FANDOM

Gambia
Manga - Anime

Gambia anime

Informació
Nom japonès: ガンビア, Ganbia
Nom anglès: Gambia
Nom català: Gambia
Primera aparició: Capítol 705; Episodi 634[1]
Afiliació: Barto Club[1]
Ocupació: Pirata; Assessor[1]
Sobrenom: "El Missioner" (宣教師, Senkyōshi?)[1]
Edat:
Aniversari: 18 de febrer
Alçada:
Recompensa: 67,000,000Berrysymbol[1]
Doblatge català:
En Gambia (ガンビア, Ganbia) és un membre del Barto Club, la tripulació pirata d'en Bartolomeo, i un dels participants del Coliseu Corrida, però no arriba a concursar ja que és apallissat per en Maynard.[1]

Aparença Edita

És un home molt prim sense les dents posteriors de dalt. Té uns tatuatges amb la forma de les taques d'un jaguar des de sota l'espatlla fins al colze als dos braços, i un tatuatge en forma de creu al pit. Duu els cabells en forma de rusc d'un color clar i amb unes patilles.

Porta un mocador al cap amb ulleres dalt, i unes ulleres de sol posades. Duu una armilla fosca oberta sense res a sota, que deixa veure els abdominals. Duu uns pantalons curts fins a la meitat da les cuixes, i unes botes altes per sobre dels genolls, amb unes unes colzeres negres. Porta uns nunchakus sortint dels pantalons.

Personalitat Edita

Sembla ser una persona molt relaxada i alegre, i sempre se l'ha vist amb un somriure a la cara. Sembla tenir molt respecte pels grans pirates de l'època, ja que diu que la gent de la que parlava en Maynard eren "nois guais"[1].

Relacions Edita

S'ha vist que en Bartolomeo va voler venjar a en Gambia quan el Vicealmirall Maynard el va derrotar; tot i així, la seva relació exacta no es coneix.

És membre de la tripulació d'un pirata molt prometedor, així que es suposa que és molt poderós. És prou poderós per aconseguir una recompensa de 67.000.000 Berrysymbol, tot i que no va ser rival pel vicealmirall Maynard[1].

Armes Edita

Se l'ha vist portant uns nunchakus, però no es sap quin nivell té utilitzant-los[1].

Història Edita

Saga de Dressrosa Edita

Gambia derrotat

En Gambia derrotat per en Maynard

En Gambia va entrar als vestidors quan en Maynard quan aquest estava informant als seus companys sobre la situació al coliseu, dient que estava parlant dels nois guais, i s'adona del Cargol telèfon del vicealmirall, just abans de preguntar si estava parlant sol.

Se'l veu inconscient i malferit poc després, i en Maynard el llença dins del contenidor de les escombraries del coliseu[1].

Grans Batalles Edita

Trivia Edita

Diferències entre el Manga i l'Anime Edita

  • Tot i que al manga no s'ha confirmat en quin bloc participa, a l'anime es diu que està assignat al Bloc D.
  • La lluita entre en Maynard no es veu al manga, però a l'anime si.

References Edita

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 One Piece Manga — Vol. 71 Capítol 705, En Gambia apareix.