FANDOM

Paramècia
Paramècia
Informació
Nom japonès: 超人系
Nom anglès: Paramecia
Nom català: Paramècia
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
Les paramècia són una classe de fruites del diable que atorguen al usuari una habilitat que modifica el seu cos, els hi permet modificar el seu entorn o produir substàncies per exemple. En general es pot dir que les paramècia són totes aquelles fruites que donen una habilitat sobre humana, però no permeten al usuari ni transformar-se en un element (com les lògia) o en un animal (com les zoan). Aquesta és la classe més comuna de fruita del diable.

Fortaleses Edita

Les fruites paramècia atorguen al usuari unes qualitats que només poden classificar-se com a sobrehumanes. Contenen la major varietat de poders dins una classe, sent alguns d'aquests dels personatges més forts de la sèrie, com la Gura Gura no Mi d'en Barbablanca.

Buggy vs Ulls de falcó

En Buggy immune als atacs d'en Mihawk

El major avantatge de les paramècia és que fins i tot els usuaris físicament dèbils són capaços de aprofitar tot el potencial de la fruita, com es demostra la Robin o en Buggy. Per aprofitar al màxim el poder de la fruita no es necessita una gran forma física ni una gran habilitat en la lluita, només depen de la imaginació i creativitat del usuari al utilitzar el seu poder, fent que persones aparentment dèbils puguin ser grans combatents.

Tot i que les habilitats poden ser explotades de varies formes, arribar a extraure tot el potencial depen essencialment del usuari. Alguns troben la inspiració després de molts anys utilitzant una combinació d'atacs i d'altres mai arriben a extraure tot el potencial de la fruita. Un exemple és en Brook, que durant 50 anys només va utilitzar la seva fruita per reviure i no va aprofitar tot el potencial fins que no ho va necessitar després de separar-se del seus companys.

Hi ha una fruita que ha sigut considerada com la fruita del diable definitiva i és paramècia, ja que permet al usuari una gran varietat d'habilitats i a més té la capacitat de concedir la vida eterna a canvi de la vida del usuari.

Despertar Edita

La Ito Ito no Mi despertada

Una paramècia despertada.

Al igual que totes les classes de fruites, les paramècia també poden despertar, podent utilitzar les seves habilitats de formes molt més variades. En Doflamingo al despertar la Ito Ito no Mi, va poder crear fils a més de a través del seu cos, a través del medi que el rodejava, tant el terra com els edificis els pot convertir en fils sense necessitat de tocar aquella matèria inorgànica. En Ruffy diu que aquesta habilitat fa que la fruita ja no sembli paramècia.

Debilitats Edita

La classe paramècia és també el grup que conté els poders o habilitats especials que poden considerar-se "inútils" per a l'usuari, donant-li molt pocs o cap avantatge. Una prova d'aquest fet és el mateix Ruffy, ja que després de menjar-la la seva habilitat per estirar-se era totalment inútil i fins anys després no aconsegueix un benefici.

Els usuaris del tipus paramècia són els més fàcils de combatre ja que encara que les habilitats de les seves fruites els donen cert avantatge, fan els seus atacs molt més previsibles i moltes vegades les seves habilitats són utilitzades al màxim potencial en un espai molt curt de temps. Tot i que això és una visió general ja que hi ha usuaris que han aconseguit desenvolupar prou la seva habilitat com per ser uns grans contrincants amb una gran varietat de usos per la seva fruita, com demostren en Ruffy i en Doflamingo, a més hi ha algunes fruites que tenen habilitats molt més versàtils que altres, com per exemple la Horu Horu no Mi que permet moltes tècniques molt variades dins de la capacitat de manipular i crear hormones.

Algunes habilitats tenen conseqüències per l'usuari, com en Kuma o en Decken, que han de dur les seves mans cobertes amb guants o si no podrien utilitzar la seva habilitat sense voler. Això es veu al combat entre en Sanji i el Mr. 2, on el Sanji enganya en Mr. 2 perquè es toqui la cara i canvii d'aparença.

