FANDOM

Esbós
Article incomplet

La Fàbrica SMILE és un dispositiu situat prop del port subterrani secret de Dressrosa. Tal i com el nom del lloc indica, la fàbrica produeix fruites del diable artificials conegudes com les SMILE.

Aparença i distribucióEdita

La fàbrica és un edifici circular amb un sostre en forma de cúpula. Com que en Donquixot Doflamingo atresora aquesta fàbrica més que la seva pròpia vida, les parets exteriors i el sostre estan fets de Kairoseki. L'interior de la fàbrica conté màquines i grans dipòsits per processar i emmagatzemar SAD, i té l'aparença d'un gran jardí/hivernacle. Hi ha arbres i arbusts amb fruites SMILE creixent, a més d'un riu amb ponts per a que la gent pugui creuar. A dalt de tot de la cúpula hi ha una col·lecció de gira-sols lluminosos, coneguts com els Gira-sols Elegants apuntant cap a baix als arbres. Els gira-sols sembla que provenen del Camp de Flors, ja que són molt semblants. En algun lloc hi ha una habitació per a la Princesa Mansherry, per a poder motivar els nans a que treballin molt a la producció d'SMILE, però la veritat és que només és un magatzem i que la Mansherry no està a la fàbrica.

El dispositiu està situat sota el Coliseu Corrida, i al costat de la Torre Oficial, el centre del port subterrani de Dressrosa.

Després que en Pica reformés el relleu de Dressrosa, la fàbrica està a dalt de tot d'un turó a plena vista.

Dressrosa SMILE Fàbrica
L'interior de la fàbrica.
Dressrosa Mapa Subterrani
La localització de la fàbrica.