FANDOM

Fukuro
Manga - Anime

Fukuro anime

Informació
Nom japonès: フクロウ
Nom anglès: Fukurô
Nom català: Fukuro
Afiliació: Govern Mundial; CP9 (abans)
Ocupació: Agent del CP9 (abans)
Sobrenom: "Fukuro el Silenciós" (音無しのフクロウ, Otonashi no Fukurō?)
Edat:
Aniversari: 29 de juny
Alçada:
Recompensa:
Edat: 29 (debut)
31 (timeskip)[1]
Douriki: 800
Clau: 4
Doblatge català: Aleix Estadella
En Fukuro és un agent del CP9.

AparençaEdita

FukurouChild

Fukuro de nen

És un home gras i amb el cos rodó. Té les extremitats relativament curtes. Porta el vestit negre del CP9. Té els cabells verds. La seva principal característica és la cremallera que porta a la boca i que pot obrir i tancar quan vol per tal de parlar.

Al SBS del volum 44 l'Oda va dibuixar en Fukuro de nen amb el cap rapat i un vesit de karate. Ja tenia la cremallera a la boca i el cos amb la forma rodona que té ara.

PersonalitatEdita

És una persona molt xerraire, que li agrada fer safreig i escampar rumors. Té el costum de dir Bla Bla en cada frase que diu, Chapapa en la versió original. Sol precipitar les coses anunciant els plans o secrets que poden posar en perill la missió i sovint fer-la fracassar o complicar-la. Tot i així es fa dir Fukuro el silenciós probablement en referència a l'òliba el seu tema animal.

Habilitats i podersEdita

Te-AwaseEdita

Amb la tècnica del Te-Awase és capaç de calcular el Douriki o nivell de poder dels altres membres del CP envoltant-se en la massa d'acer i rebent cops dels membres mentre calcula la potència d'aquests cops.

RokushikiEdita

Malgrat el seu aspecte és un home molt ràpid i àgil capaç de moure's en silenci sinó fos pel seu costum de parlar sempre. Afirma ser un mestre del Soru i el primer en utilitzar-ne variacions. També sol lluitar convertit en una bola i llançant-se contra el seu rival.

Té un douriki de 800.

HistòriaEdita

PassatEdita

Fukurou chlid training

Fukuro entrenant de petit

En un flashback s'el veu entrenant quan era un nen a la seva terra natal.

Abans d'Enies Lobby havia estat assignat en una missió juntament amb en Jabura i en Kumadori on s'havien d'infiltrar a l'Exèrcit Revolucionari per matar alguns dels liders però va escampar el pla degut a la seva xerrera i en una missió on havien de matar a 3 persones en varen acabar matant 23.

Enies LobbyEdita

Hammer

Fukuro vs. Franky

Durant la batalla d'Enies Lobby amb els pirates ell és qui explica el pla de les cinc claus als Pirates del Barret de Palla. Més tard comença a lluitar contra en Franky i lluiten com si fos un combat de boxa donant-se cops de puny mútuament. En un principi és ell qui porta avantatge ja que a en Franky se li havia esgotat la cola i pràcticament no nota els cops que fa. Més tard quan en Franky recupera les reserves de cola el combat s'iguala. En Fukuro llença en Franky cap a la cascada per tal que caigui i així mori.
FukuroKO

Fukuro derrotat

En Franky però en una bona estratègia s'agafa de la cama d'en Fukuro i així l'obliga a dur-lo a terra ferma ja que sinó caurien els dos. Mentre estan sobre terra ferma en una batalla a l'aire en Fukuro es posa a girar sobre ell mateix amb en Franky enganxat al cos amb l'objectiu de fer-lo xocar contra el cantell de la torre i així derrotar-lo. En Franky però li immobilitza les extremitats amb el seu Centaure Franky i amb el Coup de Vent el llança contra el terra deixant-lo incrustat i derrotat.

Informe independent del CP9Edita

Kaku i Fukuro

Fukuro fent d'artista de carrer

És salvat de la Buster Call gràcies al poder d'en Blueno. Un cop arriben a St. Poplar es veu obligat a fer d'artista de carrer organitzant un espectacle amb en Kaku per tal d'obtenir diners per ajudar en Lucci. Un cop recuperat salven a la ciutat d'uns pirates pero han de fugir degut al terror que causen als ciutadans per la seva força bruta. Arriben a la seva terra natal i allà veuen els nous CP9 entrenant. Escapen dels soldats que ha enviat l'Spandam per matar-los i li envien un missatge d'amenaça. Actualment l'estan buscant.

Referències Edita

  1. One Piece Manga i Anime — Vol. 61 Capítol 598 i Episodi 517, hi ha hagut un salt temporal de dos anys a la història.