Algunes habilitats del tipus paramècia perduren en el temps, moltes d'aquestes, com la Fuwa Fuwa no Mi o la Hobi Hobi no Mi, desapareixen si l'usuari es desmaia però d'altres, com la Mero Mero no Mi o la Kage Kage no Mi, només poden ser revertides pel mateix usuari i si aquest es desmaia o mor, els efectes de les seves habilitats perduren en el temps.

Informació complementària Edita

Les fruites del diable de la classe paramècia són les més freqüents de trobar. Es poden dividir en diferents subcategories, ja que és impossible generalitzar-ne els poders. Tot i això es poden classificar en dos grups bàsics: les fruites que aporten una habilitat intangible (com la visió, la capacitat de dividir-se o la lentitud) o les que aproten una habilitat tangible (com portes, gàbies o explosions). També es poden classificar segons com es manifesten aquestes habilitats: poden alterar el físic del usuari (com la Guru Guru no Mi, la Bane Bane no Mi o la Ton Ton no Mi), poden afectar el entorn immediat o éssers vius prop seu (com la Gura Gura no Mi, la Doku Doku no Mi o la Horo Horo no Mi) o poden afectar tant el físic del usuari com el seu entorn o éssers vius propers (com la fruita de la Jewelry Bonney, la Ope Ope no Mi o la Shiro Shiro no Mi).

També varia la forma d'activar-les, per exemple la Gomu Gomu no Mi, la Yomi Yomi no Mi o la Sube Sube no Mi sempre estan activades, encara que sigui de forma passiva, però d'altres, com la Bari Bari no Mi, la Choki Choki no Mi o la fruita d'en Kid necessiten activar-se.

Florida d'ulls

La Robin utilitzant la seva habilitat per buscar l'Usopp.

Algunes fruites no serveixen gens o gaire bé gens per lluitar però tot i això que siguin útils fora d'aquesta, com la Chiyu Chiyu no Mi, que no serveix gens en una lluita, però fora d'aquesta o en un segon pla pot donar un gran avantatge als aliats del usuari gràcies a la seva capacitat per curar. Hi ha moltes fruites que no només tenen utilitat en combat, algunes habilitats si s'utilitzen amb enginy poden ser útils tant en combat com fora d'aquest. Per exemple, la Robin fa servir la seva habilitat per espiar fent florir ulls o orelles.

Hi ha moltes paramècia que poden confondre's fàcilment amb una lògia, ja pot ser perquè permeten crear i manipular quantitats il·limitades d'una substància (com la Doru Doru no Mi, la Awa Awa no Mi o la Beta Beta no Mi) o perquè permeten al usuari convertir-se en una matèria en concret a voluntat (com la fruita d'en Jozu, la Ishi Ishi no Mi o la Supa Supa no Mi). Tot i això, no es poden confondre amb lògia ja que les primeres no permeten al usuari convertir-se en aquella substància, i les segones no permeten crear la matèria en la que es converteix l'usuari. Tot i que la Buki Buki no Mi permet al usuari convertir-se en qualsevol arma, i si aquesta ha d'explotar i per tant trencar-se, permet al usuari regenerar-se, però només en aquest cas. En Trebol utilitza la fruita i el seu cos extremadament prim per fer creure als seus enemics que és un usuari lògia, creant al seu voltant una capa amb la mateixa substància que controla fent-lo semblar molt més gras.

