FANDOM

Germans Decalvan
Manga - Anime

Germans Decalvan Anime

Informació
Nom japonès: ディカルバン兄弟
Nom anglès: DeCalvan Brothers
Nom català: Germans Decalvan
Afiliació: Pirates d'en Barbablanca (aliats)
Ocupació: Pirates; Capitans
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 22 maig[1]
Doblatge català:
Els Germans Decalvan són dos perillosos pirates del Nou Món i aliats dels Pirates d'en Barbablanca.

Aparença Edita

Semblen bessons, ja que comparteixen aniversari, i els dos porten granota. Els dos tenen la cara ampla, encara que un d'ells més que l'altre, i el cabell negre i llarg. El de la cara més gran té les dents afilades. Cadascun obre només l'ull que té el contorn negre, tancant l'altre que té la cicatriu; mentre un tanca l'ull esquerre, l'altre tanca el dret.

Els dos porten un barret tricorni pirata marró i groc amb un mocador de lunars sota, un de vermell i un blau. El barret du el seu Jolly Roger: Dos cranis i dos ossos creuats, amb una línia ondulada a sobre. Els dos porten guants llargs grocs amb urpes afilades.

Personalitat Edita

No se sap molt sobre la personalitat dels Germans Decalvan, a part de què estaven disposats a lluitar per tal de rescatar a l'Ace de la seva execució.

Germans Decalvan Batalla

Urpes dels Germans Decalvan

Els Germans Decalvan han aconseguit fer-se una reputació infame al Nou Món, i han aconseguit aliar-se amb els Pirates d'en Barbablanca. Després de l'Squardo, eren l'elecció d'en Barbablanca en la conducció dels aliats per atacar Marineford.

Porten guants amb urpes afilades, que són el més utilitzat en la batalla, similar a en Sham i en Buchi, els Germans Nyaban dels Pirates del Gat Negre, encara que molt més forts. A l'anime, van ser capaços de lluitar a l'una amb el Vicealmirall Dàlmata per entretindre'l.

Història Edita

Saga de la Gran Guerra Edita

Arc de Marineford Edita

Els Germans Decalvan i la seva tripulació es van veure per primer cop, juntament amb una flota de més de 42 tripulacions pirates infames, aliades amb els Pirates d'en Barbablanca, atacant a Marineford per salvar en Portgas D. Ace de la seva execució.[2] Després de no poder arribar a l'Squardo, en Barbablanca contacta amb els Germans Decalvan i els dóna, juntament amb alguns altres capitans, el comandament de tots els pirates del Nou Món, en represàlia a l'hora d'execució primerenca de l'Ace.[3]

Després de què en Barbablanca va ser apunyalat per l'Squardo, van ser vists comentant l'avergonyit que ha d'estar sentint-se.[4] Posteriorment, van ser vists en el grup de capitans del Nou Món que recolzaven en Ruffy i l'Ivankov per ordre d'en Barbablanca. En l'anime, els germans es van batre en duel amb el Vicealmirall Dàlmata en un punt mort.

Quan els Pirates d'en Barbanegra van llançar una pluja de bales i navalles a en Barbablanca, matant-lo en el procés, els Germans Decalvan van ser vists plorant. A l'arribada d'en Shanks i en Sengoku cridant que la guerra ha arribat a la seva fi, ells i la resta de la tripulació d'en Barbablanca marxen.

Arc de després de la Guerra Edita

Ells, juntament amb la resta de la tripulació, van assistir al funeral d'en Barbablanca i l'Ace en un lloc no revelat en algun lloc de la Grand Line.[5]

Grans Batalles Edita

Batalles de farciment Edita

Diferències entre el Manga i l'Anime Edita

Dàlmata contra Germans Decalvan

Els Germans Decalvan contra en Dàlmata.

En l'anime, en una escena addicional, es va demostrar que els Germans Decalvan es barallaven amb en Thatch i estaven començant a guanyar-lo quan l'Ace es va unir a la lluita. El resultat és desconegut, però és molt probable que els germans van ser derrotats pels dos comandants, perquè després de la batalla, es va dir que la generositat d'en Portgas D. Ace havia ressuscitat.

