FANDOM

Esbós
Article incomplet

La família Franky són la colla de desmantelladors que va formar en Franky i que, a la vegada, són caçarrecompences.

Són una banda caçarrecompenses, lladres i desmantelladors de vaixells. Formen una colla que no està malament encara que van ser apallissats per en Ruffy, en Zoro, en Sanji i en Chopper. El seu ex-líder, en Franky va demostrar que tenia un nivell molt diferent del de la banda ja que a Water 7 va lluitar contra en Ruffy d'igual a igual.

Història Edita

Saga de Water 7 Edita

Van aparèixer per primer cop a Water 7, on van atacar a en Zoro al Going Merry mentre aquest dormia, per tal de cobrar la seva recompensa, però van ser derrotats.

Més tard, ells van apallissar a l'Usopp i li van robar els 200.000.000 Berrysymbol que portava. Llavors, ell va anar a desafiar-los a la Franky House per tal de recuperar els diners, però el van derrotar molt fàcilment, deixant-lo moribund. Més tard, quan en Franky va marxar per anar de compres, els va donar alguns dners perquè fessin una festa. Enmig de la celebració van apareixer en Ruffy, en Zoro, en Sanji i en Chopper per tal de venjar al seu company.

Membres Edita

Família Franky
Franky Portrait Pre Zambai Mozportrait Kiwiportrait Tamagon (anime)
Franky * Zambai Mozu Kiwi Tamagon
Kiev Schollzo Koppu portrait Kairiki Destroyers portrait Sodomportrait
Kiev Schollzo Kop Kairiki Destroyers Sodoma
Gommorahportrait
Gomorra

GaleriaEdita

Familia Franky
La seva bandera