents atacs que en Zoro ha dut a terme amb els seus companys de tripulació:

  • Tornado de goma tornado al coll (ゴムゴムの龍 肩肉 巻き ムチ シュート, Gomu Gomu no Tatsu Épaule Muchi Maki Shoot?, literalment "Goma goma remolí d'espatlla fuet de drac cop de peu"): protagonitzat per en Ruffy, en Zoro i en Sanji per derrotar el Llangardaix de Sandora[1] a Alabasta. És una combinació del Fuet de goma goma d'en Ruffy, el Remolí de drac d'en Zoro i el d'en Sanji.
  • Puntada enlaire (空軍(アルメ・ド・レール)パワーシュート, Armée de L'air Power Shoot?, literalment "Exèrcit de l'aire: cop de peu potent"): es tracta d'una combinació que van dur a terme en Zoro i en Sanji al Ring Groggy, durant el Davy Back Fight. Per fer-lo, en Sanji va llançar l'espadatxí amb un cop de peu molt potent fins en Big Pan. En Zoro, sense les seves katanes, el va agafar i el va arrossegar fins aconseguir el gol de la victòria[2].
  • 300 quilos de goma-goma: canonada (ゴムゴムの三百煩悩(ポンド)攻城砲(キャノン, Gomu Gomu no Sanbyaku Pound Cannon?, literalment "Canó del 300 de goma-goma"): amb aquest atac, en Ruffy i en Zoro van combinar el Canó de goma goma i el Canó del 108 per esmicolar l'Aqua Laguna[3] i poder seguir el seu trajecte fins a Enies Lobby. En principi, l'atac s'havia de dir Canó del 216, però, com que a en Ruffy li va semblar massa llarg, el van canviar.
  • 600 milions de recompensa (6億B・JACKPOT(6おくベル・ジャックポット), 600,000,000 Belly Jackpot?, literalment "Recompensa de 600.000.000 de Bellys"): un atac combinat d'en Ruffy, en Zoro, la Robin i en Franky a partir de les seves respectives tècniques. La van utilitzar per derrotar un grup de zombis[4].
  • Genolls trencats (ニー・クラッシュ, Knee Crash?, literalment "Trencament de genolls"): juntament amb en Franky, en Zoro impacta les seves katanes contra els genolls de l'Ozu[5], fent que aquest s'agenolli, durant la lluita contra el zombi a Thriller Bark.
  • Estil de tres katanes jet de goma xai al diable calibre 600 goma (三刀流ゴムゴムの悪魔風羊肉JET六百煩悩攻城砲, Santoryu Gomu Gomu no Diable Mouton Jet Roppyaku Pound Cannon?, literalment "Estil de tres katanes: canó del 108, Canó jet de goma-goma, Cama del diable: xai"): en Zoro, en Ruffy i en Sanji, els Barret de Palla més forts, lluiten junts contra el PX-4 a Sabaody[6]. En Zoro utilitza el Canó del 108, en Ruffy activa el Gear Second per propiciar-li un Canó jet de goma-goma, mentre que en Sanji utilitza la Cama del diable.

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga i Anime — Vol. 18 Capítol 162 i Episodi 97, en Zoro, en Ruffy i en Sanji derroten el llangardaix de Sandora amb el Tornado de goma tornado al coll.
  2. One Piece Manga i Anime — Vol. 33 Capítol 312 i Episodi 212, en Zoro i en Sanji guanyen la prova del Ring Groggy amb la Puntada enlaire.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 38 Capítol 367 i Episodi 257, en Zoro i en Ruffy destrossen l'Aqua Laguna amb el 300 quilos de goma-goma: canonada.
  4. One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 448 i Episodi 342, en Zoro, en Ruffy, la Robin i en Franky utilitzen el contra els zombis de Thriller Bark.
  5. One Piece Manga i Anime — Vol. 49 Capítol 473 i Episodi 368, en Zoro i en Franky lluiten contra l'Ozu a Thriller Bark.
  6. One Piece Manga i Anime — Vol. 52 Capítol 510 i Episodi 402, en Zoro, en Ruffy i en Sanji lluiten contra el PX-4 a Sabaody.