Usuaris de fruites de tipus paramècia Edita

Usuaris de fruites Paramecia
Canòniques
Ruffy portrait post Buggy portrait post SexyAlvidaPortrait Miss Valentine Portrait Mr. 5 Portrait
Monkey D. Ruffy * Buggy * Alvida * Mikita * Gem *
Robinportrait Galdino Portrait Wapol portrait Bentham Portrait Paula Portrait
Nico Robin * Galdino * Wapol * Bentham * Zala *
Daz Bones Portrait Hina portait Bellamy Post Portrait Foxyportrait Bluenoportrait
Daz Bones * Hina * Bellamy * Foxy * Blueno *
CalifaCPportrait VeryGoodportait Shuuportrait Sharinguportait Brookportrait(2anys)
Califa * Very Good * Shu * Sharinguru * Brook *
Moriah portrait Perona Post Portrait Kuma portrait Shiki Thumbnail Bonney portrait post
Gecko Moriah * Perona * Bartholomew Kuma * Shiki * Jewelry Bonney
Kid portrait post Law portrait post Capone Bege manga portrait Hawkins portrait post Apoo portrait post
Eustass Kid Trafalgar Law * Capone Bege * Basil Hawkins * Scratchmen Apoo
Urouge portrait post Boa portrait Magellan Portrait Post Emporio Ivankov portrait Inazuma Portrait
Urouge Boa Hancock * Magellan * Emporio Ivankov * Inazuma *
Jozu Portrait Tsuru portrait post Bramenko portrait San Juan Wolf portrait Barbanegra Portrait
Jozu * Tsuru * Blamenco Sanjuan Wolf Marshall D. Teach *
Vander Decken portrait Kin'emon Portrait Baby 5 portrait Buffalo portrait Violet portrait
Vander Decken IX * Kin'emon * Baby 5 * Buffalo * Violet *
Jora Portrait Bartolomeo Portrait Leo Portrait Kelly Funk Portrait Sugar Portrait
Jora * Bartolomeo * Leo * Kelly Funk * Sugar *
Fujitora portrait Gladius Portrait Senor Pink portrait Machvise Portrait Diamante Portrait
Issho * Gladius * Senor Pink * Machvise * Diamante *
Pica portrait Mansherry Portrait2 Trébol Portrait Donquixot Doflamingo Portrait Kanjuro Portrait
Pica * Mansherry * Trébol * Donquixot Doflamingo * Kurozumi Kanjuro
Charlotte Pudding portrait Charlotte Linlin Portrait Perospero manga portrait Brulee manga portrait Cracker manga portrait
Charlotte Pudding * Charlotte Linlin * Charlotte Perospero * Charlotte Brûlée * Charlotte Cracker *
Galette manga portrait Charlotte Mont-d'or portrait Charlotte Opera portrait Charlotte Smoothie Portrait Katakuri manga portrait
Charlotte Galette * Charlotte Mont-d'Or * Charlotte Opera * Charlotte Smoothie * Charlotte Katakuri *
Daifuku Portrait Aaa Streusen manga portrait Charlotte newshi Portrait Morley portrait
Charlotte Daifuku * Charlotte Oven * Streusen * Charlotte Newshi * Morley *
Belo Betty portrait Tama Portrait Shinobu portrait Shiryuu Raizo portrait
Belo Betty * Tama Shinobu * Shiryu * Raizo *
Morts
Carmelportrait Kurozumi Higurashi Portrait Kurozumi Semimaru Portrait Kozuki Toki portrait Corazon Portrait
Carmel  * Kurozumi Higurashi  * Kurozumi Semimaru  * Kozuki Toki  * Donquixot Rosinante  *
Barbablanca portrait Absalom Portrait
Edward Newgate  * Absalom  *
No Canòniques
Ain Portrait Bins Portrait Tesoro Portrait Baccarat Portrait Tanaka Portrait
Ain * Bins * Gild Tesoro * Baccarat * Tanaka *
Douglas Bullet portrait Ann portrait Drago Apis portrait Eric
Douglas Bullet * Ann * El Drago Apis Eric
Bearkingportrait Noko portrait Blyue Portrait Don accino Musshuruthumb
Bear King Noko Blyue Don Accino Musshuru
Lily Enstomach Portrait Largo portrait Chameleone Portrait
Lily Enstomach Largo Chameleone

