FANDOM

Gardoa
Gardoa Anime Infobox
Informació
Nom japonès: ガルドア
Nom anglès: Gardoa
Nom català: Gardoa
Primera aparició: Episodi 654
Afiliació:
Ocupació: caçarecompenses
Sobrenom: El bell caçarecompenses
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Gardoa (ガルドア, Garudoa) és un caçarecompenses exclusiu de l'anime. Es va apuntar al Coliseu Corrida com a gladiador per lluitar per la Mera Mera no Mi.

AparençaEdita

Gardoa aparença
En Gardoa es un jove de pell clara amb el cabell de color borgonya, ulls marrons i una estructura facial bastant atractiva, similar a Cavendish. Porta una camisa blanca amb volants, un mocador rosa penjat al coll, uns elástics d'or, pantalons vermells, botes altes marrons i guants de plata als canells.

PersonalitatEdita

Ha demostrat ser tan narcisita com el mateix Cavendish, autoproclamantse "bell caça-recompenses". Es dedica a caçar pirates per cobrar i utilitzar la recompensa per comprar i/o fabricar belles llançes per a ell mateix, el que el fa bastant repelent i egoísta.

Habilitats i PodersEdita

Tot i ser un caça-recompenses amb una força superior a la mitjana, té resisténcia baixa i empa·lideix en comparació a lluitadors de gran abast com en Cavendish.

ArmesEdita

EP654 Alabarda d'en Gardoa

Detall de l'alabarda d'or d'en Gardoa

Gardoa utilitza una alabarda d'or decorada amb el cos d'un drac japonés en espiral sobre la mateixa.

Després d'haver derrotat a molts pirates en el passat, Gardoa a guanyat gran habilitat en l'us de l'alabarda. Les seves capacitats en la manipulació d'armes són mediocres en comparació amb en Cavendish, qui ràpidament va destruir l'arma de Gardoa.

HistòriaEdita

En Gardoa es va apuntar al torneig del Coliseu Corrida per competir per la de la Mera Mera No Mi per a derrotar pirates i cobrar les seves recompenses amb la intenció de fabricar una llança de diamant. Va ser col·locat en el Bloc D, junt amb en Cavendish i la Rebecca.

EP654 Gardoa vs Cavendish
Gardoa va lluitar contra Cavendish i va presumir de com utilitza les recompenses dels pirates capturats per obtenir llances més belles. Ell va afirmar que ell aconseguirà una llança de diamant després de recollir la recompensa de Cavendish. Després d'una breu lluita, en Cavendish el derrota al tallar la seva llança en trossos.

Abans que en Gardoa es desmaiés, en Cavendish va reconèixer el seu esforç, dient que ell no perdona persones que es creuen superior a ell.

Grans BatallesEdita