FANDOM

Kyutoryu
Kyutoryu Infobox
Estadístiques
Nom japonès: 九刀流
Nom anglès: Nine Swords Style
Nom català: Estil de nou katanes
Significat Literal: Estil de nou espases
Usuari(s): Roronoa Zoro
Focus de l'Estil de Lluita: Espases
Tipus:
L'Estil de nou katanes és un additiu del Santoryu, la tècnica principal d'en Zoro. Aquesta triplica la seva potència a partir de l'espiritualitat de l'espadatxí. Quan utilitza l'únic atac d'aquesta tècnica, l'Asura, crea una il·lusió per la qual l'adversari veu nou espases i tres caps. Actualment se sap poc d'aquesta tècnica, ja que en Zoro només l'ha fet servir contra en Kaku i el PX-4.

AtacsEdita

  • Estil de nou katanes: Asura (鬼気 九刀流 阿修羅 , Kiki Kyutoryu: Asura?, literalment "Estil de nou katanes abominables: Asura"): D'en Zoro emana una aura fosca, un ésser de sis braços i tres caps conegut com a Asura, després de la frustració que sent pels múltiples atacs que li propicia en Kaku.
    • Asura de plata (阿修羅 弌霧銀, Asura: Ichibugin?, literalment "Asura: Boira platejada"): en Zoro es dirigeix cap a l'oponent amb les nou katanes apuntant-lo, de manera que, al mateix temps, el talla amb totes les espases. Amb aquest atac, en Zoro va derrotar en Kaku després de parar-li la Tempesta de cames: Gran Esvoranc[1].
    • Esperit del dimoni: Asura: Tall de nou dimonis (阿修羅 魔九閃, Asura: Makyusen?, literalment "Asura: Flaix dels nou dimonis"): En aquest atac veiem que en Zoro ja domina perfectament la tècnica Kyutoryu. Per fer-lo, utilitza les nou espases tot girant sobre si mateix, de manera que és un remolí tallant de nou katanes. El va utilitzar durant la lluita de tots els Barret de Palla contra el PX-4 a l'Arxipèlag Sabaody [2].

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga i Anime — Vol. 43 Capítol 417 i Episodi 300, en Zoro derrota en Kaku amb l'Asura.
  2. One Piece Manga i Anime — Vol. 52 Capítol 510 i Episodi 403, en Zoro lluita amb el PX-4 amb l'Asura.