Llista de fruites de la classe paramècia Edita

Fruites canòniques Edita

  • Gomu Gomu no Mi: converteix el cos del usuari en goma. El seu usuari és en Monkey D. Ruffy.
  • Bara Bara no Mi: permet a l'usuari dividir el seu cos a trossos i poder-los controlar a voluntat, a més a més de fer-se immune a ser tallat. El seu usuari és en Buggy.
  • Sube Sube no Mi: fa que el cos del usuari sigui relliscós i tots els objectes que el toquen rellisquin, fins i tot les armes o cops. La seva usuària es l'Alvida.
  • Kilo Kilo no Mi: permet a l'usuari canviar el seu pes a voluntat, des de 1 a 10.000 kilograms. La seva usuària es la Mikita.
  • Bomu Bomu no Mi: fa que qualsevol part de la persona que se l'ha menjat pugui explotar sense causar-li cap dany a l'usuari. També torna la persona permanentment immune als atacs explosius. El seu usuari és en Gem.
  • Hana Hana no Mi: permet a l'usuari fer "florir" parts del seu cos múltiples vegades des de la superfície de qualsevol objecte, com si fossin flors. La seva usuària es la Nico Robin.
  • Doru Doru no Mi: permet a l'usuari generar i manipular quantitats il·limitades de cera d'espelma des del seu cos. El seu usuari és en Galdino.
  • Baku Baku no Mi: permet que la persona mastegui i mengi tot allò que ella vulgui, i que posteriorment ho assimili en el seu cos o bé que pugui fusionar els objectes menjats. El seu usuari és en Wapol.
  • Mane Mane no Mi: permet a l'usuari transformar-se en qualsevol persona que hagi tocat. El seu usuari actual és en Bentham i abans ho va ser la Kurozumi Higurashi.
  • Toge Toge no Mi: permet a l'usuari convertir qualsevol part del seu cos en punxes. La seva usuària es la Zala.
  • Supa Supa no Mi: converteix la pell o la part superficial del cos de l'usuari permanentment en acer i li permet convertir qualsevol superfície del seu cos en una afilada fulla d'acer. El seu usuari és en Daz Bones.
  • Ori Ori no Mi: permet a l'usuari col·locar ceps de ferro als seus enemics, fent que passin a través de les parts del cos de l'usuari. La seva usuària es la Hina.
  • Bane Bane no Mi: permet a la persona convertir qualsevol part del seu cos en grans molles. El seu usuari és en Bellamy.
  • Ito Ito no Mi: permet a l'usuari crear fils i manipular-los a voluntat. El seu usuari és en Donquixot Doflamingo.
  • Noro Noro no Mi: permet a l'usuari emetre "Fotons Noroma", que alenteixen significativament qualsevol objecte contra el que impactin durant 30 segons. El seu usuari és en Foxy.
  • Doa Doa no Mi: permet a l'usuari crear portes a través i sobre qualsevol superfície o a través del aire. El seu usuari és en Blueno.
  • Awa Awa no Mi: permet que l'usuari crear i manipular el sabó. La seva usuària es la Califa.
  • Beri Beri no Mi: permet a l'usuari dividir-se en orbs que es poden separar i tornar a ajuntar. El seu usuari és en Very Good.
  • Sabi Sabi no Mi: permet a l'usuari rovellar qualsevol objecte instantàniament. El seu usuari és en Shu.
  • Shari Shari no Mi: permet a l'usuari convertir parts del seu cos en rodes i fer-les girar. El seu usuari és en Sharinguru.
  • Yomi Yomi no Mi: permet al usuari tornar a la vida i manipular la seva anima a voluntat. El seu usuari és en Brook.
  • Kage Kage no Mi: permet al usuari tractar les ombres com a objectes sòlids i manipular-les a voluntat. El seu usuari és en Gekko Moria.
  • Horo Horo no Mi: permet al usuari crear i convertir-se en fantasma. La seva usuària es la Perona.
