FANDOM

Gina
Manga - Anime

Gina Portrait

Informació
Nom japonès: ジーナ
Nom anglès: Gina
Nom català: Gina
Afiliació: Pirates d'en Foxy
Ocupació: Mestre d'aixa
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Gina era una fustera dels Pirates d'en Foxy. No va participar en cap prova del Davy Back Fight.

Aparença Edita

És una dona de mida normal, i atractiva amb els cabells curts, ondulats i de color vermell que li arriben fins al coll. També porta la mateixa màscara que els altres Pirates d'en Foxy i un vestit de color fosc amb tirants sobre les espatlles, i guants llargs, igual que alguns dels altres Pirates d'en Foxy.

Personalitat Edita

No se sap com pot ser lleial a en Foxy o als Pirates d'en Foxy, ja que ella va ser probablement acaba de guanyar en un Davy Back Fight.

És una mestra d'aixa dels Pirates d'en Foxy, i és presumiblement bona construint i arreglant coses.

Història Edita

En algun moment, va ser guanyada en un Davy Back Fight pels Pirats d'en Foxy. Quan en Ruffy es preparava per triar un membre de la banda d'en Foxy, en Sanji volia escollir-la a ella, però al final va escollir la bandera.

A l'anime també surt, però tan sols apareix amb altres noies com la Portier per despistar en Sanji i que perdés la prova. En Foxy també es va disfressar com ella en un moment durant la Saga El retorn d'en Foxy.