En el manga, sempre estaven drets junts, amb un germà cobrint en part l'altre, semblant-se així bessons siamesos. En l'anime, sempre eren més lluny l'un de l'altre.

En l'anime, se'ls va donar una escena addicional de la lluita contra el Vicealmirall Dàlmata quan en Barbablanca va ordenar als aliats recolzar en Ruffy, el que no es mostra en el manga.

Referències Edita

  1. One Piece Blue Deep: Characters World (pàg. 107), Es revela l'aniversari dels Germans Decalvan.
  2. One Piece Manga i Anime - Vol. 57 Capítol 559 i Episodi 460, Els Germans Decalvan es presenten.
  3. One Piece Manga - Vol. 57 Capítol 559, Els Germans Decalvan se'ls dóna el control de tots els pirates del Nou Món en lloc de l'Squardo.
  4. One Piece Manga - Vol. 58 Capítol 564, El comentari dels Germans Decalvan de quant havia de sentir-se d'avergonyit l'Squardo.
  5. One Piece Manga — Vol. 60 Capítol 590, Els Pirates d'en Barbablanca i les tripulacions aliades amb ells presenten els seus últims respectes a en Barbablanca i l'Ace.

Navegació Edita

Pirates d'en Barbablanca
Capità: Edward Newgate 
Comandants de Divisió: Marco • Portgas D. Ace   • Kozuki Oden *   • Jozu • Thatch   • Vista  • Blamenco  • Rakuyo  • Namur  • Blenheim  • Curiel  • Kingdew  • Haruta  • Atmos  • Speed Jiru  • Fossa  • Izo
Altres membres: Kozuki Toki *   • Inuarashi *  • Nekomamushi *  • Marshall D. Teach *  • Pirates Spade  • Chameleone * (no-canònic)
Subordinats: Whitey Bay  • Epoida  • Pirates de l'Aranya Remolí (Squardo)  • Doma  • McGuy  • Pirates Little (Ozu Jr.*  • Germans DeCalvan  • Ramba  • Pirates de l'A.O (A.O*  • Elmy  • Pirates Takotopus (Karma)  • Delacuaji  • Zodia  • Palms  • Bizarre  • Pavlik  • Vitan  • Islewan  • Kechatch  • Choi  • Arthur  • Hangan  • Reforte  • Andre  • Ninth  • Blondie  • Nosgarl  • Amadob  • Baggaley  • Wallem  • Brew  • Brocca  • Rush  • Great Michael  • Zucca  • Cands  • Kinga  • Colscon  • Agsilly  • Julius  • Happygun  • Sleepy  • Forliewbs •
Aliats: Jinbe  • Monkey D. Ruffy  • Buggy *  • Emporio Ivankov *  • Inazuma *  • Crocodile *  • Daz Bones *  • Galdino *  • Pirates del Pèl-Roig *
Vaixells: Moby Dick *  • Striker  • Real Spider  • Little Gerais
Habilitats
Fruites del Diable: Gura Gura no Mi *  • Tori Tori no Mi (Model Fènix)  • Mera Mera no Mi *  • Kira Kira no Mi  • Toki Toki no Mi *  • Yami Yami no Mi *  • Kopi Kopi no Mi * (no-canònica)
Estils de Lluita: Haki  • Electro *  • Karate Home-Peix *
Armes: Murakumogiri *  • Enma *  • Ame no Habakiri *
Articles Relacionats
Arcs: Arc de Jaya  • Arc de després d'Enies Lobby  • Arc d'Impel Down  • Arc de Marineford  • Arc de després de la Guerra  • Capítol 0  • Arc del País de Wano
Territoris: Illa Sphinx  • Foodvalten *  • Illa dels Tritons *  • Illa Port Chibaralta  • Illa Samba (no-canònica)  • Illa Mà (no-canònica)
Altres: Yonko  • Nou Món  • Pirates d'en Barbanegra  • Pirates d'en Roger  • Testament d'en D.  • Illa Banaro  • Batalla de la Venjança