  • Suke Suke no Mi: permet al usuari tornar-se invisible, incloent qualsevol cosa que estigui tocant. El seu usuari actual es el Shiryu, i abans, ho va ser el Absalom.
  • Nikyu Nikyu no Mi: permet al usuari repel·lir qualsevol cosa, tangible o no. El seu usuari es el Bartholomew Kuma.
  • Fuwa Fuwa no Mi: permet a l'usuari anul·lar la gravetat de tots els cossos físics que toca. El seu usuari és en el Shiki.
  • Ope Ope no Mi: permet al usuari crear un espai on l'usuari té total control del que hi ha dins. El seu usuari es el Trafalgar D. Water Law.
  • Shiro Shiro no Mi: Permet convertir a persones i objectes a la mida d'una cèl·lula per amagar-les dins del seu cos. El seu usuari és en Capone Bege.
  • Wara Wara no Mi: Permet a l'usuari crear i controlar palla. També poden crear nines de vudú de palla, que permeten a l'usuari transferir els danys que causen a les nines i, per extensió, a les persones que hi estan connectades. El seu usuari és el Basil Hawkins.
  • Mero Mero no Mi: permet al usuari convertir en pedra a qualsevol persona que tingui pensaments impurs amb l'usuari. La seva usuária és la Boa Hancock.
  • Doku Doku no Mi: permet al usuari generar qualsevol tipus de verí en grans quantitats i controlar-lo a voluntat. El seu usuari és en Magellan.
  • Horu Horu no Mi: permet al usuari injectar hormones als éssers humans. El seu usuari és l'Emporio Ivankov.
  • Choki Choki no Mi: permet a l'usuari convertir parts del seu cos en tisores i tallar qualsevol material com si fos paper. El seu usuari és l'Inazuma.
  • Gura Gura no Mi: permet a l'usuari crear terratrèmols a partir de fissures a l' aire o a la terra. El seu usuari actual és el Marshall D. Teach, i anteriorment. ho va ser l'Edward Newgate.
  • Kira Kira no Mi: Permet a l'usuari transformar el seu cos en diamant. El seu usuari és en el Jozu.
  • Woshu Woshu no Mi: permet a l'usuari rentar i secar (literalment) a les persones com si fossin roba. La seva usuària es la Tsuru.
  • Mato Mato no Mi: permet a l'usuari disparar a qualsevol objectiu, qualsevol cosa en qualsevol moment. El seu usuari és en Vander Decken IX.
  • Fuku Fuku no Mi: Permet a l'usuari crear roba. El seu usuari és en el Kin'emon.
  • Buki Buki no Mi: permet a l'usuari convertir qualsevol part del seu cos en qualsevol arma. La seva usuària es la Baby 5.
  • Guru Guru no Mi: permet a l'usuari convertir qualsevol part del seu cos en hèlix. El seu usuari és en Buffalo.
  • Beta Beta no Mi: permet a l'usuari crear i controlar un moc a voluntat. El seu usuari és en Trébol.
  • Hobi Hobi no Mi: permet a l'usuari convertir els éssers vius en ninots i que tots els altres oblidin la seva existència. La seva usuària és la Sugar.
  • Bari Bari no Mi: permet al usuari crear barreres irrompibles. El seu usuari actual és en Bartolomeo, i abans ho va ser el Kurozumi Semimaru.
  • Nui Nui no Mi: permet cosir qualsevol cosa a voluntat, ja sigui una persona o objecte. El seu usuari és en Leo.
  • Giro Giro no Mi: permet a l'usuari veure a través de totes les coses i llegir les ments. La seva usuària és la Violet.
  • Ato Ato no Mi: permet a l'usuari transformar persones i objectes en art. La seva usuària és la Jora.
  • Jake Jake no Mi: permet al usuari convertir-se en una jaqueta que una altra persona pot posar-se. El seu usuari és en el Kelly Funk.
  • Zushi Zushi no Mi: Permet a l'consumidor controlar i emetre grans quantitats de força gravitatòria. El seu usuari és en l'Issho.
