FANDOM

Fullbody
Manga - Anime

Fullbody

Informació
Nom japonès: フルボディ
Nom anglès: Fullbody
Nom català: Fullbody
Afiliació: Marina
Ocupació: Mariner Recluta; Tinent (abans)
Sobrenom: "Puny d'acer" (鉄拳, Tekken?) i després "Doble puny d'acer" (両鉄拳, Ryōtekken?)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Jaume Villanueva; Francesc Pujol (Marineford)
En Fullbody (フルボディ, Furubodi) és un marine que serveix a la Capità Hina. Al principi, ell era Tinent, però va ser degradat després d'entrar en una baralla amb en Sanji al Baratie.

Aparença Edita

Al principi, era un marine de mida mitjana que portava un vestit a ratlles de color porpra. El seu cabell estava ben pentinat i tenia una cicatriu sota l'ull. Ara porta una gorra de marine, una camisa blau marí, pantalons a quadres de color taronja i botes marrons.

Personalitat Edita

En Fullbody una vegada va ser un infant de la Marina arrogant que estimava les dones i es considerava l'home d'una dama. Després de reunir-se amb en Sanji i eld Pirates del Barret de Palla en el Baratie, ha canviat una mica.

Relacions Edita

Ha fet amistat amb en Jango, després que tots dos van participar en un concurs de ball. Des de que admira les habilitats de ball d'en Jango, el va defensar a la Marina després de la seva captura, a costa del seu propi rang. Més tard, els dos es converteixin en seguidors i admiradors de la Hina.

És un lluitador hàbil, amb un estil de combat com la boxa. Ell és un lluitador fort, però superat per la majoria dels lluitadors més forts. Ell també sap ballar molt bé. Durant la guerra d'en Barbablanca, a diferència d'en Jango va aguantar el Haki d'en Ruffy. Anteriorment havia estat un combatent eficaç de l'Infanteria de la Marina, però després d'haver-se aparellat amb en Jango s'ha convertit en un lluitador més ridícul.

Armes Edita

En Fullbody utilitza unes anelles de ferro que es posa als artells, fent que els cops siguin més letals.

Història Edita

El Baratie, la degradació i la participació a la tripulació de la Hina Edita

Fullbody derrotat

En Fullbody derrotat per en Sanji

Una vegada va ser un tinent amb el sobrenom de Puny d'acer Fullbody, i en un faldiller. Quan va sortir per primera vegada en el seu vaixell, es va burlar d'en Johnny i d'en Yosaku. A continuació, va ordenar a la seva tripulació que enfonses el Going Merry. Més tard, a l'interior del Baratie, en Sanji va arruïnar la seva cita amb una dona anomenada Moodie. En Fullbody va posar una mosca a la sopa per venjar-se'n. A continuació va cridar a en Sanji i va donar lloc a una baralla. Més tard es va demostrar que havia perdut, ja que es va veure en Sanji agafant-lo pel coll i va donar una conferència sobre el malbaratament del menjar. En Fullbody, amb el seu ego per terra, es va mostrar com fugia del Baratie.

El Fullbody es va veure quan estava competint en un concurs de ball a la Illa Mirrorball.[1] Després d'arribar en segon lloc darrere d'en Jango (que estava disfressat perquè no descobrissin la seva identitat), els dos es van fer amics ràpidament. Això no va durar molt de temps, ja que en Fullbody es va trobar la roba d'en Jango en un carreró. Quan una tripulació pirata va envair l'illa, en Jango va aprofitar l'oportunitat per escapar-se, mentre que en Fullbody intenta lluitar contra ell.

Ball Jango i Fullbody

El ball d'en Fullbody i d'en Jango

En Jango va ser jutjat en un tribunal. En Fullbody va perdre el seu rang per salvar-lo i en Jango els volia hipnotitzar perquè això no hagués passat, però al final no ho va fer. A continuació, la Hina va arribar allà i tots dos es van fer de la seva tripulació.

En Fullbody més tard va apareixer a Alabasta. Igual que el seu amic Jango, ell està completament enamorat de la Hina i farà qualsevol cosa al seu favor. Ell i en Jango intenten evitar que els Pirates del Barret de Palla s'escapin d'Alabasta, però en Mr. 2 Bon Kure va disfressar la seva tripulació com els Barret de Palla perquè en Ruffy i els altres poguessin escapar-se.

En Fullbody apareix molt més tard, capturant a la resta de membres de la Baroque Works amb la Hina i en Jango. Ell i en Jango van ajudar a la Hina a la captura de la Miss Valentine, i va tractar de capturar en Mr. 5, la Miss Setmana d'Or, i en Mr. 2 Bon Kure (disfressat de Mr. 3).

Saga de la Gran GuerraEdita

Arc d'Amazon LilyEdita

Quan l'execució de l'Ace es va anunciar, en Fullbody va informar la citació dels Infants de la Marina per reforçar Mariejoa.

Arc de MarinefordEdita

Jango i Fullbody a Marineford

En Fullbody i en Jango veuen en Barbablanca fent un tsunami amb els seus poders de la fruita del diable.

Se'l va veure cridant (amb en Jango) la vista dels tsunamis creats per en Barbablanca. Quan en Ruffy i els seus companys d'Impel Down van arribar a Marineford, en Fullbody es veu preguntant que està fent en Ruffy a Marineford.[2] No va ser vist durant la resta de la guerra.

Saga dels YonkoEdita

Arc de l'Illa PastísEdita

Quan la Família Nefertari van sortir d'Alabasta per anar a la Reverie, en Fullbody va acompanyar la Hina en l'escorta de la família fins a Mariejois.

Grans Batalles Edita

Batalles de farciment Edita

Trivia Edita

El nom d'en Fullbody és una referència a la qualitat del vi, d'acord amb l'Eiichiro Oda a un SBS.[3]

Referències Edita

  1. One Piece Manga - Vol. 16 Capítol 143, nota de portada: Jango's Dance Paradise Vol. 14, en Fullbody balla en el mateix concurs que en Jango.
  2. One Piece Manga i Anime - Vol. 54 Capítol 524 i Episodi 421, en Fullbody es veu reunit amb els seus companys marines.
  3. SBS One Piece Manga - Vol. 9 (pàg. 86), l'origen del nom d'en Fullbody.