FANDOM

Ginrummy
Manga - Anime

Ginrummy Anime Infobox

Informació
Nom japonès: ジンラミー
Nom anglès: Ginrummy
Nom català: Ginrummy
Primera aparició: Capítol 795[1]
Afiliació: Pirates Bèsties
Ocupació: Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Ginrummy és una membre dels Pirates Bèsties.[2]

AparençaEdita

La Ginrummy és una dona de cabells foscos que porta poca roba, limitada a dues peces d'armadura cobrint-li els pits, un tanga, un parell de guants i una capa oberta i negra. També té un parell de petites banyes negres al cap.

PersonalitatEdita

Sembla que és una persona cautelosa ja que va ordenar als seus companys retirar-se just després que en Sanji hagués derrotat en Sheepshead en comptes de lluitar contra ell i els altres Pirates del Barret de Palla.[1] La Ginrummy tampoc no volia revelar a en Jack que els seus minions havien sigut obligats a marxar de Zou, sabent que la resposta al fracàs seria dura.[3] Sembla que és menys brutal i sàdica que molts dels seus companys de tripulació, ja que es va sentir incòmoda quan en Jack parlava de les diverses coses brutals i sàdiques que li podria fer a en Zunisha.[4]

Sembla que s'avergonyeix davant la gent pervertida com en Sanji.[1]

Habilitats i PodersEdita

Sembla que té una certa autoritat a la tripulació, ja que es pot veure com alguns dels membres inferiors dels Pirates Bèsties obeïen ordres d'ella.[1] En Jack també se li va adreçar personalment durant l'atac a Zou, també implicant un alt rang.[2] Com que té un parell de banyes negres, és possible que sigui una Gifter, i per tant, és capaç d'utilitzar transformacions animals, tot i que no està confirmat quin animal.

HistòriaEdita

PassatEdita

Els Pirates Bèsties, liderats per en Jack, van arribar a Zou, buscant un ninja anomenat Raizo. Els pirates van amenaçar la Tribu Mink, que van ser incapaços de complir les seves demandes. Sense escoltar cap raó, els Pirates Bèsties van atacar Zou. La Tribu Mink va lluitar fins que en Jack va utilitzar una de les armes de gas verinós d'en Caesar.[2]

Un dia després de la batalla, en Jack va assabentar-se de la derrota i captura d'en Doflamingo, fent que marxés de Zou per rescatar-lo, deixant enrere alguns dels seus subordinats, la Ginrummy inclosa.[5]

Arc de DressrosaEdita

La Ginrummy i els seus companys van aparèixer perseguint la Nami, en Brook i en Momonosuke. Després que en Sanji derrotés en Sheepshead, la Ginrummy va dir als altres tripulants que es retiressin i els va dir que informessin que en Raizo ja no hi era.[1]

Arc de ZouEdita

La Ginrummy i el seu grup van tornar on es trobava en Jack informant que en Raizo no estava a Zou. Igualment en Jack va decidir tornar a Zou. Després que en Jack hagués castigat en Sheepshead, la Ginrummy va tenir por que si li hagués dit a en Jack que ella i el seu grup havies sigut expulsats de Zou, l'hauria matat.[3]

Quan en Jack va començar a atacar en Zunisha, la Ginrummy semblava nerviosa mentre en Jack ordenava als seus homes que derrotessin l'elefant. Quan en Zunisha va contraatacar, la flota d'en Jack es va enfonsar sense deixar rastre, deixant el destí de la Ginrummy desconegut.[4]

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 One Piece Manga — Vol. 79 Capítol 795 (pàg. 5-9), La Ginrummy fa el seu debut.
  2. 2,0 2,1 2,2 One Piece Manga — Vol. 81 Capítol 808.
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga — Vol. 82 Capítol 819.
  5. One Piece Manga — Vol. 81 Capítol 810.