  • Pamu Pamu no Mi: permet a l'usuari fer explotar qualsevol part del seu cos o matèria inorganica que toqui. El seu usuari és en Gladius.
  • Sui Sui no Mi: permet a l'usuari nedar per qualsevol superfície sòlida. El seu usuari és en Senor Pink.
  • Ton Ton no Mi: permet a l'usuari canviar de pes a voluntat, fins a varies tones. El seu usuari és en el Machvise.
  • Hira Hira no Mi: permet a l'usuari convertir tot el que toca o a si mateix en roba.El seu usuari és en el Diamante.
  • Ishi Ishi no Mi: permet a l'usuari manipular i combinar la pedra amb el seu cos. El seu usuari és en Pica.
  • Nagi Nagi no Mi: permet a l'usuari crear espais insonoritzats. El seu antic usuari va ser el Donquixot Rosinante.
  • Chiyu Chiyu no Mi: permet a l'usuari guarir qualsevol que estigui ferit i tornar-lo a un estat de salut perfecta. La seva usuària és la Mansherry.
  • Memo Memo no Mi: Permet al consumidor manipular els records d'una altra persona com si fossin una pel·lícula i "editar-los" al seu gust. La seva usuària és la Charlotte Pudding.
  • Soru Soru no Mi. Permet prendre l'ànima de les persones i usar-les per donar-li vida a qualsevol objecte inanimat. La seva usuària actual és la Charlotte Linlin, i abans ho va ser la Carmel.
  • Pero Pero no Mi. Permet convertir en caramel qualsevol cosa. El seu usuari és en Charlotte Perospero.
  • Mira Mira no Mi. Permet reflectir els atacs de l'enemic com un mirall. La seva usuària és la Charlotte Brûlée.
  • Bisu Bisu no Mi. Permet generar i manipular les galetes a voluntat. El seu usuari és en Charlotte Cracker.
  • Bata Bata no Mi. Permet al seu consumidor crear i controlar mantega al seu gust. La seva usuària és la Charlotte Galette.
  • Buku Buku no Mi. Permet al seu consumidor manipular els llibres al seu gust. El seu usuari és en Charlotte Mont-d'Or.
  • Kuri Kuri no Mi. Permet al seu consumidor produir i manipular la crema al seu gust. El seu usuari és en Charlotte Opera.
  • Shibo Shibo no Mi. Permet al consumidor esprémer els líquids en una persona u objecte. La seva usuària és la Charlotte Smoothie.
  • Mochi Mochi no Mi. Permet al consumidor manipular el mochi, un pastís japonès de gran viscositat, a voluntat. El seu usuari és en Charlotte Katakuri.
  • Hoya Hoya no Mi. Permet al consumidor convocar un geni des del seu propi cos. El seu usuari és en Charlotte Daifuku.
  • Netsu Netsu no Mi. Permet al consumidor emetre grans quantitats de calor. El seu usuari és en Charlotte Oven.
  • Kuku Kuku no Mi. Permet a l'consumidor transformar qualsevol material en menjar. El seu usuari és en Streusen.
  • Gocha Gocha no Mi. Permet al consumidor fusionar-se amb més d'una persona. El seu usuari és en Charlotte Newshi.
  • Oshi Oshi no Mi. Permet al consumidor moure o manipular el sòl com si es tractés d'argila. El seu usuari és en Morley.
  • Kobu Kobu no Mi. Permet que quan el seu consumidor onegi una bandera, la resta de persones es carreguin de valor i lluitin al seu costat. La seva usuària és la Belo Betty.
  • Toki Toki no Mi. Permet al consumidor viatjar en el temps cap al futur i enviar a altres en la mateixa direcció temporal. La seva antiga usuària va ser la Kozuki Toki.
  • Juku Juku no Mi. Atorga el poder de fer madurar i podrir objectes inanimats. La seva usuària és la Shinobu.
  • Maki Maki no Mi. Permet a l'usuari crear i controlar els pergamins. El seu usuari és en Raizo.

