FANDOM

Esbós
Article incomplet
Aquest article és un esbós, està mal redactat o està incomplet,
falten les habilitats i la història.

Gasparde
Gasparde
Informació
Nom japonès: ガスパーデ
Nom anglès: Gasparde
Nom català: Gasparde
Primera aparició: Aventura a Dead End
Afiliació: Pirates d'en Gasparde; Marina (abans)
Ocupació: Capità; Pirata; Marine (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 95,000,000Berrysymbol
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Ame Ame no Mi
Nom català: N/A
Significat: Caramel Dur
Tipus: Lògia
El General Gasparde és l'antagonista principal de la quarta pel·lícula Aventura a Dead End. Ell és un ex infant de marina convertit en pirata amb una recompensa de 95 milions, principalment per la seva traïció al Govern Mundial.

Aparença Edita

En Gasparde és un home alt i musculós, té el pèl ros fosc, ben pentinat cap als costats, similar al del Cocodrile. Té els ulls entretancats.

Vesteix amb una jaqueta de la Marina i una camisa marró a sota, que deixa el seu pit al descobert. També porta pantalons negres amb un cinturó que té dos sivelles al costat, una bufanda lila, un guant marró a cada mà, i botes d'acer.

Personalitat Edita

Com la majoria de malvats de la sèrie, no es preocupa pels seus homes i es refereix a ells com els seus subordinats. Potser per a aquesta actitud la seva mà dreta, Nedless, el volia matar. En Gasparde també va afirmar que el poder ho era tot i gaudia d'enganyar a la gent i posar trampes amb la finalitat de guanyar curses de pirates. Odiava el mar però gràcies a aquest podria dominar tot el món. En Ruffy es va burlar d'ell dient que ell només jugava a ser pirata i que usava el títol de pirata sense saber-ne el veritable significat.