One Piece Català Wiki
Advertisement
One Piece Català Wiki

La família Dadan és un grup de bandits que viu a les muntanyes del Regne de Goa, concretament al Mont Colbo. El seu cap és la bandida Curly Dadan.

Història[]

Cuidant als néts d'en Garp[]

En Garp va acostar-se a la família Dadan per tal que es fessin càrreg del recent nascut Portgas D. Ace, ja que ll no s'en podía fer càrrec. A canvi ell faria la vista grossa en els seus delictes. Més tard va portar a en Ruffy pel matix motiu. Tot i que iniclament els dos nois no es portaven bé, al final es van fer amics, fins i tot un amic de l'Ace va anar a viure amb ells.

Contra els pirates Bluejam[]

Després que en Sabo fos capturat pels pirates Bluejam, per ordre del pare del noi, en Ruffy i l'Ace es van veure obligats a servir-los. Es van encarregar de col·locar explosius a la Terminal Gris. Despres que l'incendi a la terminal comencés, en Bluejam els va demanar el tresor que teníen, però ells van negar-s'hi i els van atacar, però la Dadan amb la seva família van sortir a rescatar-los. En el combat contra en Bluejam, la Dadan va quedar ferida per les cremades, però l'Ace la va salvar robant medicaments a la ciutat.

La partida dels tres nois[]

Al cap de poc, en Sabo es va escapar de nou de la seva família i va fer-se a la mar, però va ser presuntament mort per en Jalmack, un noble mundial. Llavors l'Ace i en Ruffy, després de lamentar la pèrdua del seu amic van entrenar-se durament. Quan l'Ace va fer disset anys va marxar de l'illa i tot i que la Dadan no va anar a despedir-lo, però tots van plorar en la seva partença. El mateix va succeïr tres anys després, quan en Ruffy va salpar després d'haver fet els disset.

La mort de l'Ace[]

Després d'assabentar-se que l'Ace havia mort a Marineford, la família va baixar al poble. Allà van esperar que arribés en Monkey D. Garp. Em veure'l, la Dadan el va colpejar i li va recriminar que no hagués protegit a l'Ace. Llavors diu que allà son sigui, ella fara costat en tot a en Ruffy.

Celebrant el retorn d'en Ruffy

El Retorn dels Barret de Palla[]

Dos anys després la Dadan és vista llegint al diari la tornada d'en Ruffy, mentre els altres preparen una festa per celebrar-ho.

Membres[]

La Família Dadan
Dadan portrait.png Dogura portrait.png Magura portrait.png Ace nen portrait.png Ruffy nen portrait.jpg
Curly Dadan (cap) Dogra Magra Portgas D. Ace Monkey D. Ruffy
Sabo portrait.png PochiPortrait.jpg
Sabo Pochi