Galeria Edita

Fruites no canòniques Edita

  • Goe Goe no Mi: permet a l'usuari crear raigs de so quan crida. (Nota: aquesta fruita apareix tant sols a les pel·lícules).
  • Hiso Hiso no Mi: permet a l'usuari parlar amb els animals. (Nota: aquesta fruita només apareix a l'anime)
  • Kama Kama no Mi: dóna a l'usuari unes ungles de 2 polzades de llargada i l'habilitat d'atacar amb aire tallant. (Nota: aquesta fruita només apareix a l'anime)
  • Kachi Kachi no Mi: torna el cos de l'usuari tant dur com la roca i li permet augmentar la seva temperatura corporal. (Nota: aquesta fruita apareix tant sols a les pel·lícules).
  • Nemu Nemu no Mi: permet a l'usuari menjar els somnis dels altres i així borrar-lis la memòria. (Nota: aquesta fruita apareix tant sols a l'anime i als videojocs)
  • Mini Mini no Mi: Permet a l'usuari empetitir-se a voluntat. (Nota: aquesta fruita apareix tant sols a l'anime i als videojocs).
  • Atsu Atsu no Mi: permet canviar la temperatura del cos del usuari a voluntat. (Nota: aquesta fruita apareix tant sols a l'anime).
  • Noko Noko no Mi: permet a l'usuari crear i controlar una de mena d'espores verinoses, les quals necessiten antídot immediat si et toquen. (Nota: aquesta fruita només apareix a la pel·lícula 9).
  • Ami Ami no Mi: permet al usuari crear i convertir-se una xarxa a partir de qualsevol material que hagi menjat prèviament. (Nota: aquesta fruita apareix tant sols a l'anime).
  • Mosa Mosa no Mi: permet al usuari fer créixer les plantes a gran velocitat i controlar-les. (Nota: aquesta fruita només apareix a les pel·lícules).
  • Modo Modo no Mi: l'usuari pot tornar totes les coses a la seva edat més jove. (Nota: aquesta fruita només apareix a les pel·lícules).
  • Peto Peto no Mi: permet a l'usuari controlar els éssers vius posant-lis un collar verd al coll. (Nota: aquesta fruita apareix tant sols a l'anime).
  • Moa Moa no Mi: permet a l'usuari augmentar la mida o la velocitat de qualsevol objecte que toqui. (Nota: aquesta fruita apareix tant sols a l'anime).
  • Kyubu Kyubu no Mi: permet a l'usuari tallar tot el que toca en cubs i controlar-los a voluntat. (Nota: aquesta fruita apareix tant sols a l'anime).
  • Nito Nito no Mi: permet al usuari secretar nitroglicerina i fer explosions al contacte. (Nota: aquesta fruita apareix tant sols a un espectacle de One Piece).
  • Hore Hore no Mi: permet al usuari enamorar a la gent i que segueixin les seves ordres. (Nota: aquesta fruita apareix tant sols a un espectacle de One Piece).

Galeria Edita

Fruites inventades en un SBS Edita

Navegació Edita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
Canon: Gomu Gomu no Mi  •  Bara Bara no Mi  •  Sube Sube no Mi  •  Kilo Kilo no Mi  •  Bomu Bomu no Mi  •  Hana Hana no Mi  •  Doru Doru no Mi  •  Baku Baku no Mi  •  Mane Mane no Mi  •  Toge Toge no Mi  •  Supa Supa no Mi  •  Ori Ori no Mi  •  Bane Bane no Mi  •  Ito Ito no Mi  •  Noro Noro no Mi  •  Doa Doa no Mi  •  Awa Awa no Mi  •  Beri Beri no Mi  •  Sabi Sabi no Mi  •  Shari Shari no Mi  •  Yomi Yomi no Mi  •  Kage Kage no Mi  •  Horo Horo no Mi  •  Suke Suke no Mi  •  Nikyu Nikyu no Mi  •  Ope Ope no Mi  •  Shiro Shiro no Mi  •  Wara Wara no Mi  •  Mero Mero no Mi  •  Doku Doku no Mi  •  Horu Horu no Mi  •  Choki Choki no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Kira Kira no Mi  •  Woshu Woshu no Mi  •  Fuwa Fuwa no Mi  •  Mato Mato no Mi  •  Fuku Fuku no Mi  •  Buki Buki no Mi  •  Guru Guru no Mi  •  Beta Beta no Mi  •  Zushi Zushi no Mi  •  Hobi Hobi no Mi  •  Bari Bari no Mi  •  Nui Nui no Mi  •  Giro Giro no Mi  •  Ato Ato no Mi  •  Jake Jake no Mi  •  Pamu Pamu no Mi  •  Sui Sui no Mi  •  Ton Ton no Mi  •  Hira Hira no Mi  •  Ishi Ishi no Mi  •  Nagi Nagi no Mi  •  Chiyu Chiyu no Mi  •  Soru Soru no Mi  •  Mira Mira no Mi  •  Pero Pero no Mi  •  Bisu Bisu no Mi  •  Bata Bata no Mi  •  Buku Buku no Mi  •  Kuri Kuri no Mi  •  Shibo Shibo no Mi  •  Memo Memo no Mi  •  Mochi Mochi no Mi  •  Hoya Hoya no Mi  •  Netsu Netsu no Mi  •  Kuku Kuku no Mi  •  Gocha Gocha no Mi  •  Oshi Oshi no Mi  •  Kobu Kobu no Mi  •  Toki Toki no Mi  •  Juku Juku no Mi  •  Maki Maki no Mi
Farciment: Goe Goe no Mi  •  Hiso Hiso no Mi  •  Kama Kama no Mi  •  Kachi Kachi no Mi  •  Nemu Nemu no Mi  •  Mini Mini no Mi  •  Atsu Atsu no Mi  •  Noko Noko no Mi  •  Ami Ami no Mi  •  Kopi Kopi no Mi  •  Mosa Mosa no Mi  •  Modo Modo no Mi  •  Gutsu Gutsu no Mi  •  Peto Peto no Mi  •  Kone Kone no Mi  •  Moa Moa no Mi  •  Kyubu Kyubu no Mi  •  Maji Maji no Mi  •  Nito Nito no Mi  •  Hore Hore no Mi  •  Nuke Nuke no Mi  •  Koro Koro no Mi  •  Jara Jara no Mi  •  Iro Iro no Mi  •  Goru Goru no Mi  •  Raki Raki no Mi  •  Nepa Nepa no Mi  •  Mono Mono no Mi  •  Bijo Bijo no Mi  •  Ute Ute no Mi  •  Pocha Pocha no Mi  •  Bana Bana no Mi  •  Deri Deri no Mi  •  Dero Dero no Mi  •  Basu Basu no Mi  •  Gasha Gasha no Mi
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Canon: Ushi Ushi no Mi (Model Bisó)  •  Hito Hito no Mi  •  Tori Tori no Mi (Model Falcó)  •  Inu Inu no Mi (Model Dachshund)  •  Mogu Mogu no Mi  •  Inu Inu no Mi (Model Xacal)  •  Uma Uma no Mi  •  Neko Neko no Mi (Model Lleopard)  •  Zou Zou no Mi  •  Inu Inu no Mi (Model Llop)  •  Ushi Ushi no Mi (Model Girafa)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Al·losaure)  •  Hebi Hebi no Mi (Model Anaconda)  •  Hebi Hebi no Mi (Model Rei Cobra)  •  Tori Tori no Mi (Model Fènix)  •  Hito Hito no Mi (Model Daibutsu)  •  Kame Kame no Mi  •  Sara Sara no Mi (Model Axolot)  •  Mushi Mushi no Mi (Model Escarabat Rinoceront)  •  Mushi Mushi no Mi (Model Vespa)  •  Zou Zou no Mi (Model Mamut)  •  Inu Inu no Mi (Model Tanuki)  •  Inu Inu no Mi (Model Guineu de nou cues)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Espinosaure)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Pteranòdon)  •  Hebi Hebi no Mi (Model Yamata no Orochi)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Braquiosaure)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Paquicefalosaure)
Farciment: Tori Tori no Mi (Model Àguila)  •  Inu Inu no Mi (Model Gos viverrí)  •  Batto Batto no Mi (Model Vampir)  •  Tori Tori no Mi (Model Nue)
Lògia
Classe indeterminada
Canon: Tama Tama no Mi
Farciment: Zuma Zuma no Mi  •  Meta Meta no Mi